BeMC La Roche 2018

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
bert9
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 15 sep 2008 17:08
Rijdt met: Cube ltd race

Re: BeMC La Roche 2018

Bericht door bert9 »

Op donderdag/vrijdag/zaterdag heb je om 20u00 de race briefing.
Is het nodig om hier als deelnemer van de open reeks naartoe te gaan? Of is dit enkel voor de wedstrijdrijders?
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: BeMC La Roche 2018

Bericht door spaghetti_2 »

Heb ik vorig jaar niet gedaan.. Het roadbook dat je krijgt is trouwens erg mooi en gedetailleerd. Geeft je best een goed idee wat je te wachten staat. Ook op de site staat best al wat info over de parcours (welke stukken snel zijn, welke stukken moeilijk of technisch, ...). Het zijn kleine details die je wel helpen verstandig in te delen. Zeker op dag twee hou je best nog wat in de tank voor de laatste 20 km. Die zijn er om je tanden op stuk te bijten!
Gebruikersavatar
Moesj
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 17 feb 2008 13:29
Rijdt met: Specialized Epic Pro 2018

Re: BeMC La Roche 2018

Bericht door Moesj »

De race briefing is open voor iedereen. Ik ga meestal wel eens luisteren, maar soms is het wel wat zoeken waar ze juist doorgaat :-D
Heel veel nieuwe informatie krijg je m.i. daar meestal niet. Het is inderdaad grotendeels te vergelijken met wat in het roadbook staat, maar dan wel wat gedetailleerder. Je kan achteraf ook gerust nog wat vragen bijstellen moest je willen.

Het roadbook 2018 staat ook al online heb ik net gezien:
http://www.bemc.be/roadbook-bemc-2018/" onclick="window.open(this.href);return false;
Larwing&
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 13 jan 2008 16:44
Rijdt met: Canyon Exceed CF-SLX , Olympia CSL-X2 ,Qube Reaction E Cr 2010

Re: BeMC La Roche 2018

Bericht door Larwing& »

2 tickets over te nemen voor BeMC 2018 wegens sterfgeval van opa.. Of iemand een idee dit te regelen valt via de organisatie?
Thibault
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: wo 16 okt 2013 23:26

Re: BeMC La Roche 2018

Bericht door Thibault »

"U ontvangt een transponder die gebruikt wordt voor de live timing. Deze moet na de derde etappe terug ingeleverd worden. Bij verlies of niet terugbrengen wordt u een bedrag van 60€ in rekening gebracht!"

Is dit nieuw? Vorige jaren hing die toch gewoon aan stuurbord? Ik denk niet dat ik die ooit heb teruggegeven.


Nu enkel nog elke avond bidden voor droog weer. [-o<
mattiasd
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 15 feb 2017 10:33
Rijdt met: Canyon grand canyon AL 9.9 SLX

Re: BeMC La Roche 2018

Bericht door mattiasd »

1 inschrijving te koop wegens blessure
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: BeMC La Roche 2018

Bericht door spaghetti_2 »

Ik verblijf voor het eerst in hotel Floreal. Iemand die weet of het ontbijt en avondmaal daar uitgebreid genoeg zijn om drie dagen 'vollen bak' te ondersteunen? :)
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Re: BeMC La Roche 2018

Bericht door pearl jam »

spaghetti_2 schreef:Ik verblijf voor het eerst in hotel Floreal. Iemand die weet of het ontbijt en avondmaal daar uitgebreid genoeg zijn om drie dagen 'vollen bak' te ondersteunen? :)
Je hoeft je geen zorgen te maken. Vorig jaar heb ik ook van die formule gebruik gemaakt. Zeker genoeg.
Dit jaar verblijf ik terug in de Floreal. Tot mss aan tafel of onderweg.
Gebruikersavatar
poeperman
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 27 jan 2014 17:19

Re: BeMC La Roche 2018

Bericht door poeperman »

Nog volk op zoek naar logies? Shoot!
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: BeMC La Roche 2018

Bericht door spaghetti_2 »

Dat zit er weer op.. bangelijke driedaagse gehad, vandaag was nog een zware rit door het weer. Dat sukkelpad de laatste 10 km voor de Muur van Borzée was er teveel aan :-) blijft een toporganisatie.
Plaats reactie