Olne-Spa-Olne 2008?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Madeiros
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 15 jun 2007 22:29
Rijdt met: Scott Spark 10
Contacteer:

Bericht door Madeiros »

Neen,dat wil zeggen dat er in 4 blokken van een half uur (of een kwartier dat weet ik niet juist) een groep mag starten om het volk wat te spreiden,je moet toch van Olne naar Spa rijden en terug en dat is heus wel een beetje verder dan 17,5 km.
Ik reed hem 4 jaar geleden en ik moet zeggen deze toer is zalig,als het weer meezit rijd ik hem dit jaar ook.
Gebruikersavatar
the sentinel
Mountainbiker
Berichten: 503
Lid geworden op: za 07 apr 2007 13:40
Rijdt met: Giant TCX

Bericht door the sentinel »

Dan mag het zeker beter weer zijn dan gisteren... Ik voel mijn vingertoppen nog altijd niet van de koude
Gebruikersavatar
D.
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: za 12 mei 2007 08:59
Rijdt met: scott spark RC , orbea popr HT en koersfiets

re

Bericht door D. »

the sentinel schreef:Dan mag het zeker beter weer zijn dan gisteren... Ik voel mijn vingertoppen nog altijd niet van de koude
donderdag avond op training al eens onderkoeld thuisgekomen. zelfs zo erg dat ik mezelf niet uitgekleed kreeg. Ben dan gisteren maar wijselijk thuisgebleven als ik zo de weerberichten zag.
Gebruikersavatar
DdT
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: za 25 mar 2006 20:32
Rijdt met: Scott Spark/Wilier Izoard

Bericht door DdT »

MoozeMeiske schreef:Vorig jaar was het een prachtig parcours! Hopelijk terug met zo'n prachtig weerke! Hmmmm... verlang al... (o)
Miljaarde ja zeg! Ik moest efkes stoppen omdat ik echt te heet aan het worden was 8)
Mouwkes moeten uitdoen...man man man...was zalig weer!
Bij de afdaling na het kasteel van Franchimont ben ik wel serieus op mijne smikkel gegaan. Gekneusde ribben aan overgehouden waar ik weken nadien nog last van had. Geloof me, diene verdomde put zal ik dit jaar wel weten liggen :-)
Nadien lekker lang op dat grasperkske in de zon liggen pinte...euh cola's zuipen.
Gebruikersavatar
Mister T.
Mountainbiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: di 21 nov 2006 14:38
Rijdt met: is schoner dan de uwe!
Contacteer:

Bericht door Mister T. »

Voila, nog zes keren slapen en 't is zover.

Voor mij de opening van het, ahum, 'zomer'seizoen. Olne-spa-Olne.
Doe al dre weken aan een stuk schietgebedjes voor hetzelfde weer als vorige jaar.

Op de site van de KMI geven ze naar donderdag en vrijdag toe beter weer uit [-o< [-o< [-o<
Maar ik vrees voor zondag... :(
G-love
Mountainbiker
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:39

Bericht door G-love »

iemand wa info over het parcours?
tzal een moddergevechtje worden zekers?
Gebruikersavatar
Frankie
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: za 02 jun 2007 20:09
Rijdt met: Cannondale

Bericht door Frankie »

Ik ging ook meebollen maar kvrees dat het absurd slecht zal liggen, in mijn ogen toch. Jammer, want 't is inderdaad een prachtige tocht. Vorig jaar ook bijzonder genoten.
Gebruikersavatar
Mister T.
Mountainbiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: di 21 nov 2006 14:38
Rijdt met: is schoner dan de uwe!
Contacteer:

Bericht door Mister T. »

Frankie schreef:Ik ging ook meebollen maar kvrees dat het absurd slecht zal liggen, in mijn ogen toch. Jammer, want 't is inderdaad een prachtige tocht. Vorig jaar ook bijzonder genoten.
Let wel: vorige jaren was het de dagen ervoor ook tamelijk regenachtig, en verschillende delen van het parcours lagen er ook vettig bij.
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Vorig jaar was echt een zalig parcour. Die eerste klim en dan dat zalig stukske singletrack in de vallei na de klim :drunk:
Gebruikersavatar
DdT
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: za 25 mar 2006 20:32
Rijdt met: Scott Spark/Wilier Izoard

Bericht door DdT »

Nu ja, te vettig en de ouwe blijft thuis. Kan nu al geen slijk en plassen meer zien. Ze geven niet TE veel regen uit deze week. Maar ik vrees idd ook voor het week-end. Afwachten dus.
Plaats reactie