21/08 marathon Oeterdal Opoeteren

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Josss
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 23 okt 2004 21:57
Rijdt met: Gary Fischer Sugar

21/08 marathon Oeterdal Opoeteren

Bericht door Josss »

75 km, 100 km of 115 km : 900 m hoogteverschil .
minstens 95 % onverhard, bosrijk, heuvelachtig parcours met 2 mijnterrils als uitschieters.
zie ook rubriek "toertochten" waar dit item reeds loopt
Gebruikersavatar
toon pertetotal
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 01 okt 2004 18:34
Rijdt met: Rocky Mountain Element 970rsl,trek madone,

Bericht door toon pertetotal »

Ons kun je met een delegatie verwachten.
Tis zowiezo altijd de moeite als jullie een tocht organiseren.
Remember wintertocht in Opitter. 8)
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

Wij zijn al voor de 6e keer ingeschreven :bounce:
Gebruikersavatar
...Jokke
Mountainbiker
Berichten: 366
Lid geworden op: do 21 okt 2004 23:56
Rijdt met: Ti Joven

Re: 21/08 marathon Oeterdal Opoeteren

Bericht door ...Jokke »

Josss schreef:75 km, 100 km of 115 km : 900 m hoogteverschil .
minstens 95 % onverhard, bosrijk, heuvelachtig parcours met 2 mijnterrils als uitschieters.
zie ook rubriek "toertochten" waar dit item reeds loopt
wanneer je betaalt hebt bij een voorinschrijving? krijg je hier dan geen bewijs van? Of moet ik me gewoon melden op de dag zelf?
mark 01
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 04 feb 2005 11:06
Rijdt met: ghost

Re: 21/08 marathon Oeterdal Opoeteren

Bericht door mark 01 »

biker jokke schreef:
wanneer je betaalt hebt bij een voorinschrijving? krijg je hier dan geen bewijs van? Of moet ik me gewoon melden op de dag zelf?
voor de voorinschrijvingen is er een aparte inschrijvingsstand voorzien. Daar gewoon aanmelden, startbewijzen liggen op naam klaar.
Gebruikersavatar
...Jokke
Mountainbiker
Berichten: 366
Lid geworden op: do 21 okt 2004 23:56
Rijdt met: Ti Joven

Re: 21/08 marathon Oeterdal Opoeteren

Bericht door ...Jokke »

mark 01 schreef:
voor de voorinschrijvingen is er een aparte inschrijvingsstand voorzien. Daar gewoon aanmelden, startbewijzen liggen op naam klaar.
mercikes, alvast tot zondag
Gebruikersavatar
fieldbiker
Mountainbiker
Berichten: 604
Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:15
Rijdt met: Canyon CF SLX 9.9

Bericht door fieldbiker »

En hoe is de ondergrond daar bij dit regenachtig weer ? Is het te doen of wordt het modder ploeteren ?

Field
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Hier heeft het eigenlijk nie veel geregend vandaag, en ik woon op een kleine 30km (vogelvlucht) van Opoeteren ( Wa niet wil zeggen dat het daar niet veel geregend heeft.)
Maar als het morgen nog regend zou ik toch niet voor semi-slicks kiezen zenne :wink: want dan ligt het er waarschijnlijk op vele stukken redelijk glibberig bij. Voor er een echte modderbrij van te maken moet er toch nog ewa water vallen zenne (laat ons [-o< [-o< van niet). :wink:
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

't Was de 6e keer dat we hebben meegedaan aan deze marathon, en het mag gezegd worden: 't was van keer de moeite, echt waar. Vooral die terrils waren echt goed. De eerste niet opgeraakt, de tweede maar juist. Manman, wat was dat. Ik denk dat ik daar ne liter zweet ben kwijtgeraakt. En die afdaling dan

Voor de rest ook héél goed afgepijld, goede bevoorrading, kortom een schitterende organisatie. Enigste minpuntje misschien: 't waren maar 110km i.p.v. 115, maar so what, 't parcours was zwaar genoeg en de beentjes voelden nog zwaar genoeg aan van de trainingsrit van 170km in de ardennen zaterdag.
Gast

Bericht door Gast »

Voor de 4de keer deelgenomen en deze was de mooiste editie.
maar 12 euro is toch schandalig veel als je daarvoor maar enkele magere bevoorradingen krijgt en een sleutelhangerke!
Andere jaren hadden we de keuze tussen een t-shirt,pet of fietskousen, maar blijkbaar heeft de organisatie gekozen voor het grof geld en gunt men de mtb'ers die jaarlijks trouw aan deze marathon deelnemen geen deftig geschenk meer.
Den deze zien ze alvast niemeer in opoeteren en mijne brother denkt daar net hetzelfde over!
het gaat nog zover komen dat ik mijn mtb aan de haak hang door de schandalige inschrijfprijzen die men tegenwoordig vraagt op een marathon!

the metalgod
Plaats reactie