02.04.2018 La Hallonienne

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
goof
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 19 jan 2009 19:38
Rijdt met: Rocky Mountain 999RSL - Trek Procaliber 9.8

Re: 02.04.2018 La Hallonienne

Bericht door goof »

Net teveel modder :-s
Door het slijk ploeteren van begin tot eind...
En beetje sportdrank zou welkom geweest zijn maar ja als het gewone water al op is kun je geen sportdrank verwachten zeker:-)
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: 02.04.2018 La Hallonienne

Bericht door uncle sam »

Modder, hoezo modder? :-)
#mudfie
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: 02.04.2018 La Hallonienne

Bericht door spaghetti_2 »

Gemengde gevoelens bij deze editie van de Hallonienne. Had op voorhand nog het weerstation van Lierneux (niet zo ver uit de buurt) gecheckt en daar was niet zoveel neerslag gevallen, maar dat was niet aan het parcours te merken. Volgens mij had dit ook weinig met het weer te maken, maar met wegen die al compleet kapot gereden waren door de rando van zaterdag of zondag en door de bosbouw. Ik ben geen mooi weer-fietser, maar wanneer je voor de zoveelste keer door een modderbeek ligt af te dalen, tot aan uw naven en enkels in het water zakt of door een compleet gekapt en kapot gereden stuk bos ligt te fietsen, dan heeft dit in mijn ogen nog weinig met MTB te maken. Vorig jaar dacht ik dat die eerste 10 km er zo slecht bij lagen doordat het aan het regenen was, maar die liggen er dus altijd zo bij.. Ik vermoed dat het qua vergunningen niet altijd zo evident is om alternatieven te voorzien, maar ik heb al compleet uitgeregende Ardennen marathons gereden die er beter bij lagen. Ondanks een slechte start nog 27e kunnen worden, maar het gemiddelde (16.5) spreekt boekdelen :) de tijd van de toppers is inderdaad ziek, respect voor Joris Massaer die zich toch staande houdt tussen de profs.
Plaats reactie