09/06/07: 7de Hagelandse Chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Bmweke
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: vr 29 aug 2003 23:42
Rijdt met: Ghost RT Scandium, Look 486 custom

09/06/07: 7de Hagelandse Chrono

Bericht door Bmweke »

Ja we zijn er al vroeg mee hier, maar zo kunnen de deelnemers zich op tijd beginnen prepareren hé :wink:

DUS,
als er nog mensen zijn die een doel zoeken waar ze naartoe kunnen opbouwen.
Search no more...
Op 09 Juni aanstaande :P, organiseert MTB Team Langdorp de 7de Hagelandse Chrono te Langdorp.

Voor de leken onder ons (shame on you [-X ) eventjes een wat, waar, hoe beschrijving van dit legendarische evenement (o)

Plaats: Langdorp
Provincie: Vlaams-Brabant
Bond: Wielerbond Vlaanderen
Type evenement: VISA Chrono challenge - chrono
Naam evenement: Hagelandse chrono
Editie # 7
Afstanden: 80 km
Startuur: 10u00
Inschrijvingsprijs (€): voorinschrijvingen: 11,00 euro + aandenken
Daginschrijving: 12,50
Inschrijvingsplaats + Straat: Parochiezaal, Langdorpsesteenweg, 3201 Langdorp
Douches: ja
Bike-Wash: ja
Bewaakte fietsparking: nee
e-mail: hagelandsechrono2007@mtbteamlangdorp.be
website: www.mtbteamlangdorp.be
Aantal deelnemers in 2006: 1600 (deelnemers TT + Chrono)

Forumartikels 2006
Laatst gewijzigd door Bmweke op zo 25 mar 2007 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Bericht door bieste »

Dit is inderdaad een tocht om naar uit te kijken. Ik heb reeds drie deelnames achter de rug. Voor ons is het de 100km verplaatsing zeker waard. We kiezen ook steeds voor de chrono vanwege het prachtige parcours. Als recreant is de 80km nog net haalbaar. Méér is moordend voor ons, maar het is toch steeds met een voldaan gevoel dat we de eindmeet overschreiden.
Hier krijg je een gevarieerd parcours voorgeschoteld, met veel hoogtemeters, veel bos, leuke singeltracks en af en toe een stukje om te recuperen.
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

vorig jaar dat laatste stukje naast het riviertje echt stikdood :lol: ben toen zelfs nog gestopt om iets te eten. 500meter voor de finish #-o :lol: dit jaar hopelijk beter.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

OK !!!!!!!!!!! da is daar mega ze !! ik ga er weer zijn voor de ??? keer al.
de grote plus punten zijn:
- bevoorrading in bidons !!!
- goede controle op onverwachte plaatsen en momenten

een min punt vond ik was dat er in volle finale een groot kruispunt was waar je moest stoppen of de politie pakte u op..ipv da kruispunt plat te leggen of een omleiding te maken tussen 10 h en 15h... ik was daar net gedemareert en moest stoppen voor rood licht iedereen kwam terug bij en stond mij wat uit te lachen ... :evil:
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

zaskar72 schreef:een min punt vond ik was dat er in volle finale een groot kruispunt was waar je moest stoppen of de politie pakte u op..ipv da kruispunt plat te leggen of een omleiding te maken tussen 10 h en 15h... ik was daar net gedemareert en moest stoppen voor rood licht iedereen kwam terug bij en stond mij wat uit te lachen ... :evil:
Niet evident hoor, als organisatie een drukke baan lamleggen.
Gebruikersavatar
Bmweke
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: vr 29 aug 2003 23:42
Rijdt met: Ghost RT Scandium, Look 486 custom

Bericht door Bmweke »

zaskar72 schreef:Ik was daar net gedemareert en moest stoppen voor rood licht iedereen kwam terug bij en stond mij wat uit te lachen ... :evil:
Onthoud dat dan voor volgende keer, demarreren na de lichten. :P
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

deze week nog maar liefst 3 keer enkele stukken van deze prachtige chrono gereden. ik zal hem tegen dan wel kennen. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

Magura schreef:
zaskar72 schreef:een min punt vond ik was dat er in volle finale een groot kruispunt was waar je moest stoppen of de politie pakte u op..ipv da kruispunt plat te leggen of een omleiding te maken tussen 10 h en 15h... ik was daar net gedemareert en moest stoppen voor rood licht iedereen kwam terug bij en stond mij wat uit te lachen ... :evil:
Niet evident hoor, als organisatie een drukke baan lamleggen.

ook eventjes dit : we zouden dus een ander kruispunt kunnen gebruiken om die baan over te steken. Maar, dan staan er geen rode lichten, en dan zal er op nog gevaarlijker manieren die baan overgestoken worden, en wat dan ????? Ook de lus verleggen is via meetshoven is geen optie meer, we mogen daar niet meer in...

En zo'n verkeersader leg je zomaar niet stil hoor. "jamma ventje oej gieder doar wilt passern, en da goa nie, ge moe gieder moar in under kot bluvn" zouden ze zeggen bij de bevoegde instanties...
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Iegienie schreef:
Magura schreef:
zaskar72 schreef:een min punt vond ik was dat er in volle finale een groot kruispunt was waar je moest stoppen of de politie pakte u op..ipv da kruispunt plat te leggen of een omleiding te maken tussen 10 h en 15h... ik was daar net gedemareert en moest stoppen voor rood licht iedereen kwam terug bij en stond mij wat uit te lachen ... :evil:
Niet evident hoor, als organisatie een drukke baan lamleggen.

ook eventjes dit : we zouden dus een ander kruispunt kunnen gebruiken om die baan over te steken. Maar, dan staan er geen rode lichten, en dan zal er op nog gevaarlijker manieren die baan overgestoken worden, en wat dan ????? Ook de lus verleggen is via meetshoven is geen optie meer, we mogen daar niet meer in...

En zo'n verkeersader leg je zomaar niet stil hoor. "jamma ventje oej gieder doar wilt passern, en da goa nie, ge moe gieder moar in under kot bluvn" zouden ze zeggen bij de bevoegde instanties...
ofwel zo ne houten brug aanleggen zoals op de GRC . :roll: :roll: 8)
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

jo schreef:
Iegienie schreef:
Magura schreef:Niet evident hoor, als organisatie een drukke baan lamleggen.

ook eventjes dit : we zouden dus een ander kruispunt kunnen gebruiken om die baan over te steken. Maar, dan staan er geen rode lichten, en dan zal er op nog gevaarlijker manieren die baan overgestoken worden, en wat dan ????? Ook de lus verleggen is via meetshoven is geen optie meer, we mogen daar niet meer in...

En zo'n verkeersader leg je zomaar niet stil hoor. "jamma ventje oej gieder doar wilt passern, en da goa nie, ge moe gieder moar in under kot bluvn" zouden ze zeggen bij de bevoegde instanties...
ofwel zo ne houten brug aanleggen zoals op de GRC . :roll: :roll: 8)
zeg da nie aan de wimme, of straks hebdet nog zitten, maar tzal dan wel eentje zijn met twee scherpe haarspeldbochten !!!
Plaats reactie