la filip meirhaeghe

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

kan me iemand uitleggen is da eerst nummerke halen normaal wel zeker en dan nog 2 a 3km voor rijden naar het parcous zoals de panne o is de start aan de inschrijvin?
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

Nope, startplaats = campingplaats = wasplaats = inschrijvingsplaats = aankomstplaats = ...

Alles bijeen dus
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

bedankt magura
Gebruikersavatar
Mystix
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 23 aug 2004 08:35
Rijdt met: Granville Fuse 2008 & Ridley Thunder... tailored - kader = orig.

Bericht door Mystix »

Als ik de conversatie voor deze marathon lees, kan er blijkbaar niemand zeggen hoeveel hoogtemeters de afstanden bevatten. Dit jaar de eerste keer dat ik zou willen meedoen maar k zou graag die HM willen weten.
kwestie om een vergelijk te maken met Malmedy van gisteren.

kan iemand mij verder helpen?
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Volgens marathonbiking.nl

68km --->1400hm

100km --->2090hm

130km --->2700hm
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

tarzan2 schreef:Hoe zit dat met die camping? Moet ge daarvoor reserveren of kunde daar gewoon de zaterdagavond toestuiken en u tentje neerplanten?

greetz, Egon
Vorig jaar niks gereserveerd, gewoon daar zaterdag aangekomen en onzen auto in de wei naast de startplaats gezet.

Handig 8)
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

Mystix schreef:Als ik de conversatie voor deze marathon lees, kan er blijkbaar niemand zeggen hoeveel hoogtemeters de afstanden bevatten. Dit jaar de eerste keer dat ik zou willen meedoen maar k zou graag die HM willen weten.
kwestie om een vergelijk te maken met Malmedy van gisteren.

kan iemand mij verder helpen?
de 2 tochten zijn gewoon niet met elkaar te vergelijken: LFM was vorig jaar een vlot bollende tocht, wel met veel klim en daalwerk, maar geen technische hoogstandjes zoals ze in Malmedy wel aanwezig waren.
T'is natuurlijk wel 15 of 45 km verder fietsen.
Marioo
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 14:40
Rijdt met: Merida Big Nine 6000(2016),Hooger Booger Hawk(1996)

Bericht door Marioo »

Hopla,

De pachthofbikerkes zullen ook aanwezig zijn met ne man of 5,2 voor de 100 en 3 voor de 60,ik ben eens benieuwd wat het gaat zijn aangezien ik volgend jaar meerdere 100+km marathons ga rijden :-?
slik20
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: ma 26 apr 2004 19:39
Rijdt met: ridley ignite c team 29er

Bericht door slik20 »

heb ook al 2 jaar meegedaan eerst de 55km(nu 65) en vorig jaar die 100km en afgezien gelijk een beest iedreen doet daar zo licht over van veel asfalt en niet technisch AMAI MIJN KLOTEN en op de koop toe breekt mijn zadel dan nog af op 5km voor het einde en toch uitgereden dit jaar opnieuw erbij maar voor de 65km
camping is zonder inschrijving
ps vorig jaar kon je daar pasta krijgen weet er iemand of dat dit jaar ook het geval is?
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

slik20 schreef:heb ook al 2 jaar meegedaan eerst de 55km(nu 65) en vorig jaar die 100km en afgezien gelijk een beest iedreen doet daar zo licht over van veel asfalt en niet technisch AMAI MIJN KLOTEN en op de koop toe breekt mijn zadel dan nog af op 5km voor het einde en toch uitgereden dit jaar opnieuw erbij maar voor de 65km
camping is zonder inschrijving
ps vorig jaar kon je daar pasta krijgen weet er iemand of dat dit jaar ook het geval is?
Jeps, pasta is de avond voordien te verkrijgen, wel aan 7 euro per persoon ( :^o )
Plaats reactie