Wie naar La Bastognarde op 07 sptember?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
JM Rush
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 26 jul 2008 21:23
Rijdt met: Canondale Rush

Wie naar La Bastognarde op 07 sptember?

Bericht door JM Rush »

Op 7 september is het de 7de editie van de Bastognarde. Wie onder jullie komt? Alle parcours zijn gedeeltelijk vernieuwd en de organisatoren bloven warme douches!!! Informatie op www.labastognarde.com
Gebruikersavatar
berggeitje1
Mountainbiker
Berichten: 137
Lid geworden op: za 17 dec 2005 21:19
Rijdt met: cannodale rush

la bastognarde

Bericht door berggeitje1 »

Wij komen af met een man of 5.
Het zou een van de mooiere marathon moeten zijn, en we hebben al zoveel mooie marathons in Belgie.
sisse
Mountainbiker
Berichten: 120
Lid geworden op: vr 08 aug 2003 22:51
Rijdt met: Orbea ALma OMG

La Bastognarde

Bericht door sisse »

Als ik de Houffamarathon en de Velomediane overleef strart ik zeker op de Bastognarde.
Heb al 2 keer uitgereden en vind het een mooie marathon en zeker ni zo druk als den GRG!
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Vind niet direct info terug op hun site: is dit met voorinschrijving of is het de dag zelf dat je moet(kan) betalen?
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Schijfrem schreef:Vind niet direct info terug op hun site: is dit met voorinschrijving of is het de dag zelf dat je moet(kan) betalen?
je kan de dag zelf inschrijven en betalen

:wink:
*Phaedrus*
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: di 15 aug 2006 17:56
Rijdt met: Cube reaction 2007

Bericht door *Phaedrus* »

Is daginschrijving ook mogelijk voor de chronoritten?

Wat is eigenlijk het verschil in concept tussen de 'Raid' en de 'marathon', buiten de afstand dan? Blijkbaar zijn beide met tijdsregistratie.

Ik ben vooral geïntereseerd in technische passages en mooie omgevingen. Voor welke formule kies ik dan best? De 60 'Rando' of de 60 of 80 'Raid', of toch maar de marathon?

Welke ondergrond? Kwestie van juiste bandenkeuze te maken. Zijn m'n Nobby Nic's niet wat overdreven qua profiel? Heb ook nog Hutchinson Python, racing ralp en ritchey innovader (zeer weinig profiel) liggen.

Alvast bedankt voor de info,
greetz
JM Rush
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 26 jul 2008 21:23
Rijdt met: Canondale Rush

Bericht door JM Rush »

Daginschrijving is niet alleen maar mogelijk : dit jaar is het de enige oplossing, chrono of niet. Wees niet bang om in de file te staan aan de inschrijvingen : het is altijd heel snel met 6 personenen en verschillende tafels per afstand.

Je hebt gelijk : buiten de afstand is er geen verschil tussen de Raid en de Marathon. De 80 en 101 zijn automatisch met tijdregistratie. Voor de 60 km mageje kiezen met of zonder. Het parcours van de 60 is hetzelfde.

In alle afstanden zijn er technische passages. Het comité probeert zo veel mogelijk fijne padden voor te stellen. En, als er geen leuk genoeg zijn, maken ze gewoon nieuwe! Als je het kan zou ik toch voor de 80 of the 101 km kiezen, zelfs als de 60 ook altijd prachtig is.

Tja, welke banden..? Ik woon in Bastogne en ik rijd heel jaar door met Michelin XRC AT en, sind twee weken met Maxxis CrossMark UST. Als er niet regent heel de week voor de tocht mag je mischien voor weinig profiel kiezen maar denk toch dat Bastogne in de Ardennen staat!!

Ik hoop dat ik je vragen heb beantwoord.

Veel plezier!!
JM Rush
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 26 jul 2008 21:23
Rijdt met: Canondale Rush

Bericht door JM Rush »

Daginschrijving is niet alleen maar mogelijk : dit jaar is het de enige oplossing, chrono of niet. Wees niet bang om in de file te staan aan de inschrijvingen : het is altijd heel snel met 6 personenen en verschillende tafels per afstand.

Je hebt gelijk : buiten de afstand is er geen verschil tussen de Raid en de Marathon. De 80 en 101 zijn automatisch met tijdregistratie. Voor de 60 km mageje kiezen met of zonder. Het parcours van de 60 is hetzelfde.

In alle afstanden zijn er technische passages. Het comité probeert zo veel mogelijk fijne padden voor te stellen. En, als er geen leuk genoeg zijn, maken ze gewoon nieuwe! Als je het kan zou ik toch voor de 80 of the 101 km kiezen, zelfs als de 60 ook altijd prachtig is.

Tja, welke banden..? Ik woon in Bastogne en ik rijd heel jaar door met Michelin XRC AT en, sind twee weken met Maxxis CrossMark UST. Als er niet regent heel de week voor de tocht mag je mischien voor weinig profiel kiezen maar denk toch dat Bastogne in de Ardennen staat!!

Ik hoop dat ik je vragen heb beantwoord.

Veel plezier!!
JM Rush
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 26 jul 2008 21:23
Rijdt met: Canondale Rush

Bericht door JM Rush »

Daginschrijving is niet alleen maar mogelijk : dit jaar is het de enige oplossing, chrono of niet. Wees niet bang om in de file te staan aan de inschrijvingen : het is altijd heel snel met 6 personenen en verschillende tafels per afstand.

Je hebt gelijk : buiten de afstand is er geen verschil tussen de Raid en de Marathon. De 80 en 101 zijn automatisch met tijdregistratie. Voor de 60 km mageje kiezen met of zonder. Het parcours van de 60 is hetzelfde.

In alle afstanden zijn er technische passages. Het comité probeert zo veel mogelijk fijne padden voor te stellen. En, als er geen leuk genoeg zijn, maken ze gewoon nieuwe! Als je het kan zou ik toch voor de 80 of the 101 km kiezen, zelfs als de 60 ook altijd prachtig is.

Tja, welke banden..? Ik woon in Bastogne en ik rijd heel jaar door met Michelin XRC AT en, sind twee weken met Maxxis CrossMark UST. Als er niet regent heel de week voor de tocht mag je mischien voor weinig profiel kiezen maar denk toch dat Bastogne in de Ardennen staat!!

Ik hoop dat ik je vragen heb beantwoord.

Veel plezier!!
JM Rush
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 26 jul 2008 21:23
Rijdt met: Canondale Rush

Bericht door JM Rush »

Ooo #-o ps... Twee keer op de knop gedrukt... en drie keer mijn bericht gestuurd. Sorry!
Plaats reactie