100 km Lommel 1 juli chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
hoekske
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 21 dec 2005 13:48
Rijdt met: scott

Bericht door hoekske »

Ge hebt gelijk Senne. Iedereen is welkom voor de chrono, snel/traag/jong/oud/...
Het is de bedoeling dat iedereen een leuke mtb-tocht/chrono beleeft naar zijn eigen wensen en kunnen.
Als iedereen elkaar een beetje begrijpt dan komen we al een heel eind.

tot zondag allemaal
Gebruikersavatar
D.
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: za 12 mei 2007 08:59
Rijdt met: scott spark RC , orbea popr HT en koersfiets

Bericht door D. »

stef78 schreef:forceren ist probleem ni, was ook niet zinnes eerste te starten maar toch ergens vooraan... 100km kan ik wel aan een goei 25-26avg dus ik denk dat da ergens de middenmoot is...

op soort gelijk terrein met wa singletrack en scherpe bochten haal ik er in vochtig terrein 27-28avg op 88km's. dus 26 moet te doen zijn denk ik. en ik vermoed dat ge daarmee wel ergens in het midden moogt starten om de anderen nie tin de weg te rijden...heb er geen idee van eigenlijk.

mocht iemand het weten...
site van de organisatie : nr 1 vorig jaar had een gemiddelde van 28km/h en toen was het droog als ik mij goed herinner. Denk dat een gemiddelde van 26 op vochtig terrein zeker goed is voor een goede plaats. Zou dan toch vooraan proberen te starten.
hoekske
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 21 dec 2005 13:48
Rijdt met: scott

Bericht door hoekske »

vorig jaar was het droog, maar dan wel in de extreme vorm. veel los zand, heel warm m.a.g. veel opgevers.
Dit jaar zal het parcours beter te berijden zijn.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

tripper schreef:
Gf biker schreef:
tripper schreef: oja wij hopen de rit met een avs van +-19 te rijden dus tzal voor de rode lantaarn worden :oops: .

Wat belet u dan de tocht te rijden zonder tijdsopname??? Als ge gaat voor een gemiddelde van 19 kunt ge toch beter gebruik maken van de mogelijkheid die geboden word om hetzelfde traject te rijden zonder de tijdsopname. Je kan vrij vertrekken vanaf 8u en dan word je zeker niet in de kant gereden. :wink:
oke heb het begrepen . ik dacht dat het geen wedstrijd was. en wij starten ook vanachter :P .maar hadden eens graag een chrono gereden dus wat jullie zeggen is als ge geen 21a22 aan kunt moet ge maar niet vertrekken . komaan jongens dan moet de voetbal ook maar beginnen met alleen anderlecht . club brugge en genk. :-)
Excuses me :roll: waar heb ik geschreven dat ge de chrono nie zou mogen rijden??? :-? Ik stelde gewoon de mogelijkheid voor van de 100km te rijden zonder tijdopname, zie niet in wat daar verkeerd aan was #-o
kfcdenbiker
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:15
Rijdt met: thompson sub-01

Bericht door kfcdenbiker »

wij gaan gewoon om 7.30u vertrekken,en op ons gewone tempo rijden een 22à23 gemiddeld en dan denk ik dat je goed gereden hebt.
als ik dat hier lees van 28 gemiddeld dan moet ik toch wel denken dat hier echte wedstrijd mannen opt forum zijn(wat natuurlijk kan he)
ik wens iedereen zondag een plezierige rit toe en have fun.
Gebruikersavatar
Kristof BT
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 01 mei 2007 06:45
Rijdt met: Merida MATTS TFS 500 Disc

Bericht door Kristof BT »

Zal er ook zijn, wel voor de 40km en normaal komen er nog leden van MTB Kelberg mee.
stef78
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: do 11 aug 2005 13:43
Rijdt met: viper fugitif en megamo trial pro26"

Bericht door stef78 »

ik ga voort crossen, me is volledig geven... maar als er iemand voor me rijd waar ik niet direct voorbij kan dan is het zo he, ik zit daar ni mee tussen, iedereen heeft betaald zeg ik altijd...

het moet plezierig blijven maar ikzelf amuseer me het best als er wat competitie is, al is dat op kleine schaal (bv met groepje rijden)

en 'uit de weg gaan' is niet van doen vind ik iemand die echt sneller is die gaat er voorbij die moet ge ni laten passeren...die zoeken hun weg wel.

zou juist nog willen weten wat de ondergrond op dit moment is, soppig of echt drassig ? heb nu modderbanden liggen (michelin mud) maar ik rijd liever met de dry's maar het moet gaan natuurlijk...

vorig jaar 28 gemmiddeld ? heb niet gereden vorig jaar dus zou niet weten of het veel of weinig is (veronderstel veel aangezien het den eerste was :-D) maar heel veel hangt van den ondergrond af uiteraard.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

stef78 schreef:
vorig jaar 28 gemmiddeld ? heb niet gereden vorig jaar dus zou niet weten of het veel of weinig is (veronderstel veel aangezien het den eerste was :-D) maar heel veel hangt van den ondergrond af uiteraard.
2 jaar geleden had de eerste een gemiddelde van 31 #-o mar toen was het wel kurkdroog hé :wink:
Corsa
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: di 06 dec 2005 15:51
Rijdt met: Orbea Lanza Sram X.0+Sid Team

Bericht door Corsa »

Als het zondag geen uren aan een stuk regent, ga ik ook hier in Lommel de 100km doen (wel de gewone rit).
Iemand een idee hoe het er momenteel bijligt?
tripper
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 14:07
Rijdt met: merida

Bericht door tripper »

ik heb het besproken met mijn bike-maat en wij gaan voor onze eerste chrono-rit :-D .we gaan natuurlijk achteraan starten dan kunnen wij er veel voorbijgaan. we gaan een grote l op onze rug plakken en tis niet die l van lul maar van lefgozer . #-o :-D oja tis maar een grapke he van die l :-D en van da voorbijgaan ook denk ik :oops:
Plaats reactie