29/05/2005 Randonee des 5 chateaux.

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Bericht door slow motion »

greenie schreef:heeft er iemand een idee van de hoogtemeters op de chrono?
Ik vermoed niet echt veel, maar wel zeer fijne hm's! :bounce:

Nee, 'k zou het ook wel graag weten.
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

675hm volgens de andere site. Niet echt weinig maar ook niet super veel.
Biron (nu zondag) gaat naar de 1100 op een ongeveer gelijke afstand. Dat is al een nivoke zwaarder.

Ik ga er de chrono meerijden met een Prophet - dat zal plezant worden op die afdalingen - jummy jummy lekker lekker :bounce:
Fluffy
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: do 31 jul 2003 10:28

Bericht door Fluffy »

jerommeken schreef: Efkes recapituleren : 2 keer een goed eind verkeerd gereden, aan iedere bevoorrading gestopt en iets gedronken, opgehouden door toerrijders ... als je gewoon overal had kunnen doorrijden, kon je bij de 15 eerste geëindigd zijn.
Tsja... als...
jerommeken schreef:Ik ga er de chrono meerijden met een Prophet - dat zal plezant worden op die afdalingen - jummy jummy lekker lekker
Dan hebt ge geen excuus om me niet bij te houden in de afdalingen. Ik zal stampen, gij houdt de pijltjes in de gaten... Want anders rijd ik weer verkeerd!
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

@fluffy
Dat had een goed idee kunnen geweest zijn maar je bent toch iets vergeten : na 5km ben jij al ongeveer een km voorop en dus zal je op je eigen oogjes moeten betrouwen.
Plaats reactie