Cimes De Waimes 2019

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Fluffy
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: do 31 jul 2003 10:28

Re: Cimes De Waimes 2019

Bericht door Fluffy »

Fiets zal sowieso vuil zijn :D
Raphaël
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 29 mei 2019 11:38

Re: Cimes De Waimes 2019

Bericht door Raphaël »

1 koppel, 2 blessures, 2 tickets 70/90 die hier liggen te schimmelen. Is er nog iemand op zoek nen dossard of twee?
Gebruikersavatar
L3onardo
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 18:24
Rijdt met: Santa Cruz

Re: Cimes De Waimes 2019

Bericht door L3onardo »

spaghetti_2 schreef:
L3onardo schreef:Lol kan niet meer inschrijven!! 22u44!! op de site zei men dat men kon inschrijven tot 24u vandaag??

Lap alweer te laat, volzet dus, is er iemand die al zeker niet gaat en wenst zijn inschrijving over te dragen?
Is uitverkocht. Ze hebben op hun facebook meermaals gecommuniceerd hoeveel tickets er nog over waren. Soms moet je niet zo lang twijfelen :)
Niet iedereen heeft/of doet mee aan het facebook-gedoe. Maar dit is off-topic. Niet iedereen weet op voorhand of hij verlof kan krijgen op die dag. Er zijn mensen die werken op feestdagen ook. Vandaar, maar ik zal er wel zijn.
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Cimes De Waimes 2019

Bericht door spaghetti_2 »

Ik wil niemand iets verwijten dat hij/zij niet op de hoogte is van iets. Wel is het nu eenmaal zo dat als er één marathon in België is die jaarlijks uitverkoopt, het wel Cimes de Waimes.
pietlapin
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 29 mei 2019 12:34

Re: Cimes De Waimes 2019

Bericht door pietlapin »

Raphaël schreef:1 koppel, 2 blessures, 2 tickets 70/90 die hier liggen te schimmelen. Is er nog iemand op zoek nen dossard of twee?
Check PM/e-mail aub.
Gebruikersavatar
L3onardo
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 18:24
Rijdt met: Santa Cruz

Re: Cimes De Waimes 2019

Bericht door L3onardo »

Lol, alle tickets worden hier vanonder mijne neus weg gesnoept.

Als iemand nog een ticket heeft PM me eerst alvorens hier te posten aub?
Roelius
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 29 mei 2019 16:46

Re: Cimes De Waimes 2019

Bericht door Roelius »

Ik heb nog een ticket voor Cimes de Waimes 70/90. De reden waarom ik niet gaat is dat ik vandaag mijn sleeve (tattoo) heb laten afwerken dus ik ga er niet mee door de modder/stof klieven...
Mijn naam is Roel Stalmans. Stuur me een mail roel.stalmans@skynet.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; en we spreken af hoe we het regelen...
Gebruikersavatar
L3onardo
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 18:24
Rijdt met: Santa Cruz

Re: Cimes De Waimes 2019

Bericht door L3onardo »

Bedankje aan Raphael voor het ticket, is dat enkel wat ik moet meebrengen : die mail met referentie-nummer?

Nu maar hopen dat ik hier niet ben beetgenomen [-X :-k alles ziet er wel officieel uit hoor, maar ik koop niet elke week een ticket van iemand die ik niet ken dus......
Dinotjuh
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 12 jul 2015 10:42
Rijdt met: Rocky Mountain 970 RSL

Re: Cimes De Waimes 2019

Bericht door Dinotjuh »

ik heb ook eventueel ticket ter overname.
Kan helaas niet gaan.

pm voor meer info.

groet Joost
HPA
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 31 jul 2016 15:15

Re: Cimes De Waimes 2019

Bericht door HPA »

L3onardo schreef:Bedankje aan Raphael voor het ticket, is dat enkel wat ik moet meebrengen : die mail met referentie-nummer?
.
Meer heb ik ook niet.


Ik heb nog geen mail ontvangen met mijn startnummer en starttijd. Iemand anders wel? Ik heb wel maandagavond pas ingeschreven.
Plaats reactie