100 km Lommel 1 juli chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
kfcdenbiker
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:15
Rijdt met: thompson sub-01

Bericht door kfcdenbiker »

ik was gisteren ook gaan rijden en we waren als eerste binnen,maar dan wel op de vrije 100 km.om iets voor zeven stonden we al in de kantine en na even wachten konden we inschrijven.
alles goed verlopen maar op km 80 kreeg ik ne klop van jewelste en dankzij mijne maat toch nog een gemiddelde van 23 gereden .
ik ben hoopvol aan het wachten tot de uitslag van de chrono er staat want die kerel die hier verkondigd dat hij vorig jaar 31 gemiddeld reed daar geloof ik geen kl*ten van,die kan mss met de wellens en de nys meerijden.met dank aan de organisatie
tot volgend jaar
Gebruikersavatar
Jan B.
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:40
Rijdt met: Merida Matts Lite, XT + Deore
Contacteer:

Bericht door Jan B. »

Dit jaar reed ik voor de tweede maal de Chrono van Lommel-Kattenbos.

Lees mijn verslag op mijn persoonlijke mtb-site: http://www.janbailleul.be/mtb/ !
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Bericht door big-Mac »

De uitslag komt zeer spoedig online. Hij wordt ook door gestuurd naar mountainbike.be.
De eertse op de chrono, Nico berckmans, was op iets meer dan 3u20min. binnen. =D>
Allemaal bedankt voor de opkomst. :bounce:
Gebruikersavatar
Jan B.
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:40
Rijdt met: Merida Matts Lite, XT + Deore
Contacteer:

Bericht door Jan B. »

De uitslag staat online, en ik heb de 66ste plaats op 70 behaald. Niet slecht, maar door de regen ben ik vertraagd geweest onderweg.

Volgend jaar beter!
stef78
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: do 11 aug 2005 13:43
Rijdt met: viper fugitif en megamo trial pro26"

Bericht door stef78 »

zijn er ergens foto's te vinden van deze chrono, zou graag toch eens zien, vooral de eersten, wanneerwe de asfalt afdraaide terug aan de start, (wat een stofwolk !) da was kicken, op asfalt heb ik op bepaald moment 57 moeten uitpersen om een gat te dichten...alvorens we het veld indraaide -de echte tocht op- had ik een gem van 39.2...snoeihard. zei m'n hartslag die toch over overslag ging :-D
Plaats reactie