04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door spaghetti_2 »

Bij aankomst vroegen ze aan mij of ik een accident had gehad. Vond het beetje vreemde vraag want had geen sporen van een val ofzo. Maar nu begint mijn frank te vallen.
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door BramDR »

Gisteren heeft het hier nog serieus geregend maar daar was niets van te merken.
Hagelandse chrono ligt er niet vaak zo droog bij.
De gemiddelde snelheid bewijst dat het goed droog was: 27.5 km/u op de 50km. Goed voor een tweede plaats.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door TaurineR »

Zijn er al uitslagen te vinden?
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door BertG »

roger schreef:
roger schreef:Het was rap gedaan,overstuur. Nu op spoed,wachten op verdict,,schouder?
Wil die persoon bedanken die bij mij is gebleven tot ik wat terug bij men positieven was.

VerdicKt,gebroken sleutelbeen.
Veel beterschap Roger!
polle m5
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 14 jul 2014 09:23

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door polle m5 »

TaurineR schreef:Zijn er al uitslagen te vinden?
+1
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door Hans wynants »

ikzelf ben ook niet zonder schade gebleven, in km17 terwijl we netjes achter elkaar in een rijtje reden en iedereen aan het trappen was, ben ik als enige achter een verstopte stomp blijven hangen waardoor ik tegen een 25 de grond ben ingedoken #-o . gevolg ; knie open , ader in elleboog open en een mooie buil , en men helm stuk (gezien na de aankomst en ondertussen in de vuilbak ) nu goed stijf en vol met schaafplekken :drunk:

heb me wel sterk gehouden en toch de 80km nog uitgereden, wat ook men doel was nadat ik vorig jaar terug begonnen ben met fietsen.


onderweg ook wel enkele spijtige dingen gezien , waar de organisatie spijtig genoeg mag voor boeten... hopelijk zonder veel gevolgen, hier is als organisatie niets aan te doen, en is enkel te wijten aan mentaliteit van sommige personen...

* een coureur omver gereden door 3 mtb'ers die terwijl ze de man aan het inhalen waren ineens zagen dat ze rechtsaf moesten.. de brave man moest dan maar de grond op... al een geluk zonder gevolgen.

* stukken afsnijden op mensen hun zeer mooi onderhouden gras van hun voortuin, zou ik nu ook niet graag hebben...

* van alles mensen die ik heb doorgelaten , en geloof me, dat waren er wat :wink: 1 persoon die het nodig vond op een technisch stuk waar ik niet aan de kant kon , mij bijna de kant in te rijden , waar ik hem er op attent maakte, hij ineens toch tijd genoeg had om te stoppen en ruzie te maken... om dan vervolgens nog lang in mijn zichtveld te rijden (zo veel sneller was hij dan niet :lol: :lol: :lol: )


al bij al een hele belevenis om deze te mogen meerijden , als alles goed gaat dan zien ze me zeker volgend jaar terug, dit is en blijft een zalige tocht ! :-)

bedankt dat ik erbij mocht en kon zijn !
janbiker
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 14 dec 2012 11:38
Rijdt met: Scott Spark RC World Cup

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door janbiker »

Ik ben zelf van de tragere soort (wellicht ergens in het midden van het deelnemersveld geëindigd), maar moet eerlijk zijn dat ik eigenlijk heel weinig last heb gehad van tragere of snellere fietsers. Zeker als je het vergelijkt met veel (winterse) toertochten verlopen chrono's over het algemeen met veel respect voor de andere deelnemers. Het is een wedstrijd, we proberen allemaal een goeie tijd te rijden, maar zowel op de singletracks, de beklimmingen als de afdalingen heb ik eigenlijk alleen vriendelijke en voorkomende medefietsers ontmoet. Die inhielden tot ze voorbij konden en duidelijk aangaven langs welke kant ze zouden voorbijrijden. Het parkoers was ook nog eens van die aard dat na zowat elk singletrackje er ruim plaats en tijd was om mensen voorbij te steken.

Mijn enige opmerking is dat 1 bevoorrading op de 50 eigenlijk te weinig is, of dat ze na 20km gewoon te snel komt. Een tweede bevoorrading zou welkom zijn, ook al gezien het redelijk forse inschrijvingsbedrag.
Gebruikersavatar
IntoXic
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 16 apr 2003 13:15
Rijdt met: Scott Scale 910 / Klein Attitude V

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door IntoXic »

roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door roger »

Als ik nu de uitslag zie,is het wel spijtig van men val met sleutelbeen breuk als gevolg.zou dan de enige deelnemer geweest zijn boven de 70 jaar.

Na men heupbreuk van 2 jaar geleden,begon ik nu pas terug wat op niveau te geraken.

Weet niet of ik nu nog de moed ga hebben om weer van nul te herbeginnen.De revalidatie zal daar over beslissen.

Eens zien hoe de evolutie gaat met Absalon ook met sleutelbreuk,wanneer hij zen wedstrijden gaat hervatten.Bij hem was er een verschuiving,gelukkig bij niet.

Toch proficiat aan de overwinnaars,wat een gemiddelde?
HPA
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 31 jul 2016 15:15

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door HPA »

Veel beterschap Roger. Geef het wat tijd en daarna rustig terug opbouwen. Mtb-en tussen al dat jong volk houdt je jong. :-)
Plaats reactie