30/7/2005 open wedstrijd kluisbergen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
pieterjan
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 31 jul 2005 20:18
Rijdt met: Grisley

Bericht door pieterjan »

pv007 schreef:iemand een idee hoe lang het parcours daar nog blijft?
het parcours waren ze gisteren al aan het afbreken, de hekkens en linten enz., je zult het wel nog goed zien door de sporen maar als je niet ben gaan kijken zal het wel ingewikkeld worden mits het op sommige plaatsen toch een echte soep was om er aan uit te geraken langs waar ze reden

ook heb ik vernomen dat bepaalde stukken prive domein of beschermd gebied zijn dat alleen open ligt voor de wedstrijden dus niet meer voor vandaag of morgen of andere dagen

de klim aan de zwemkom, met de wortels, is trouwens geen echt pad, ze hebben alle takken daar weggenomen en met de traktor erover gereden om het zo bereidbaar te maken. na de wedstrijden zouden ze het in zijn oorspronkelijke staat terug brengen

dit is allemaal maar van horen zeggen, maar ik denk dat ze er mss wel streng op controloren, als je gisteren op stukken liep waar stond: 'verboden publiek' werd je al vrij snel teruggefloten door een flik

en voor wacko007, prachtige prestatie! :d
Gebruikersavatar
RACING ANIMAL
Mountainbiker
Berichten: 236
Lid geworden op: vr 09 jan 2004 22:38
Rijdt met: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3

Bericht door RACING ANIMAL »

ik train 15 keer per jaar op het parkoer.
Heb nog nooit geweten dat daar privestukken zouden tussen zitten.
Da klimmetje bij het zwembad blijft normaal open liggen. Zie niet in waarom men groen afval terug zou in het bos gooien #-o
Nu ja
Je moet zelf eens gaan piepen...
greetz :-)
Livios
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 15 apr 2005 20:05
Rijdt met: Radon ZR EVO1 2005

Bericht door Livios »

Ben vandaag eens langs ginder afgedraaid.
Het is inderdaad al schoon opgekuist, op enkele papiertjes na kan je niet meer zien dat er 10 à 15.000 man in dat bos naar het EK gaan kijken zijn.
Het parcours is nog goed te volgen.
Om dat daar vlotjes te rijden moet ge toch goed getraind zijn mijn gedacht.
Door de start van het voetbalseizoen en een reisje heb ik het biken de laatste 3 weken wat verwaasloosd en dat heb ik gevoeld op de langere beklimmingen.
Ik geraakte met véél moeite toch boven ( aan het zwembad slechts 1 keer van de 5 pogingen ), maar eens boven kon ik meestal geen woord meer uitbrengen en was het echt wel met veel moeite doortrappen tot een stukje afdaling om te bekomen.
Enfin schoon bos daar voor eens goed diep te gaan, bij gelegenheid ga ik zeker terug.
Hopelijk volgend jaar daar het WK of eventueel een wereldbeker manche.
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

ik heb een vraag voor jullie.
zijn er onder jullie die ook twee keer moeten betalen hebben om mee te doen.
het zit namelijk zo mijn maat heeft gestort en wanne rhij daa raankwam zei die (onvriendelijke)dame. dat hij nog niet betaald had ik zei van wel want ik had voor hem gestort. had natuurlijk bewijs van storting niet mee. en hij mocht dan 11€ betalen bovenop die 8€ die al gestort geweest is.
Nu heb ik gemaild met iemand van de organisatie maar die laat niets meer van zich horen.
ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen van de organisatie ofzo.

11€ is niet veel geld maar voor een student is dat wel het geval.


dank u.
stilldro
Mountainbiker
Berichten: 186
Lid geworden op: zo 18 jul 2004 19:20

Bericht door stilldro »

Ik kan je in contact brengen met iemand die dit probleem mss eventueel kan oplossen...

Probleem is wel, dat je niet zal kunnen bewijzen dat je ter plaatse ook hebt moeten betalen.. Heb je daar bewijsje van gekregen?

grtz
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Neen ik moest mij gaasten.
ze waren al de boel aan het inpakken op de inschrijving.
Gebruikersavatar
RACING ANIMAL
Mountainbiker
Berichten: 236
Lid geworden op: vr 09 jan 2004 22:38
Rijdt met: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3

Bericht door RACING ANIMAL »

Uhm als je bewijs hebt dat je gestort hebt en eveneens het bewijs hebt dat het van je rekening is gegaan kan je altijd klacht neerleggen bij de bond. Alleen duurt dat eeuwen bij die gasten. Anders bel eens naar fietsen Jowan in kluisbergen en vraag of je johan eens mag spreken. Leg eens je probleem uit aan hem.
Alleen heb je het probleem dat je niet het bewijs hebt dat je nog eens 11euro hebt betaald, niet?
Anders weet ik niet wat je zou kunnen doen.
greetzz
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Ok,
Ik zal eerst nog een keer een mail zenden.
En als er daar niet op gereageerd wordt zal ik moeten iets anders proberen.
Plaats reactie