Wedstrijd Kessel (Antw)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
RACING ANIMAL
Mountainbiker
Berichten: 236
Lid geworden op: vr 09 jan 2004 22:38
Rijdt met: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3

Bericht door RACING ANIMAL »

Veranderingen in het parkoers buiten het fort??
Greetz
El Grande
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: vr 20 aug 2004 17:14
Rijdt met: Merida HFS 4000 Magura HS 33 / Grand Canyon AL 8.9

Bericht door El Grande »

Vandaag weer eventjes gaan piepen en het gaat daar ni makkelijk zijn. De singletracks buiten het fort lagen er al glad bij en met nog een beetje regen ... is het echt slippen geblazen.

Ik zou niet weten of het parcour buiten het fort veranderd is, vorig jaar niet meegedaan.
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

Vandaag ook nog eens langsgeweest. Het ziet er inderdaad veelbelovend uit, de plaatsing van "het bruggetje" vlak voor een afdaling is ook zeer geslaagd =D> .

Ik denk wel dat ik er dit weekend nog eens ga passeren om de sfeer op te snuiven :wink: .

P.S. die klein manne vandaag gingen ook goed voorruit zenne, altijd tof om te zien dat de jongste generatie ook interesse heeft in onze favoriete sport =D> .
Gebruikersavatar
The S-man
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: wo 10 aug 2005 09:40
Rijdt met: Specialized Epic S-Works

Bericht door The S-man »

Vanaf welk uur is het eigenlijk inschrijving? want da heb ik nog nergens zien staan...
El Grande
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: vr 20 aug 2004 17:14
Rijdt met: Merida HFS 4000 Magura HS 33 / Grand Canyon AL 8.9

Bericht door El Grande »

The S-man schreef:Vanaf welk uur is het eigenlijk inschrijving? want da heb ik nog nergens zien staan...
Inschrijven kan vanaf 7.30.
Gebruikersavatar
Polly
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: di 19 aug 2003 15:08

Bericht door Polly »

Hoe ligt het terrein er bij? Glad, of nog droog?

tia
Robin
El Grande
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: vr 20 aug 2004 17:14
Rijdt met: Merida HFS 4000 Magura HS 33 / Grand Canyon AL 8.9

Bericht door El Grande »

Wat een miserie !
Misschien heb je gehoord dat er ene vandaag 2 keer is gaan zwemmen. Ik kan u meedelen dat ik dat was :-D. Ik denk dat mijne techniek op de technische stukken ni zo goed is. Opt strand hebde dat allemaal ni nodig he :-D. Den eerste keer op het fort zelf was tamelijk spectaculair. Ik hoorde de mensen aan de andere kant lachen (wat ik in hun geval ook zou doen, moest ik er zo ene zien duiken). Mijne maat stopte en trok mij eruit. Ikke terug op vlo gesprongen en verder gereden. Alles dik in orde. Verstand op nul en gaan. En dan aan de brug was er weer een afdalingske en daar ben ik ook weer te enthousiast vanaf gegaan ... verkeerd in de remmen gegaan en ge kunt al raden ... Joris ging weer zwemmen. Daar was het minder fijn want ik belandde met mijn knie op een rots en dat voelde ni goe aan. Ikke zeiknat naar de Rode Kruis stand en daar deden ze me na een tijd een steunverband aan waar ik na een tijdje wandelen een hand in kon steken. Zo stevig was dat aangebracht.

Het is balen dat ik niet meer rondes heb kunnen rijden maar ik mag me gelukkig prijzen dat ik mijn zwembrevet 25 m heb :-D.

Twas plezant. Op 3 september (in Oostende) hoop ik het droog te houden, of ik moet al heel zot rijden.

Zou ik de krant ofzo halen?
Gebruikersavatar
kamikeli
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 15:08
Rijdt met: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Bericht door kamikeli »

El Grande,

Ik reed -denk ik- net voor jou bij die afdaling in 't fort. Allez, 'k heb toch iemand in 't water zien vallen. Sorry dat ik niet gestopt was hé [-o< .

Het parcour was wel vrij lastig. Vooral met die klimmetjes aan 't einde had ik het wel moeilijk.
'k Ga me wel andere banden (modderbanden) aanschaffen, want 't lag er -op sommige plaatsen- nogal vettig bij.

Den uitslag zelf was niet echt ne vetten (plaats 72) :( . 'k Zal nog wa mogen trainen vrees ik. Doch, heb me wel goed geamuseerd.

Greetz
Gebruikersavatar
The S-man
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: wo 10 aug 2005 09:40
Rijdt met: Specialized Epic S-Works

Bericht door The S-man »

Zijn er al mensen die de uitslag hebben?
El Grande
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: vr 20 aug 2004 17:14
Rijdt met: Merida HFS 4000 Magura HS 33 / Grand Canyon AL 8.9

Bericht door El Grande »

kamikeli schreef:El Grande,

Ik reed -denk ik- net voor jou bij die afdaling in 't fort. Allez, 'k heb toch iemand in 't water zien vallen. Sorry dat ik niet gestopt was hé [-o< .

Het parcour was wel vrij lastig. Vooral met die klimmetjes aan 't einde had ik het wel moeilijk.
'k Ga me wel andere banden (modderbanden) aanschaffen, want 't lag er -op sommige plaatsen- nogal vettig bij.

Den uitslag zelf was niet echt ne vetten (plaats 72) :( . 'k Zal nog wa mogen trainen vrees ik. Doch, heb me wel goed geamuseerd.

Greetz
Heey Kamikeli,

Geen probleem zenne :wink:.
Ik heb spijtig genoeg maar ene ronde gereden maar ook ik vond het zwaar. Ik had mijn Ritchey Z-max'en erop liggen en vaak had ik heel weinig grip. Modderbanden zullen dus ook op mijn lijstje staan als ik nog eens wat extra centen heb.
Trainen moet ik ook nog doen. Vooral aan den techniek moet gewerkt worden, dat heb ik nu wel gemerkt. Maar ja, als ik er tegen 2018 staan dan ben ik tevreden :-D.
Eigenlijk heb ik mij ook wel geamuseerd zenne. Heb mijn verhaal 1000 keer mogen doen. Volgend jaar ga ik het droog proberen te houden.

Grtz,
Joris
Plaats reactie