11de oetermarathon op 19 augustus 2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
LMTB
Mountainbiker
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 19:12
Rijdt met: een nieuwe met groene strepen

11de oetermarathon op 19 augustus 2007

Bericht door LMTB »

:wink: yeah de inschrijvingen zijn geopend, voor alle die vooraf ingeschreven zijn is er het persoonlijke nummerbord zoals de afgelopen jaren, meer info op www.fietspromo.be
see you there
LMTB 8)
Gebruikersavatar
Ramboke
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: wo 27 sep 2006 17:19
Rijdt met: Ridley Tiger, Giant

Bericht door Ramboke »

Hier ga ik dus zeker van de partij zijn. Weet soms iemand hoeveel terrils er gedaan worden? Ik veronderstel zeker de eerste 2, maar zit de 3de er ook in?

Greetzzz
mark 01
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 04 feb 2005 11:06
Rijdt met: ghost

Bericht door mark 01 »

Als het weer goed is, zal de 2de bevoorrading boven op de 3de terril geplaats worden.

Groeten
Gebruikersavatar
Ramboke
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: wo 27 sep 2006 17:19
Rijdt met: Ridley Tiger, Giant

Bericht door Ramboke »

mark 01 schreef:Als het weer goed is, zal de 2de bevoorrading boven op de 3de terril geplaats worden.

Groeten
Mooimooi, de 3 terrils erin! Dat zou inderdaad een ideaal plaatske zijn, want tegen dat iedereen daar is zal het vat toch al genoeg af zijn!! :wink:

Weet er ook iemand wanneer de terrils ergens in het parcours worden ingepland (in het begin/midden/einde van de tocht)? Zo weet ik tegen wanneer ik mijn "kartouchen" kan afknallen...
mark 01
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 04 feb 2005 11:06
Rijdt met: ghost

Bericht door mark 01 »

De terrils situeren zich tussen de 25ste en 32ste km. Als Ramboke hier al zijn cartouchen gaat afvuren zal hij op het einde nog problemen gaan krijgen.
Gebruikersavatar
Wimbeest
Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: di 08 aug 2006 20:27
Rijdt met: Santa Cruz Nomad

Bericht door Wimbeest »

Gaat het over de terrils van Genk (waterschei en winterslag) of de twee/drie van de Maasvallei?
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

Maasvallei
biker67
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 25 sep 2006 22:34
Rijdt met: mats lite

Bericht door biker67 »

dat LMTB maar ne leffe klaar zet na de marathon met de terrils in het vooruitzicht zullen we het nodig hebben he frisse :bounce:
lagniau
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: za 24 dec 2005 23:56
Rijdt met: Scott Scale 60 Custom

Bericht door lagniau »

Kan er iemand meer info geven over het vertrek .. km .. want als ik Oeterdal intip op routenet.be kom ik uit op Oosterzele of isda correct ? :p

greetz
Gebruikersavatar
Jan B.
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:40
Rijdt met: Merida Matts Lite, XT + Deore
Contacteer:

Bericht door Jan B. »

Waarschijnlijk neem ik dit jaar voor de eerste keer op drie jaren deel aan deze interessante marathon.

De vorige drie jaren wilde ik meedoen, maar had geen vervoer. Nu ga ik op hotel in de buurt, desnoods doe ik 20 km extra verplaatsing van mijn hotel naar de start erbij.

Hou zoals gewoonlijk mijn marathonsite in de gaten voor meer info. Op mijn site vind je momenteel meer info op mijn blog over mijn deelname aan de Schotse Coast-to-Coast, dat is een doorsteek recht door de Highlands van de Westkust van Schotland naar de Oostkust.

Dit jaar wordt Oeterdal dan mijn 12/13de of zo marathon.

Lees ook mijn kalender voor een zicht op mijn agenda voor het najaar van 2007.

http://www.janbailleul.be/mtb
Plaats reactie