11&12&13/7/2008 BK malmédy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Ing.Speci
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 02 sep 2007 18:37
Rijdt met: Speci
Contacteer:

Bericht door Ing.Speci »

Massini schreef: yes de Fluppe is back =D> =D> =D> =D>
5 minuten achter Nys en Roel, zo back is hij toch niet, maar wel beter of vorige keren natuurlijk, hij was wel content toen hij laatste ronde beke voor zat, hij zat te lachen op zijn velo!
En het was nog spannend met Davy zenne, mede door derailleurprobleem heeft Filip dan toch gewonnen.
Respect voor Davy =D> =D> (moet overdag gaan werken é)!
En ook voor Dries Govaerts, 19 jaar, en rijdt daar zomaar eventjes 6de in het algemeen klassement (1ste belofte), was wel nog spannend met boem boem Brems, maar Brems vloog dan overkoop in de moeilijkste afdaling, en moest een minuutje bekomen, en daardoor passeerde Wijnants hem nog.
Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Bericht door ATEGEV »

Ken heeft het hem toch ook weer gelapt. Ik heb staan kijken bij de beruchte afdaling. De eerste keer (startronde passeert daar niet) kwam hij slechts als 4e of 5e door met ruime achterstand op Wouter.
Die heeft door problemen aan zijn rug zijn schitterende (hij rijdt normaal gezien nooit XCO) prestatie in dezeldfe trent doorzetten (4e is natuurlijk ook knap). 2e ronde kwam Ben redlijk afgescheiden door en in het begin van de daaropvolgende klim ging Ken over Wouter naar de 3e plaats, met ruime achterstand op de leider.
Mijn verbazing was dus groot toen Ken in de laatse ronde als eerste doorkwam, zijn gezicht weliswaar scheef getrokken van de inspanning.
Ook zeer kwap gereden van die Pervélo renner, Davy denk ik. Als enige in de Open nam hij de afdaling volle bak op de fiets blijvende door het midden.

Zelf redelijk anonieme wedstrijd gereden vandaag bij de masters. Over het verloop van de kan ik niet veel zeggen, ik zag enkel de renners rondom mij. De afdalingen nu en dan een schuiver gemaakt. DE grote afdaling heb ik te voet moeten nemen. Gisteren kon ik langs de zijkant rijden en dan via een goed spoor tussen de sparrebomen naar binnen snijden maar vandaag hadden ze daar linten gespannen. Ook die steile knik naar links, met daarna zompige modder en knik bergop juist voor het dorp heb ik geen één keer kunnen doen, terwijl anderten hier zeer vlot af, door en over gingen. In de klimmen (lang :P ) raapte ik telkens wat mensen op maar het baatte allmeaal niet. Wel een kick toen ik de zigzagklim tussen de mensen te voet veel plaatsen kon goedmaken.
n biker
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 20:22
Rijdt met: trek 6700

Bericht door n biker »

elke keer ik paulissen zag zat hij te lachen op zijne velo en sven precies steendood in zijn wiel
Buffalo mtb
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 09 jun 2006 23:03
Rijdt met: Carraro

Bericht door Buffalo mtb »

Ook voor de eerste keer in mijn leven een cross country wedstrijd gereden en moet zeggen smaakt naar meer :wink: . Heb gereden bij funklasse b en 6e toegekomen. Was inderdaad een héél mooi parcourke... De klimmen vielen mij wel goed mee, buiten de zigzagklim, waar het duwen was om te blijven rijden.
Zondag ook nog 2 rondjes gereden en vond dat het toen veel beter lag. Dan ook de afdaling redelijk makkelijk genomen, de zaterdag heb ik er mij niet aan gewaagd :-?
Is toch wel iets helemaal anders dan marathons rijden moet ik zeggen :oops:
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

scottbikerke schreef:een paar fotokes

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
schoon fotokes =D> =D>
Gebruikersavatar
jerre1
Mountainbiker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 13 mei 2007 12:40
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre1 »

n biker schreef:elke keer ik paulissen zag zat hij te lachen op zijne velo en sven precies steendood in zijn wiel
#-o
Gebruikersavatar
bosse
Mountainbiker
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 19 okt 2006 19:43
Rijdt met: vliegt naar beneden
Contacteer:

Bericht door bosse »

nys i eigenlijk ook wel nen brede he.
ik heb paulisse daar op de rolle gezien amai wa e stekske , die is graad mager en heeft geen grammeke vet!
Gebruikersavatar
zwin
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 sep 2006 21:57
Rijdt met: Scatto Hellium LX & XT , Scatto Comp full XT,Full Ritchey
Contacteer:

Bericht door zwin »

ja mannekes wa een parcour!! prachtig! ik zelf heb niet gereden maar kwas te voet met camera en kan u verzekern te voet wast ook lastig ze,kheb tientallen keren bijna teegn de grond gegaan maar toch mooie beelden van de funklasse!!

deel 1
deel 2
deel 3

greetz
Gebruikersavatar
Ruben S.
Mountainbiker
Berichten: 1824
Lid geworden op: wo 08 aug 2007 09:19
Rijdt met: Canyon Grandcanyon
Contacteer:

Bericht door Ruben S. »

bosse schreef:nys i eigenlijk ook wel nen brede he.
ik heb paulisse daar op de rolle gezien amai wa e stekske , die is graad mager en heeft geen grammeke vet!
Daarmee dat die zo goe kan klimmen hé, hij moet wijnig meesleuren tegenover nys en meirhaeghe.
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

Heeft iemand erop gelet met welke stuurpen Roel deze keer reed, weer met een carbon frm ? Ik was teveel afgeleid door z'n appelblauwzeegroen condoomke over zn vork toen hij me dubbelde :roll:
Plaats reactie