Moerbeke-Waas - 21/22 juni - Mtb (+Kids) en Off Road Duatlon

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
bosbiker
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 28 mei 2007 18:39
Rijdt met: decathlon

Moerbeke-Waas - 21/22 juni - Mtb (+Kids) en Off Road Duatlon

Bericht door bosbiker »

De Bosbikers uit Moerbeke-Waas organiseren op 21 en 22 juni hun 7 de MTB Weekend.
We gaan zaterdag 21 juni van start om 13 uur met de Dikke Banden Races voor kinderen vanaf 8 jaar, gevolgd door de Kids MTB Challenge voor Aspiranten om 15 uur. Om de zaterdag af te sluiten start er om 16 uur een Off Road Duatlon, deze open wedstrijd zal gaan over een afstand van 3 - 10 - 3 km.
Op zondag 22 juni starten we om half 10 met de mtb reeks voor Nieuwelingen, Juniores, Dames Jeugd en Funklasse B, daarna om 11 uur (funklasse A + Dames), om 13 uur (Waaslanders) om 14 uur (Bewoners) en sluiten af om 15 uur met de Masters 1+2, Beloften en Elite.
Voor de Nieuwelingen, Juniores en Funklasse vergunninghouders is er het Oost-Vlaams Kampioenschap.
Inschrijvingen en startplaats : Zandberg, Moerbeke-Waas.
Meer info is terug te vinden op de site van de Bosbikers
http://www.bosbikers.tk

Sportieve groeten,
De Bosbikers
runners
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 29 apr 2008 07:33
Rijdt met: Gaint

Bericht door runners »

De duatlon wedstrijd, de loopstukken is dit in het veld of bossen of is dit op de weg
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Is dat op dezelfde stek als vorig jaar? Dan kan er dus zonder prob met motorhome/sleurhut gecampeerd worden?
bosbiker
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 28 mei 2007 18:39
Rijdt met: decathlon

Bericht door bosbiker »

runners schreef:De duatlon wedstrijd, de loopstukken is dit in het veld of bossen of is dit op de weg
hallo runners,
De eerst loop is op het mtb parcour, dit is in de bossen en bosdreef. Voor de 2 de loop gaat men de andere richting op en wordt de doorsteek gedaan op de baan om daarna terug in de bossen te gaan.
bosbiker
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 28 mei 2007 18:39
Rijdt met: decathlon

Bericht door bosbiker »

El Perro Diablo schreef:Is dat op dezelfde stek als vorig jaar? Dan kan er dus zonder prob met motorhome/sleurhut gecampeerd worden?
Hallo El Perro Diablo,
Het parcour is voor 90 % hetzelfde. Wel kunnen we uitzonderlijk niet het terrein gebruiken, zoals de vorige jaren. Voor het stuk dat weg valt op het terrein is bos in de plaats gekomen.
De inschrijving en parking is iets verder gelegen (op de weiden aan de rechter kant, nadat je de start genomen hebt). Er zullen wel pijlen staan.
Voor het camperen is er zeker geen probleem, kom maar gerust af want we kunnen daar een groot stuk weide gebruiken. Je zal zelf nog rustiger zitten, geen last van de weg.
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Goed! Mijnen hond kakt ook liever in die bos! :wink:

Was vorig jaar leutig koerske, beetje veel plassen, maar over die opligger was wel vet!
Gebruikersavatar
J-BIKER
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: za 08 okt 2005 19:45
Rijdt met: specialized stumpjumper s-works world cup

Bericht door J-BIKER »

hey,
ik rij dit jaar mee bij de juniores om mee te strijden voor die titel! :-D
maar nu is mijn vraag kan ik in de namiddag dan ook nog eens meerrijden bij de waaslanders?
natuurlijk als mijn benen het toelaten 8) :roll:
Gebruikersavatar
Action-Man
Mountainbiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma 06 dec 2004 21:39
Rijdt met: specialized

Bericht door Action-Man »

ben van moerbeke kunnen wij op voorhand inschrijven. rij mee bij de bewoners.voorig jaar konden wij dit doen via de pc.
ludos7
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 05 mei 2008 23:18
Rijdt met: cannondale

Bericht door ludos7 »

Yow ik ben zelf van Moerbeke maar heb nog niet meegereden kan er mij iemand vertellen of het een lastig parcours is, technisch of gewoon wat in bosdreven crossen. Bandenkeuze belangrijk? :-)
bosbiker
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 28 mei 2007 18:39
Rijdt met: decathlon

Bericht door bosbiker »

J-BIKER schreef:hey,
ik rij dit jaar mee bij de juniores om mee te strijden voor die titel! :-D
maar nu is mijn vraag kan ik in de namiddag dan ook nog eens meerrijden bij de waaslanders?
natuurlijk als mijn benen het toelaten 8) :roll:
Van ons mag dat zeker.
Mag je als juniores 2 wedstrijden rijden op 1 dag. Best eens navragen
Plaats reactie