blunder van de vlaamse wielerbond ivm crono rit dikkebus

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Zotte mol :ge moogt de volgende keer in mijn wiel hangen,het motiveerd me als er een sleep(st)er in mijn wiel zit! :-D
En desnoods brengt ge maar een zweepke mee voor als het tempo wat teveel zakt! :lol:
Als je dan de eerste vrouw bent zal het u wel een leffe kosten! :drunk:
Gebruikersavatar
Mich
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: di 26 jul 2005 22:26
Rijdt met: Granvillemobiel
Contacteer:

Bericht door Mich »

cloclo schreef:'t is niet alleen bij de dames,ook bij de heren zag ik iemand de chrono rijden met 2 gangmakers voor zijn neus.Fair kan je dat zeker niet noemen! :oops:
Het gebeurt niet alleen in het MTB'en. Kijk eens naar de loopwedstrijden. Hoeveel lopen er daar met een gangmaker? Alle toppers hebben knechten daar. Zou Boonen evenveel sprinten winnen zonder "gangmakers"??? Stof voor discussie...
Er wordt zoveel met verschillende maten en gewichten gewogen. Elites MC en ZC starten toch ook steeds samen. De ene kan voor zijn sport leven, de andere zou het wel willen, maar heeft nog een dagtaak te vervullen...
mtb grietje

Bericht door mtb grietje »

Mich schreef:Het gebeurt niet alleen in het MTB'en. Kijk eens naar de loopwedstrijden. Hoeveel lopen er daar met een gangmaker? Alle toppers hebben knechten daar. Zou Boonen evenveel sprinten winnen zonder "gangmakers"??? Stof voor discussie...
Er wordt zoveel met verschillende maten en gewichten gewogen. Elites MC en ZC starten toch ook steeds samen. De ene kan voor zijn sport leven, de andere zou het wel willen, maar heeft nog een dagtaak te vervullen...
Naar mijn gevoel is mtb nog steeds een individuele sport.
Vroeger mocht er bij de traithlon niet gestayerd worden tijdens het wielrennen, nu mag het wel waker. Ik vind dat het de sport een beetje opengetrokken heeft.

Maar zoals ik al zei, naar mijn gevoel is mtb een individuele sport, dus ieder z'n eigen boontjes doppen...

En als alle goei vrouwen het toch doen, dan zal ik maar goed rijden, he, zotte mol, dan heb ik volgend jaar misschien ook een horde mannen die voor mij willen rijden :lol:
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

zwiebertje schreef:Zotte mol :ge moogt de volgende keer in mijn wiel hangen,het motiveerd me als er een sleep(st)er in mijn wiel zit! :-D
En desnoods brengt ge maar een zweepke mee voor als het tempo wat teveel zakt! :lol:
Als je dan de eerste vrouw bent zal het u wel een leffe kosten! :drunk:
=D> =D> =D> all right! Schitterend! Maar dan niet te veel "zwieberen " hé, dat wordt te moeilijk om te volgen...
[-o< [-o< [-o< mods, kunt ge dat hier niet eens afsplitsen, 't is hier enorm plezant maar absoluut niet relevant!
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

mtb grietje schreef:Naar mijn gevoel is mtb nog steeds een individuele sport. dus ieder z'n eigen boontjes doppen...

En als alle goei vrouwen het toch doen, dan zal ik maar goed rijden, he, zotte mol, dan heb ik volgend jaar misschien ook een horde mannen die voor mij willen rijden :lol:
??????????????wat wordt het nu eigenlijk? ieder zijn eigen boontjes of je ook laten gaan??????????? :lol: :lol: :lol:
Heb ooit een strandrace gereden, op 't eerste lang stuk strand steekt mij een man voorbij die een goed tempo had en een brede rug. Ik probeer in zijn wiel te kruipen, lukt aardig, na de 1ste toer is hij op, ik rij de 2de toer alleen en eindig op 8 sec. van het podium. De vrouw voor mij reed samen met haar man...was ze verkeerd omdat ze getrokken werd? was ik verkeerd omdat ik ook zocht om getrokken te zijn? Moet je bij een strandrace dan gewoon alleen in de wind gaan rijden? In elk geval was ik sindsdien ook op zoek naar mensen die vanaf begin tot einde met me mee konden rijden. Bij de strandraces heeft het niet mogen baten, ben vorig seizoen niet meer zo dicht bij het podium geraakt... :( :( :(
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Bericht door Supernaut »

zotte mol trek het u niet aan.
Bij mijn weten is mtb nog altijd individueel.Op de weinige stukken dat je kan recupereren, iemand zijn wiel even houden is toch geen vervalsing.De rekening krijg je toch gepresenteerd in de klimmen of afdalingen.Dan is het geen kwestie meer van het wiel houden.Dan sta je toch alleen.
Ge kunt beter een wiel zoeken van wat collegabikers dan dat ge u moet verlagen tot iets wat leidt naar schorsingen(al dan niet levenslang).Das pas vervalsing.
Plaats reactie