12/06/05 XC Ronse (Topcompetitie #1)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
fredjeraketje
Mountainbiker
Berichten: 251
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:23
Rijdt met: Specialized Rockhopper

Bericht door fredjeraketje »

Stievie schreef:Hey gasten, als ge wilt kunt ge de foto's (meer dan 150 stuks) van de topcompetitie XC Ronse bekijken op de site van The Joybikers uit Ronse, vers van de pers. groete Stievie from Ronse.
Normaal gezien komen er nog wat extra foto's bij van de elite + filmpjes...
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

In het nieuwsbericht heb ik ook de link geplaatst naar de fotosite van de Joybikers. Om de een of andere reden hadden al de foto's die ik genomen heb een slechte kwaliteit.
Gebruikersavatar
fredjeraketje
Mountainbiker
Berichten: 251
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:23
Rijdt met: Specialized Rockhopper

Bericht door fredjeraketje »

ka.dee schreef:In het nieuwsbericht heb ik ook de link geplaatst naar de fotosite van de Joybikers. Om de een of andere reden hadden al de foto's die ik genomen heb een slechte kwaliteit.
Ik heb het al gemerkt ;) Het aantal bezoekers is al ferm naar omhoog gegaan :lol:
Gebruikersavatar
focus_wrc
Mountainbiker
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 24 nov 2002 18:10
Rijdt met: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Bericht door focus_wrc »

fredjeraketje schreef:Hier zijn er enkele fotootjes te vinden. @ focus_wrc: Ik heb horen spreken over uw val trouwens, was het op het pad net na de steengruisafdaling?
idd daar was het, ben er nog nie goe van, krampen gehad en schouder getoucheerd, prikkeldraad in scheenbeen en in mijn bil :roll:
Gebruikersavatar
kris
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: za 08 feb 2003 14:37
Rijdt met: specialized

Bericht door kris »

fredjeraketje schreef:
ka.dee schreef:In het nieuwsbericht heb ik ook de link geplaatst naar de fotosite van de Joybikers. Om de een of andere reden hadden al de foto's die ik genomen heb een slechte kwaliteit.
Ik heb het al gemerkt ;) Het aantal bezoekers is al ferm naar omhoog gegaan :lol:
Fred, Ik denk dat we nooit zoveel bezoekers meer gaan hebben. :-?
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Bericht door roger »

Waar zijn de uitslagen te vinden?Die van de Hagelandse chrono waren reeds dezelfde dag op hun site.wat professialisme betreft kunnen nog veel organiserende clubs daar een lesje aan nemen.
Gebruikersavatar
fredjeraketje
Mountainbiker
Berichten: 251
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:23
Rijdt met: Specialized Rockhopper

Bericht door fredjeraketje »

Toch even meedelen dat wij NIET in de organisatie zitten hé ;)
Uitslagen zouden moeten komen op http://www.globalbikeprom.be
Ik heb al gemaild voor de volledige uitslag, mocht ik die eerder krijgen dan dat hij online komt (wat ik betwijfel), dan zullen jullie het snel weten.
Gebruikersavatar
aj kwak
Mountainbiker
Berichten: 661
Lid geworden op: do 17 apr 2003 20:07
Rijdt met: funnybikers.be - chronorace.be - eventit.be

Bericht door aj kwak »

focus_wrc schreef:reken maar eens uit hoeveel % studenten ermee doen.
het ligt niet aan de organisatie, maar ik kook stilletjes aan over van de bond.
de discrimatie tussen weg - mtb is enorm
de bond en datums kiezen? hoeveel keer is de kalender al niet verandert, hoeveel wedstrijden zijn er niet geschrapt, en hoeveel wedstrijden zullen er op het einde van het jaar als surprise uit de lucht komen vallen? (zie shimano bike trophy verleden jaar)
na 3 wedstrijden gereden te hebben ben ik op de hoogte gebracht dat alles meetelt voor het Belgian MTB circuit, leuk, had ik er meer kunnen meedoen voor de punten
Ter info : http://www.kbwb-rlvb.be/newsite%5Cmtbkl ... enten9.htm
er is een update gebeurd maar Ronse is nog niet meegeteld.
(1ste krijgt 100punten en Gerrit Delfosse had gewonnen in Ronse)
Michael Janssens
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 22 nov 2004 21:05
Rijdt met: specialized s-works

Bericht door Michael Janssens »

De uitslagen staan op deze site, maar ze zijn blijkbaar die van de funklasse vergeten.
Is er iemand die hier al een uitslag van gezien heeft.
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Bericht door slow motion »

Michael Janssens schreef:De uitslagen staan op deze site, maar ze zijn blijkbaar die van de funklasse vergeten.
Is er iemand die hier al een uitslag van gezien heeft.
Op het blad met de eerste twintig voor de uitbetaling van het prijzengeld stond je 20ste!

Maar ik zou de 'officiële' uitslag van de FUN ook wel graag asap in handen krijgen [-o<
Plaats reactie