MTB aflossingrace voor amateurs 16aug Kampenhout

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Plaats reactie
kenny11
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 24 jul 2019 11:44

MTB aflossingrace voor amateurs 16aug Kampenhout

Bericht door kenny11 »

Een MTB aflossingwedstrijd voor amateurs op het aangelegde motorcross circuit , we rijden het volledig uur rond en elke ronde verplicht te wisselen...
ploeg bestaat uit die drie rijders en er zal gereden worden met de transponders van de motorcross die in drankbussen worden gemonteerd ….

Voor meer info en inlichtingen kan je steeds op ons facebook evenement kijken onder : mtb race voor recreanten / amateurs op motorcross circuit
e mail : motorcrosskampenhout@outlook.be" onclick="window.open(this.href);return false;
link facebook : https://www.facebook.com/search/top/?q= ... SEARCH_BOX" onclick="window.open(this.href);return false;
pjotrdownhiller
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 13 jul 2019 14:11

Re: MTB aflossingrace voor amateurs 16aug Kampenhout

Bericht door pjotrdownhiller »

Kenny11,
ik zie dat jullie gebruik maken van een transpondersysteem om de tijd te registreren.
Ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n transpondersysteem voor onze MTB-chrono-wedstrijd op 28 september te Sint-Truiden-Bernissem.
Kan ik je persoonlijk daarover spreken? Mijn gsm nr. is 0499128337 of per mail: pietercarlier110@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast succes gewenst met je organisatie!
Plaats reactie