DE PANNE BEACHRACE 20/11

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Jeremy
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: do 01 sep 2005 07:28
Rijdt met: Cannondale Scalpel 29er carbon 1, Trek x-caliber 29 en nen Eddy

Bericht door Jeremy »

621 ste , ben tevreden
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

Jeremy schreef:621 ste , ben tevreden
waar staat het op
Gebruikersavatar
easyrider
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 20:10
Rijdt met: Cube reaction

Bericht door easyrider »

Hallo

Net terug uit de panne ben zeer tevreden mijn doelstelling was uitrijden en ik heb dit met glans gedaan ben 930e geworden en er waren er 1441 officieel ingeschreven. (niet slecht volgens dat ik voor februari dit jaar nooit op een fiets had gezeten, buiten vroeger mijnn kinderfiets :P )

De uitslag hangde uit in de sportzaal rond 3 uur ongeveer. dus das toch wel vlug hé voor zo een hoop deelnemers.

Ik kijk al uit na de volgende.
Gebruikersavatar
kristofbomans
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: do 19 dec 2002 23:19
Rijdt met: cube elite hpc

Bericht door kristofbomans »

Ik ben 18de geworden ondanks een schuifpartij aan de schuine dijk op het verste punt in de eerste ronde. Ne pipo moest daar voor mij in de remmen gaan precies.. Van plaats 70 naar plaats 18.
Had zeker een top 10 plaats ingezeten. Heel jammer, maar toch tevreden met mijn conditie. Volgend jaar dan maar gaan voor top 10
Berggeit
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 09 nov 2003 14:25
Rijdt met: 29'er

Bericht door Berggeit »

@ bikerke83 : kd8 al dat er iets gebeurt was :p niet u gewoonte van zo laat door te komen :wink: maja toch nog 18 , goed opgelost

maat van mij is 25ste geworden na een valpartij

volgend jaar bennek trg aanwezig vol goeie moed, de moed was er dit jaar ook maja een accidentje is rap gebeurt ... nog 10daagskes gips :drunk:
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Berggeit schreef:volgend jaar bennek trg aanwezig vol goeie moed, de moed was er dit jaar ook maja een accidentje is rap gebeurt ... nog 10daagskes gips :drunk:
ik heb ook gepast dit jaar... morgen achter een nieuwe gips, ook nog 10 dagen :-D
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

ook geweest, en twas zalig weer en zalig koersen. 1h52, dat is acht minuten beter dan vorig jaar, met eigenlijk minder goede benen. maar meer zandgevoel. op de site van de club (mtbteamlangdorp.be) komt wel een volledig verslagske.

misschien volgend jaar toch maar eens een paar strandbanden steken, ipv die conti twisters ?
Gebruikersavatar
Superkrisser
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: do 01 apr 2004 17:36
Rijdt met: GT Zaskar, BMC Speedfox Trailcrew

Bericht door Superkrisser »

Na een valpartij in de start, waarna ik als ongeveer 700e kon hervatten toch nog 17e geworden. Gelukkig kwam ik Kristof tegen, zodat we met ons tweeën er nog serieus de pees op konden leggen. Merci he Kristof!! Met deze benen had ik mijn podiumambities misschien kunnen waarmaken... Bjorn en Nico waren toch weeral veel te sterk!!
Roeki
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: di 04 jan 2005 22:32
Rijdt met: nen harde, ne zachte en ne racer

Bericht door Roeki »

Eerst fietske demonteren en goe kuisen en nu ne keer op den pc. Prachtig weer en goe gebold 1h57 datzijn juist 25min minder dan vorig jaar, maar toen was ik wel zéér ziek (angina) mocht toen eigenlijk niet gaan van de huisdokter. Met zo een zware ontsteking hebt ge rap kans op hartstilstand zij hij mij. Maarja toch maar bollen hé. Nog één opmerking aan diene pipo die een drinkbus moest aangeven aan zijne kampioen die op dat moment in onze waaier (ongeveer 40man) 3de reed , geef in het vervolg die bus aan , aan de andere kant van de waaier!!!!!!! Of ge kunt in uwe flikker naar huis(als dat nu al niet het geval was).
Gebruikersavatar
The Raceface
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: za 28 dec 2002 17:15
Rijdt met: EDNINE

Bericht door The Raceface »

Ah Roeki, 'k heb dienen gast ook bijna omver gereden. Van waar kwam die uitgekropen ? :evil: :evil:
Plaats reactie