28/08/2016 Houffamarathon canceled

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
anho
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 18:33
Rijdt met: Merida Big nine 3000d Carbon, Giant Anthem

Re: 28/08/2016 Houffamarathon canceled

Bericht door anho »

Ik ga gewoon naar de verborgen pareltjes en mijd de grote organisaties. Te duur en te druk. En ik rijd ook meer dan 400km om er te geraken en terug te komen, dus naast de inschrijving ben ik genoeg geld kwijt aan een mooie dag MTB. Zeuren dat ik dus niet 25 euro wil betalen.... Laat maar.
barrewiete
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: di 12 apr 2011 12:04
Rijdt met: Thompson, Specialized

Re: 28/08/2016 Houffamarathon canceled

Bericht door barrewiete »

We moeten blij zijn dat er mensen zijn die zulke tochten WILLEN organiseren. Zeuren over hoeveel het kost...pff ik denk dat ze er niet veel aan over houden, en indien wel, het is hen meer dan gegund. Als het zo verder gaat mogen we allemaal alleen gaan fietsen in de Ardennen. Ook leuk maar een evenement nu en dan doe ik graag. 25 30 of 35 euro wat is het verschil en wat ga je er dan mee aanvangen.
Giobiker
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: wo 07 okt 2009 22:39
Rijdt met: Specialized epic 29 / Scott Scale 920

Re: 28/08/2016 Houffamarathon canceled

Bericht door Giobiker »

Je zou soms eens moeten horen wat ze tegenwoordig moeten betalen aan inschrijvingsgeld bij wedstrijden in andere sporten,
100€ voor een loopwedstrijdje is al lang de standaard geworden...
Onlangs iemand horen klagen over triatlonwedstrijden waarbij je wanneer je op de 2e plaats finishte nog steeds bij
je prijzengeld moest opleggen om aan het bedrag van je inschrijvingsgeld te komen. :-k
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: 28/08/2016 Houffamarathon canceled

Bericht door vani »

Laten we eerlijk zijn een avondje gaan biljarten of dartsen zou ons nog veel meer kosten dan het inschrijvingsgeld :P
barrewiete
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: di 12 apr 2011 12:04
Rijdt met: Thompson, Specialized

Re: 28/08/2016 Houffamarathon canceled

Bericht door barrewiete »

Voila si. En waar hebben we meer deugd van... en fun
Plaats reactie