Filmpje GP Roel Paulissen (gevaarlijke afdaling)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
S k u l l
Mountainbiker
Berichten: 1857
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 14:20

Bericht door S k u l l »

Jos, jij ook veel beterschap!
Hopelijk kan ik nog enkele wedstrijden van de LMTB meerijden :wink:
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

Die afdaling ziet er idd best gevaarljik uit, gullie liever als ik :-?

Aan alle "pechvogels" veel beterschap!!

Grtz
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1925
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Vandaag was de afdaling trouwens afgezet met twee rijen oranje vangnet en waren er takken over gegooid.
Tomski
Mountainbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: do 22 jan 2004 22:31
Rijdt met: Specialized

Bericht door Tomski »

Die gast zijn stuur knakte af( zij hij zelf op het mtbsport.nl forum) en daar door verloor hij de kontrole over zijn fiets .Hij had zelf nx buiten wa stijfheid aan zijne linkse kant maar zijn kader is op 3 plaatsen gebroken.

@Supernaut: In de funklasse kunnen der ook wel een pak degelijk met de fiets rijden zene. Hij had gewoon brutte pech.
Gebruikersavatar
vostefan
Site Administrator
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 20 apr 2005 00:56
Rijdt met: Fuga

Bericht door vostefan »

S k u l l schreef:De GP Roel Paulissen zal mij idd ook nog lang bijblijven.
De (gevaarlijke) afdaling ging goed, zelfs nog iemand ingehaald daar.
Maar juist door deze adrenaline-opstoot (plus het feit dat ik goed aan het inhalen was) te snel over het "vieze" springbergje onderaan de terril (voor de beklimming ervan).
Lag er nog maar net of er crashte al een andere biker, die had wel meer geluk en kon terug verder.
Het is voor mij een goede leerschool geweest, 100% concentratie tijdens een wedstrijd is geboden!
Door mijn kort concentratieverlies zit ik nu met beide armen in de plaaster (barst in rechterpols en linkerelleboog).
Aiaiai, Stef toch, geen goed begin van de mountainbike carrière jong. Maar hopelijk alle pech ineens, dan kunt ge straks zonder problemen voor enkele jaren op de fiets ...

Veel sterkte!

PS pa, gij ook hè!

gr - stefan
Gebruikersavatar
S k u l l
Mountainbiker
Berichten: 1857
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 14:20

Bericht door S k u l l »

vostefan schreef:Aiaiai, Stef toch, geen goed begin van de mountainbike carrière jong. Maar hopelijk alle pech ineens, dan kunt ge straks zonder problemen voor enkele jaren op de fiets ...
Laat ons hopen :wink:
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

ja, van mij ook veel succes met het herstel en hopelijk geen ongelukskes meer in de toekomst !
Plaats reactie