12/06/05 XC Ronse (Topcompetitie #1)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

fredjeraketje schreef: enige minpuntje misschien is dat die afdaling met steenbrokken nogal veel pech kan veroorzaken
yep, vorig jaar een velg van mijn crossland-achterwiel kapot gereden op dat stuk, in de 1e ronde dan nog, maar toch uitgereden....


btw Jaak: is dat de enige commentaar die jij hier hebt??? Als ik al je posts eens bekijk... ja watte... als er personen zijn die negatieve commentaar hebben is dat een teken naar de organisators van die bepaalde wedstrijd dat ze aan dat punt moeten werken. En het niet in de wind slaan zoals jij hier doet.
Gebruikersavatar
sleery
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: wo 22 jan 2003 20:04
Rijdt met: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Bericht door sleery »

en hoeveel inschrijving is het eigenlijk voor diene mtb sprint en natuurlijk ook op zondag per categorie?
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Bericht door roger »

placebo schreef:Man Man dit is een klote datum.Ik ben eerste jaars junior en mijn examens beginnen op 10 juni. Dit heeft de bond weer goed geregeld.

Volledig akkoord.Denkt de bond nu niet wat verder dan hun PINT lang is.Moeten het dan allemaal stommerikken zijn die aan wielerwedstrijden moeten deelnemen of is het dat wat de bond verwacht van onze jeugd.
Het is al zo moeilijk om sport en studies te combineren en die jongeren die dan toch nog de moed hebben om nog wat aan sport te doen die nemen ze dan hun motivatie nog af door midden in de examen een proef voor de beker van Belgie te organiseren.Ik vind dat all junioren deze wedstrijd moesten boycotten maar ja,anderen komt het dan weer goed uit dat zij van de situatie kunnen profiteren omdat ze aan de school hun broek vegen.
Gebruikersavatar
focus_wrc
Mountainbiker
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 24 nov 2002 18:10
Rijdt met: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Bericht door focus_wrc »

of ze hebben geluk zoals ik dat ze al genoeg gepresteerd hebben dat ze er al eens hun broek kunnen aan vegen [-o< :lol:
Fluffy
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: do 31 jul 2003 10:28

Bericht door Fluffy »

Jongens, let op uw woorden, sebiet komt Jaak weer met een gevat antwoord!

We love den Bond... praise den Bond... worship den Bond...

We are not worthy...
Gebruikersavatar
focus_wrc
Mountainbiker
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 24 nov 2002 18:10
Rijdt met: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Bericht door focus_wrc »

ik vond het een mooi parcours, maar het draaide slecht uit voor mij.
de eerste 2 ronden schoof ik goed op naar de 33ste plaats of zo
en dan knal, op het rechte eind beneden langs de prikkeldraad, degene voor mij verliest een beetje de controle, ik moet volop in de remmen. Mijn fiets raakt achteraan van het paadje en klasseert zich vertikaal in de prikkeldraad.
Mijn bar end heeft zich door mijn bovenbuis gekrast (en diep!) en mijn shifter heeft een stevige buil in de kader geslegen
daar gaat mijn 5 maand oude kader #-o
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

focus_wrc schreef:ik vond het een mooi parcours, maar het draaide slecht uit voor mij.
de eerste 2 ronden schoof ik goed op naar de 33ste plaats of zo
en dan knal, op het rechte eind beneden langs de prikkeldraad, degene voor mij verliest een beetje de controle, ik moet volop in de remmen. Mijn fiets raakt achteraan van het paadje en klasseert zich vertikaal in de prikkeldraad.
Mijn bar end heeft zich door mijn bovenbuis gekrast (en diep!) en mijn shifter heeft een stevige buil in de kader geslegen
daar gaat mijn 5 maand oude kader #-o

aarg das klote jong.
Gebruikersavatar
Stievie
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 14 feb 2005 14:07
Rijdt met: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...
Contacteer:

Bericht door Stievie »

Hey gasten, als ge wilt kunt ge de foto's (meer dan 150 stuks) van de topcompetitie XC Ronse bekijken op de site van The Joybikers uit Ronse, vers van de pers. groete Stievie from Ronse.
Gebruikersavatar
fredjeraketje
Mountainbiker
Berichten: 251
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:23
Rijdt met: Specialized Rockhopper

Bericht door fredjeraketje »

Hier zijn er enkele fotootjes te vinden. @ focus_wrc: Ik heb horen spreken over uw val trouwens, was het op het pad net na de steengruisafdaling?
Gebruikersavatar
Stievie
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 14 feb 2005 14:07
Rijdt met: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...
Contacteer:

Bericht door Stievie »

Een geluk da we ons Fredje nog hebben! Thanks Fred. Joybikers forever!
Plaats reactie