15/12/07 Strand Race De Haan

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
ronny59
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: di 06 nov 2007 19:44
Rijdt met: Trek 6500

Bericht door ronny59 »

Ik heb zonet bevestiging gekregen van de organisatie dat ik betaald heb :-)
( en in de CC waren er zeer veel anderen.)
GlWy
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 21:53
Rijdt met: Crossland

Bericht door GlWy »

Beste,

De site (www.vosseslag.be of register.vosseslag.be) zal tot 14 december blijven openstaan voor de registratie (link "inschrijvingsformulier" op de site) en is volledig up to date. U kan zich dan inderdaad nog steeds de dag zelf inschrijven.
Verder kan u extra informatie vinden over organisatie, indeling, ...
U mag uiteraard ook steeds één van de organisatoren (link "Contact" op de site) contacteren indien u verdere informatie wenst.


Veel succes
Gebruikersavatar
den blitze
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 27 nov 2006 22:42
Rijdt met: Scott scale 70 2006 / Scott spark 20 2008

Bericht door den blitze »

Hello,

Heeft iemand al wat meer informatie ivm het parcour ? Op de site zie je inderdaad wel een kaart ,maar niet welke richting ze uit gaan. Zo te zien is de helft in duinen of openbare weg te doen.

mvg
Gebruikersavatar
Gunter
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: di 11 nov 2003 00:28
Rijdt met: ne witte

Bericht door Gunter »

ik heb overlaatst een bevestigingsmail ontvangen (met inderdaad een gans pak in CC)

ivm parcours, kaart staat op hun site en ziet eruit dat alles op het strand te doen is behalve een stukje in de duinen in Vosseslag/Bredene (hetzelfde stuk als de strandrace in Bredene); richting staat er niet op maar ik vermoed als de start in Vosseslag is dat het eerst op het strand tot in Wenduine is (anders direct opstoppingen als je de duinen zou inrijden in Bredene); ben niet 100% zeker maar ik vermoed geen golfbrekers (of liggen er toch enkele tussen Vosseslag en Bredene?)

als je de deelnemerslijst bekijkt is er alvast nog niet heel veel volk ingeschreven; dit kan wel eens tof zijn in vergelijking met de andere overvolle strandraces

laat ons misschien eerst deze organisatie te kans bieden om zichzelf te bewijzen op de dag zelf vooraleer deze op voorhand af te breken; akkoord er zijn op voorhand al enkele tekortkomingen geweest maar het belangrijkste blijft de dag zelf nog hé
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

er liggen wel enkele golfbrekers, tussen wenduine en blankenberge, maar het zijn redelijke kleine, en zeker goed te doen.
het stukje strand tussen bredene & vosseslag heeft ook een paar golfbrekers, maar bij laag water kun je er rond rijden.
strand ligt op sommige plaatsen wel superzwaar !
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

en inderdaad, nog niet te veel deelnemers maar wel bijna al de 'goeie' !
globaal niveau zal heel hoog liggen denk ik...
Gebruikersavatar
Gunter
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: di 11 nov 2003 00:28
Rijdt met: ne witte

Bericht door Gunter »

de golfbrekers moeten zodanig klein zijn want ik kan ze mij totaal niet herinneren; spijtig dat ze de bosstukken tussen De Haan en Wenduine of tussen De Haan en Vosseslag niet doen (kleine klimmetjes en wat draaien en keren)

dat hoog niveau zal niet van mij komen zulle ;-)
964RS
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: di 27 jun 2006 19:23
Rijdt met: Centurion Backfire Ultimate 3 (26" en 29")

Bericht door 964RS »

BeacheD schreef:en inderdaad, nog niet te veel deelnemers maar wel bijna al de 'goeie' !
globaal niveau zal heel hoog liggen denk ik...
Ik denk dat het ook wat drukker wordt dan de lijst zoals hij op de site staat. Dit omdat je ook op de dag zelf in kan schrijven, tenminste als ik voor mijzelf spreek. Maar ben wel benieuwd wat voor parcour het is, lekker strak langs de waterlijn rijden of zitten er ook stukken met los zand tussen.

En nu maar hopen op beter weer :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

964RS schreef:
BeacheD schreef:en inderdaad, nog niet te veel deelnemers maar wel bijna al de 'goeie' !
globaal niveau zal heel hoog liggen denk ik...
Ik denk dat het ook wat drukker wordt dan de lijst zoals hij op de site staat. Dit omdat je ook op de dag zelf in kan schrijven, tenminste als ik voor mijzelf spreek. Maar ben wel benieuwd wat voor parcour het is, lekker strak langs de waterlijn rijden of zitten er ook stukken met los zand tussen.

En nu maar hopen op beter weer :lol: :lol: :lol:
En we hebben nog een primeurke.
Straks zitten De Haan en Blankenberge samen aan tafel.... #-o :wink:
Gebruikersavatar
Gunter
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: di 11 nov 2003 00:28
Rijdt met: ne witte

Bericht door Gunter »

long fellow schreef: En we hebben nog een primeurke.
Straks zitten De Haan en Blankenberge samen aan tafel.... #-o :wink:
een meerdaagse strandrace ??? ;-)
of een marathon versie "De Panne-Knokke-De Panne" ;-)
Plaats reactie