wedstrijd 13 augustus zottegem

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
james bubba stewart
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 08 aug 2005 21:49
Rijdt met: granville pulse 5

wedstrijd 13 augustus zottegem

Bericht door james bubba stewart »

weet iemand soms wanneer het startuur is en op welke locatie?er is hier nergens info op internet van te vinden,vind ik een beetje jammer er zijn zo al weinig wedstrijden als men als organisator er dan nog de moeite niet voor doet om een beetje info te verschaffen hoe moeten wij bikers dan weten waar en wanneer we moeten zijn.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Volgende mail zat vandaag in mijn mailbox
WIELERBOND VLAANDEREN
Mountainbike wedstrijd voorbehouden aan de FUNKLASSE
(+ kampioenschap van Groot-Zottegem)
Zaterdag 13 augustus 2005

Technische gegevens :

Sportstadion (KSV Zottegem), Jules Matthijsstadion, Kastanjelaan - Zottegem (Bevegem)
Inschrijvingen vanaf : 10u30 - Start : 12u00
Prijzen : 250 €
Info : 0496/04.96.04
globalbikeprom@skynet.be
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Bericht door slow motion »

Dat is (op een 500m na) dezelfde locatie als de eerste wedstrijd van de Flanderscup en dezelfde organisator...
= zelfde parcours??
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Is dit een lastig parkoers?
Gebruikersavatar
The S-man
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: wo 10 aug 2005 09:40
Rijdt met: Specialized Epic S-Works

Bericht door The S-man »

ik ga daar ook meerijden in Zottegem. Ik ben er ook nog nooit geweest en kvraag me ook af hoe het parcours er daar bij ligt...
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Bericht door slow motion »

Heb bevestiging gehad...
het is op hetzelfde parcours als de eerste Flanderscup wedstrijd!

In maart was het een vrij snel parcours: start over een landweg(zand)/ via nog een landweg en een gravelweg het bos in/ daar draaien en keren (reed niet vlot, zompig)/ via een kort asfaltstukje naar een weide/ lichtjes klimmen in weide/ omkeren en dalen(+de startstrook dwarsen)/ via een 'technisch' bosje met een fijne zigzag-afdaling/ rond het voetbalveld richting de finish (start en finish was niet hetzelfde!)/ na finishlijn licht klimmen (zompigste stuk) en drie draai en keerstukjes op een schuine flank (leukste stuk)/ en via een weide terug naar de landweg van na de start.

Al bij al een onderhoudend parcours, met geen grote hoogteverschillen, maar toen te vroeg op het jaar :oops:
Gebruikersavatar
sleery
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: wo 22 jan 2003 20:04
Rijdt met: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Bericht door sleery »

Ik ga mijn kat sturen: zit al sedert dinsdag met een stijven


(nek) [-X [-X

Zou niet kunnen omkijken hoever ik voor de anderen uitrijd #-o #-o (ahum ahum)
Gebruikersavatar
The S-man
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: wo 10 aug 2005 09:40
Rijdt met: Specialized Epic S-Works

Bericht door The S-man »

Twas vandaag de moeite in Zottegem. Nog een mooi parcours voor in diene regio. Alleen spijtig dat de opkomst ni al te groot was (30 deelnemers ongeveer). Maar voor de rest wast nog cava. Is er ergens een uitslag te vinden???

Greetz
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Bericht door slow motion »

Het was idd de moeite!
Het zompige stuk van FC1 was eruit gelaten en het draai- en keerbosje beter benut + het toertje binnen het stadion rond het voetbalveld was handig om de tegenstand in te schatten 8)

Buiten de magere opkomst een zeer mooi initiatief =D>

Btw 20 prijzen ongeacht het aantal deelnemers (30 in dit geval), daar kunnen andere organisaties een puntje aan zuigen!
The S-man schreef:Is er ergens een uitslag te vinden???
Zouden de moderators ons daar niet kunnen aan helpen? Ze hebben ons immers tot deze wedstrijd 'aangezet' :wink:
ka.dee schreef:Volgende mail zat vandaag in mijn mailbox
Quote:
Mountainbike wedstrijd voorbehouden aan de FUNKLASSE
...
Gebruikersavatar
Dirttracker
Mountainbiker
Berichten: 154
Lid geworden op: zo 12 sep 2004 18:48

XC zottegem

Bericht door Dirttracker »

T' was een vrij lastig parkoer.... zeker na het einde toe. Dit was men eertse XC race ..... hallo kroket wat gaat het daar snel aan toe.
Spijtig dat er maar weinig deelnemers waren.... ik denk dat alleen de grote kanonnen erwaren vandaag. Wat geven ze zo van prijzengeld ?
Plaats reactie