24/03/2008 VT4 Fietshappening Chrono 71km

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Fons Moors
Mountainbiker
Berichten: 1331
Lid geworden op: di 02 nov 2004 22:44
Rijdt met: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Bericht door Fons Moors »

roger schreef:Spijtig dat hier geen M3 is ,dan kon ik eens op het podium staan.
Dan had je vandaag met mij moeten mee gaan naar Grand Halleux...
En dan kiezen voor de korte afstand.
Maar ja, dat wil jij niet hee korte afstand. Ik wel. Kort maar hevig.
Net zoals met sex...
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Ik heb na de chrono lange tijd met Sven staan babbelen.
Zijn reactie kan je lezen op de homepage.
Zelf vond hij het tijdsverschil ook groot maar hij verzekerde me dat hij absoluut nergens stukken heeft afgesneden. (bewust of onbewust). Na afloop gaven zowel Niek Lingier als Kris De nef toe dat er aan Sven niets te doen was vandaag...
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Het podium :wink:

Afbeelding
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Bericht door roger »

Fons Moors schreef:
roger schreef:Spijtig dat hier geen M3 is ,dan kon ik eens op het podium staan.
Dan had je vandaag met mij moeten mee gaan naar Grand Halleux...
En dan kiezen voor de korte afstand.
Maar ja, dat wil jij niet hee korte afstand. Ik wel. Kort maar hevig.
Net zoals met sex...
Ja Fons,misschien moet ik dat eens proberen,maar ben ne diesel en daar kunt ge gene sprinter van maken hé.
Ga toch in de toekomst eerst eens het reglement lezen en die wedstrijden uitkiezen waar eeen M3 klasse is maar dan moet gij niet meedoen hé Fons of ik heb weer geen podium.
kenny!
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: do 14 apr 2005 22:05

Bericht door kenny! »

foto van het belofte poduim ?
Gebruikersavatar
vdc
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: do 03 jun 2004 22:21
Rijdt met: Lierde

Bericht door vdc »

Ik ben tevreden met mijn ritje.
Ben 51e gefinisht in net geen 4u.
Toch kan ik het echt niet laten, om die organisator es serieus met de vinger te wijzen. Er waren idd grandioos knappe tenten opgesteld en veel vlaggen en reclame banners allerhande, net als een vip tribune, vip parking en zelfs de karting-kantine was gereserveerd voor de vips, wat alles samen behoorlijk wat geld zal hebben gekost.
Maar een beetje warm water voorzien voor allen die een dodentocht op wielen heeft uitgereden was er blijkbaar e veel gevraagd.

Net als ietereen die, ipv om 5u op te staan, met de camper of dergelijke reeds op zaterdag ter plaatse was, en als zigeuners op een modder akker werden weggestuurd, zonder 'n simpele stroomvoorziening, welke wel talrijk werden opgesteld voor allerhande promostandjes, terwijl daar geek kat heeft rondgehangen de hele dag.

Als ge zoveel geld uitgeeft, mogen ze toch op z'n minst ook een heel klein beetje aan de renners zelf denken vind ik dan, om dan nog maar te zwijgen over de mensen die helpende hand waren aan de tijdsregistratie. Die vertelden me dat ook zij letterlijk in de kou werden gezet.

Triestig op die vlakken!
Gebruikersavatar
the sentinel
Mountainbiker
Berichten: 503
Lid geworden op: za 07 apr 2007 13:40
Rijdt met: Giant TCX

Bericht door the sentinel »

Als er dan toch met de vinger wordt gewezen wil ik dat ook wel eens doen naar O2Bikers! Mijn mooi tijdschrift dateerde van September 2007 [-X [-X [-X
Als jullie van de boekjes afwillen gooi ze dan ineens in de vuilbak. De meeste mensen die jullie tijdschrift kopen( waaronder ik ook) zijn daar niets mee! Een nieuw tijdschrift zou een mooier gebaar geweest zijn als sponsoring en reclame!

"Ik heb gesproken"


Voor de rest... ik vond het een mooi parcours, zwaar. De modder maakte er een materiaalslag van maar dat wisten we op voorhand.

Nog iets wat me te binnen schiet... Aan de start zeiden ze dat er maar 1 terril bereden kon worden omdat je de andere zelfs niet te voet op kon... Als ik me niet vergis hebben we er toch 2 gedaan hè?
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

allee sentinel als limburger moet jij dat toch weten??proficiat met uw tijd trouwens,ik was 45 min later
ik ben er 1 opgereden en 1 opgekropen
wat ik stom vond was de inschrijving en de start zover van mekaar terwijl er daar plek mee hopen was
volgens mij hadden ze ietsje(hmm) meer volk verwacht
Gebruikersavatar
_eli_
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: do 09 okt 2003 19:57
Rijdt met: your dreambike

Bericht door _eli_ »

ka.dee schreef:Ik heb na de chrono lange tijd met Sven staan babbelen.
Zijn reactie kan je lezen op de homepage.
Zelf vond hij het tijdsverschil ook groot maar hij verzekerde me dat hij absoluut nergens stukken heeft afgesneden. (bewust of onbewust). Na afloop gaven zowel Niek Lingier als Kris De nef toe dat er aan Sven niets te doen was vandaag...
Hoedje af! =D>
Zutterken
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: di 14 dec 2004 20:10
Rijdt met: Granville Pulse -Reba

Bericht door Zutterken »

Een pluim voor de organisatie, hopelijk laten die de moed niet zakken door het afgelopen weertje.
Ik heb moordend afgezien in de wedstrijd na 40km verkramping tegen achter mijn oren, de wedstrijd enkel op karakter verdergezet (een zwakke 85ste plaats als gevolg :roll: ).

Alleen zouden de parcoursbouwers van de chronorit in het gevolg de overduidelijke lussen eruit moeten halen, daardoor zou er ook veel minder afgesneden worden (minder discussie achteraf).
Het was soms absurd, ik reed op het juiste pad en links en rechts zag ik andere renners een beter traject volgen (blijkbaar local heroes die de weg kenden).
Ik overstak soms 3 maal dezelfde persoon #-o #-o
Motiverend is anders.
Plaats reactie