8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Verellen
Mountainbiker
Berichten: 421
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 14:40
Rijdt met: Climb, Willier

Bericht door Verellen »

Ach mannen, die regen maakt de tocht morgen nog een beetje meer heroïsch!
Afzien gaat 2 keer zo goed als het in de bagger gebeurt! :-D
Ik heb er zin in!
Tot morgen!
Gebruikersavatar
jerre1
Mountainbiker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 13 mei 2007 12:40
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre1 »

Wicked_Uncle_Ernie schreef:Weet er iemand waar de bevooradingen zich bevinden?
Zou graag komen supporteren voor de mannen van Team Margi. :-D
naast de autostrade in rillaar en boven aan de trapkes in tielt - winge
Laatst gewijzigd door jerre1 op vr 06 jun 2008 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Straf dat er in dit kleine landje zo'n verschil in weer kan zijn, #-o hier in het noorden van Limburg is vandaag nog gene druppel gevallen. 8)
Gebruikersavatar
synbor
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 16 sep 2007 21:48
Rijdt met: Red Bull Alu
Contacteer:

Bericht door synbor »

Hier weer gedruppel :roll: Full NN morgen,en nu filmke zien "Cloverfield" :-D Veel succes iedereen morgen
Gebruikersavatar
swakke
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: vr 10 nov 2006 22:06
Rijdt met: SCOTT SPARK 710

Bericht door swakke »

makkie schreef:T'regent hier in Langdorp pijpenstelen nu (17:13). K'zit hier niet ver van parcours, heb eens gaan zien, en t'zal zeker ploeteren worden op bepaalde plaatsen. Houdt uw RR of mud-banden maar klaar.
T'is nie de moeite manne om af te komen van aan de zee-kanten. Bespaart u den trip.
Voor degenen die zich nog kunnen bedenken, nie afkomen mannen, t'is nie te doen!
Goe bezig man thats the spirit!!

Net terug van de afpijling en ok tis nat maar zeker geen modder waar ge niet door kunt alles is goed berijdbaar
Ik reed met de goei ouwe skinny jimmy's en nergens last gehad!
Dus ik zou zeggen kom maar zeker af of ge hebt de mooiste rit van uw leven gemist!!
Gebruikersavatar
Madeiros
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 15 jun 2007 22:29
Rijdt met: Scott Spark 10
Contacteer:

Bericht door Madeiros »

forza_inja schreef:regen of niet, ik kom zeker af. Ben enkel nog aan 't twijfelen of ik den epic of den hilset modderfiets ga nemen. Al weet ik niet of het daar echt te doen is om 85 km met vaste vork te rijden :-k . Ik ben de luxe van nen epic gewoon natuurlijk :wink: .

Als ik het goed begrijp kan ik dus zonder drinken starten en aan de bevoorradingen telkens een andere bus krijgen/wisselen?

Tot morgen dan.
Pakt gij uwe mudbike maar,ik zal wel met uwe epic rijden. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
alainvwbike
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: za 11 feb 2006 15:02
Rijdt met: Scott Spark + Scott 29er

Bericht door alainvwbike »

makkie schreef:T'regent hier in Langdorp pijpenstelen nu (17:13). K'zit hier niet ver van parcours, heb eens gaan zien, en t'zal zeker ploeteren worden op bepaalde plaatsen. Houdt uw RR of mud-banden maar klaar.
T'is nie de moeite manne om af te komen van aan de zee-kanten. Bespaart u den trip.
Voor degenen die zich nog kunnen bedenken, nie afkomen mannen, t'is nie te doen!
Parcours is dik 80 km lang en gij bent is gaan zien!!??Verrekijker gebruikt???Ik kan me na dat tekstje van u ni voorstellen dat gij er mee uwe bike bent doorgereden.
Heb tijdens en na de regenbui nog aan't afpijlen geweest, water liep van Hagelandse heuvels naar beneden maar op die 20 km die ik gedaan heb nergens in de problemen gekomen (met RR 2.25 tubeless).

Ben dit jaar (en jaren ervoor wist dus wat te verwachten)naar Zottegem geweest voor Flanderscup XC .Daar moest op een toer van 5 km "enkele" keren gelopen worden wegens geen doorkomen aan door plakkende mud.
Maar dat hoort er nu éénmaal bij denk ik dan maar!!
Ben naar Oostende geweest voor strandrace,deze werd ingekort door noodweer (storm op zee),zal er ook wel bijhoren zeker!
Enkele maanden later Knokke,slechts 1 toer ipv 2,opnieuw storm op zee!
Ook dat nemen we erbij zeker.En volgend jaar doe ik ze weer allemaal opnieuw ... want om het op zijn Iegeniaans te zeggen "I baaik it,I like it"

Dus voor degene die hun bike en ledemate ne keer willen laten afzien op een toch wel uitdagend parcours zou ik zeggen het loont wel de moeite om af te komen!!!Wij zullen alvast onze beste beentjes voorzetten om het jullie zo bike(aan)genaam mogelijk te maken.
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

god verd....
nu regend het nog steeds ](*,) ](*,)
zal straks eens mijn boele pakken en tot daar gaan zien
spatbordjes monteren !!!
Laatst gewijzigd door bert bibber op za 07 jun 2008 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Xes
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: di 24 apr 2007 12:42

Bericht door Xes »

Heerlijk weertje om te gaan biken :-)
Zal sebiet is op men vlo springe en naar ginder rijde se (kwestie van opwarming) en dan hop hop hop voor het goud dit jaar !

greetz en veel plezier iedereen
dankers
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: do 06 jul 2006 15:15
Rijdt met: BMC Team elite 02

Bericht door dankers »

Ik heb er anders ook wel zin in!! de regen houd mij ni tegen!!! :bounce:
veel succes iedereen!!

grtz..
Plaats reactie