25.06.2017 - Malmedy - 19th Raid Des Hautes Fagnes)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Flatbeat
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 23 sep 2012 15:27
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.7
Contacteer:

Re: 25.06.2017 - Malmedy - 19th Raid Des Hautes Fagnes)

Bericht door Flatbeat »

Remmenlos schreef:Ticket te koop voor de 90 km wegens andere plannen , pm me
1 of 2 tickets?
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 25.06.2017 - Malmedy - 19th Raid Des Hautes Fagnes)

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Wow, pffff, poeh, poeh 8)

Heb net de commentaren van afgelopen jaren gelezen en het mag gezegd worden, komende editie lijken de omstandigheden ideaal, maar dan nog mag ik mijn borst natmaken en dat terwijl ik de 65 km ga doen, maar heb ondertussen overal bij de zuiderburen gereden maar nog nooit in de door iedere mtb'er geliefde Ardennen, maar gezien de commentaren staat ons/mij wel wat te wachten.

Mijn fiets staat klaar, helemaal laten checken, klein verzetje erop laten zetten, remmen nagekeken, bandjes op spanning, ja de fiets is er klaar voor....
Nu ik nog
Mijn fiets kan nagenoeg alles, de enige beperking ben ik zelf....
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: 25.06.2017 - Malmedy - 19th Raid Des Hautes Fagnes)

Bericht door roger »

El Toro Cycling Club HB schreef:Wow, pffff, poeh, poeh 8)


Mijn fiets kan nagenoeg alles, de enige beperking ben ik zelf....
Beetje positief zijn helpt ook hé,waarom is de enige beperking "IK ZELF"?Gewoon rijden en genieten van deze mooie sport.Natuurlijk is een podium rijden leuk,maar uitrijden is ook al leuk in zo een moois streek.

Ik lig hier nog tot 18 juli met sleutelbeenbreuk,zelfs voor een laatste plaats wil ik tekenen.
Stubby
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 18:39
Rijdt met: Scott scale 910

Re: 25.06.2017 - Malmedy - 19th Raid Des Hautes Fagnes)

Bericht door Stubby »

Mijn startnummer voor de 119km is niet toegekomen met de post... Zou deze nog af te halen zijn voor de race? Zijn er nog bikers met dit probleem. Thx gr Tom
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: 25.06.2017 - Malmedy - 19th Raid Des Hautes Fagnes)

Bericht door lowie »

Stubby schreef:Mijn startnummer voor de 119km is niet toegekomen met de post... Zou deze nog af te halen zijn voor de race? Zijn er nog bikers met dit probleem. Thx gr Tom
normaal zou je dinsdag of woensdag een email van chronorace moeten gehad hebben
indien niet : breng je betalingsbewijs mee
zend me een pb met je juiste naam
mtber1975
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 24 apr 2016 20:20

Re: 25.06.2017 - Malmedy - 19th Raid Des Hautes Fagnes)

Bericht door mtber1975 »

Nooit in de ardennen gereden en dan starten in een wedstrijd. Mag van mij maar dan moet je ook tegen de voorbij vlammende rijders kunnen,en als je links of rechts afslaat kijk effe of er niemand voorbij komt als het kan .succes.
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: 25.06.2017 - Malmedy - 19th Raid Des Hautes Fagnes)

Bericht door lowie »

mtber1975 schreef:Nooit in de ardennen gereden en dan starten in een wedstrijd. Mag van mij maar dan moet je ook tegen de voorbij vlammende rijders kunnen,en als je links of rechts afslaat kijk effe of er niemand voorbij komt als het kan .succes.
Ik ga ervan uit dat hij start in de 63 en dan niet helemaal vooraan.
Dan gaat hij van het wedstrijdelement niet veel hinder hebben.
Ik veronderstel wél dat hij een paar keer zal slikken : dit is zomaar geen doorsnee Ardennen-tochtje hé :wink:
Gebruikersavatar
mtbwim
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 01 sep 2008 19:12
Rijdt met: black/red

Re: 25.06.2017 - Malmedy - 19th Raid Des Hautes Fagnes)

Bericht door mtbwim »

Bart Geerts schreef:Mijn inschrijving is te koop. Ik kan helaas niet deelnemen wegens aanwezigheid op schoolfeest. Inschrijfprijs was € 20. Stuur gerust bericht.
Indien nog te koop welke afstand?
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 25.06.2017 - Malmedy - 19th Raid Des Hautes Fagnes)

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

lowie schreef:
mtber1975 schreef:Nooit in de ardennen gereden en dan starten in een wedstrijd. Mag van mij maar dan moet je ook tegen de voorbij vlammende rijders kunnen,en als je links of rechts afslaat kijk effe of er niemand voorbij komt als het kan .succes.
Ik ga ervan uit dat hij start in de 63 en dan niet helemaal vooraan.
Dan gaat hij van het wedstrijdelement niet veel hinder hebben.
Ik veronderstel wél dat hij een paar keer zal slikken : dit is zomaar geen doorsnee Ardennen-tochtje hé :wink:
Klopt, nog nooit in de Ardennen, maar wel in de Eifel en in de Ardeche en wel aan de uitlopers van de Ardennen in Andenne, diverse malen, bij de brandweer van Hannut, 100 km Groesbeeks Gruwelijkste, maar ook in Thuin en Leernes en met de nodige zelfkennis was ik er al achter dat deze toch alle andere tochten zal overschaduwen zeg maar in het niet zal laten verdwijnen en dat ik af en toe zal schrikken, tja dat kan en dat ik mss meer dan eens naar boven zal moeten lopen, voila en dat geld dat ik ook best een keer naar beneden zal lopen, bovendien zegt organisator Lowie ook wie niet voor de tijd gaat heeft meer keuze, dus waarom zal ik mij de kans laten ontnemen om deze op voorhand al fantastische mtb tocht te laten ontnemen....

Het enige wat ik wilde zeggen is dat ik mij door de commentaren, sommige zijn best intimiderend, mijn eigen kunnen niet wil overschatten en gewoon ga genieten van wat ik voorgeschoteld krijg en o ja, in een wedstrijd waar het gemiddelde onder de 20 ligt, nou maak dan je borst maar nat.... (o)
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: 25.06.2017 - Malmedy - 19th Raid Des Hautes Fagnes)

Bericht door lowie »

El Toro Cycling Club HB schreef:
lowie schreef:
mtber1975 schreef:Nooit in de ardennen gereden en dan starten in een wedstrijd. Mag van mij maar dan moet je ook tegen de voorbij vlammende rijders kunnen,en als je links of rechts afslaat kijk effe of er niemand voorbij komt als het kan .succes.
Ik ga ervan uit dat hij start in de 63 en dan niet helemaal vooraan.
Dan gaat hij van het wedstrijdelement niet veel hinder hebben.
Ik veronderstel wél dat hij een paar keer zal slikken : dit is zomaar geen doorsnee Ardennen-tochtje hé :wink:
Klopt, nog nooit in de Ardennen, maar wel in de Eifel en in de Ardeche en wel aan de uitlopers van de Ardennen in Andenne, diverse malen, bij de brandweer van Hannut, 100 km Groesbeeks Gruwelijkste, maar ook in Thuin en Leernes en met de nodige zelfkennis was ik er al achter dat deze toch alle andere tochten zal overschaduwen zeg maar in het niet zal laten verdwijnen en dat ik af en toe zal schrikken, tja dat kan en dat ik mss meer dan eens naar boven zal moeten lopen, voila en dat geld dat ik ook best een keer naar beneden zal lopen, bovendien zegt organisator Lowie ook wie niet voor de tijd gaat heeft meer keuze, dus waarom zal ik mij de kans laten ontnemen om deze op voorhand al fantastische mtb tocht te laten ontnemen....

Het enige wat ik wilde zeggen is dat ik mij door de commentaren, sommige zijn best intimiderend, mijn eigen kunnen niet wil overschatten en gewoon ga genieten van wat ik voorgeschoteld krijg en o ja, in een wedstrijd waar het gemiddelde onder de 20 ligt, nou maak dan je borst maar nat.... (o)
=D> =D> =D> =D> =D>
Plaats reactie