12/06/05 XC Ronse (Topcompetitie #1)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
fredjeraketje
Mountainbiker
Berichten: 251
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:23
Rijdt met: Specialized Rockhopper

12/06/05 XC Ronse (Topcompetitie #1)

Bericht door fredjeraketje »

Voor de tweede keer wordt deze wedstrijd in het Muziekbos georganiseerd, en dit keer een stuk vroeger op het jaar. Het is een zwaar parcours, en het technische gedeelte net na de asfalt klim zou dit jaar nog een stukje langer gemaakt zijn =D>

PROGRAMMA (voorlopig)

Zaterdag 11 juni
Open MTB Sprint (chrono over één ronde) 13u00
Bedrijven Enduro 2u 15u00

Zondag 12 juni
Nieuwelingen 9u30
Masters 1 & 2, juniores, dames 11u00
Funklasse + open kamp. Van Ronse 13u00
Elite & beloften 15u00

Meer info: http://www.wielerbondvlaanderen.be/glob ... m/id37.htm
Sepapke
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: vr 19 dec 2003 17:07
Rijdt met: Duratec Full XTR / Rock Shox SID WC

Bericht door Sepapke »

Man Man dit is een klote datum.Ik ben eerste jaars junior en mijn examens beginnen op 10 juni. Dit heeft de bond weer goed geregeld.
Gebruikersavatar
aj kwak
Mountainbiker
Berichten: 661
Lid geworden op: do 17 apr 2003 20:07
Rijdt met: funnybikers.be - chronorace.be - eventit.be

Bericht door aj kwak »

placebo schreef:Man Man dit is een klote datum.Ik ben eerste jaars junior en mijn examens beginnen op 10 juni. Dit heeft de bond weer goed geregeld.
Elke jaar hetzelfde...
Mooiste wedstrijden rond examenperiode(net voor - erin - net erachter)
Je zou beginnen denken dat ze het erom doen!
Jaak
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 09 mar 2005 23:17
Rijdt met: Specialized

Bericht door Jaak »

Niet beginnen zeveren hé, ge moogt es proberen een datum te vinden die niet te erg in concurrentie is met andere organisaties op de int. kalender
Gebruikersavatar
aj kwak
Mountainbiker
Berichten: 661
Lid geworden op: do 17 apr 2003 20:07
Rijdt met: funnybikers.be - chronorace.be - eventit.be

Bericht door aj kwak »

Jaak schreef:Niet beginnen zeveren hé, ge moogt es proberen een datum te vinden die niet te erg in concurrentie is met andere organisaties op de int. kalender
Euhh... maart - april - mei ? Daar zijn er zéér weinig XC-wedstrijden!
Gebruikersavatar
focus_wrc
Mountainbiker
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 24 nov 2002 18:10
Rijdt met: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Bericht door focus_wrc »

idd ze kunnen het nie beter passen, wedstrijden moeten in examens vallen precies #-o
luisteren die gasten van de bond eigenlijk naar hun mtb'ers? of is het de bedoeling zoveel mogelijk geld te slaan uit "die gasten met hun mtb" die een wedstrijdje willen rijden?
Jaak
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 09 mar 2005 23:17
Rijdt met: Specialized

Bericht door Jaak »

wat heeft de bond hier mee te maken ? de organisator kiest zelf zijn datum, en waarom organiseer jij dan geen wedstrijden ? zonder de bond, das toch geen probleem ! de "centen" zijn dan voor jou. kritiek geven, das het gemakkelijkst en vooral de schuld aan anderen geven, de beste stuurlui staan altijd aan wal
Sepapke
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: vr 19 dec 2003 17:07
Rijdt met: Duratec Full XTR / Rock Shox SID WC

Bericht door Sepapke »

Natuurlijk is het de bond die er ook tussen zit. Het gaat hier over een topcompetitie wedstrijd ( met punten klassement ). Dus hebben diegenen die geen examens hebben een heel stuk voor op diegenen die wel examens hebben, er zou gewoon moeten rekening gehouden worden met examenperiodes zodat iedereen gelijke kansen heeft
Gebruikersavatar
focus_wrc
Mountainbiker
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 24 nov 2002 18:10
Rijdt met: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Bericht door focus_wrc »

reken maar eens uit hoeveel % studenten ermee doen.
het ligt niet aan de organisatie, maar ik kook stilletjes aan over van de bond.
de discrimatie tussen weg - mtb is enorm
de bond en datums kiezen? hoeveel keer is de kalender al niet verandert, hoeveel wedstrijden zijn er niet geschrapt, en hoeveel wedstrijden zullen er op het einde van het jaar als surprise uit de lucht komen vallen? (zie shimano bike trophy verleden jaar)
na 3 wedstrijden gereden te hebben ben ik op de hoogte gebracht dat alles meetelt voor het Belgian MTB circuit, leuk, had ik er meer kunnen meedoen voor de punten
Gebruikersavatar
aj kwak
Mountainbiker
Berichten: 661
Lid geworden op: do 17 apr 2003 20:07
Rijdt met: funnybikers.be - chronorace.be - eventit.be

Bericht door aj kwak »

focus_wrc schreef: na 3 wedstrijden gereden te hebben ben ik op de hoogte gebracht dat alles meetelt voor het Belgian MTB circuit, leuk, had ik er meer kunnen meedoen voor de punten
Ja, dat is ook nog zoiets...
Ik heb het per ongeluk te weten gekomen door in 'cyclink' ergens op de voorlaatste pagina mijn naam zien verschijnen.
Dan ben ik maar naar de website van de kbwb gaan surfen en ik vond hetvolgende terug :

De volgende wedstrijden vallen hieronder:
LOTTO-MTB-Topcompetition = 5 wedstrijden, waaronder het BK CX
BK MX
VISA Flanders Cup
meer dan 40 andere, provinciale wedstrijden.
Ik ben hier volledig off-topic aan het gaan, maar weet iemand over welke andere 40 wedstrijden het gaat?
Plaats reactie