Marathon Willingen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Plaats reactie
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Marathon Willingen

Bericht door roger »

Nen dikke proficiat aan Frans Verbeeck voor zijn overwinning in de reeks "Seniors Master runde".Spijtig dat er toch zo weinig aandacht gaat naar de resultaten van marathons in de belgische pers.Is er nu echt geen vakblad dat deze discipline wat meer in de kijker brengt?Wie is die Fr.Verbeeck?Welke opofferingen moet hij niet doen om zulk resultaat te behalen zowel financieel als materiaal.Zelfs ons magazine van 02 bikers schenkt weing aandacht aan zulke resultaten nu spreek ik niet alleen voor Fr.V maar zo zijn er nog anderen die met ereplaatsen gaan lopen in het buitenland,kijk maar naar het Reevax team of Patrick Meerschaert en nog anderen onbekenden.Daarom vraag ik aan al degenen die ook maar wat gaan rijden in het buitenland hun resultaten door te geven aan de pers.Misschien is er dan toch de eens iemand die deze discipline wat meer aandacht schenkt.
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

O2 bikers, breek me de bek niet open.
Allez ik zal hem zelf openbreken.
Neem de CE 2005. MTBplus had tenminste een reporter ter plaatse
die alles zelf gereden heeft en dus uit eigen ervaring kon schrijven + eigen foto's kon publiceren (ja, ja, hij had buiten zijn camelbak nog een heuptas met fotoapparatuur (en zeker geen miniapparaatje) rond zijn heupen hangen. Respect!
En O2 bikers? Die hebben daar ook een blz aan gewijd in het vorige nummer. Enkele foto's van de opganisatie en een (iets wat er moet voor doorgaan) intervieuwtje met Roel P. Gewoon een copy van de officiële website nota bene [-X . Tja zo kan ik het ook.
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Bericht door roger »

Sorry mannen maar de uitslag van Fr.Verbeeck was van vorig jaar maar dit doet er niet toe het blijft toch altijd een prestatie.Toch is het dit jaar terug een Belgische overwinning voor Rudy Geentjes daarom wil ik hem eveneens proficiat wensen als je weet dat hij nog volop met zijn fietszaak bezig is.
Plaats reactie