05/05/05 Les Cimes de Waimes

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Plaats reactie
Spook-E
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: do 29 jan 2004 21:54
Rijdt met: Scott Genius RC 10 Ltd. 2006

05/05/05 Les Cimes de Waimes

Bericht door Spook-E »

Kan iemand mij vertellen wat ik daar kan verwachten? Ondergrond, zwaarte, bevoorradingen etc..
neeskens
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: za 05 jul 2003 15:18

05/05/05 Les Cimes de Waimes

Bericht door neeskens »

Bevooradingen : 3, ruim voldoende (taartjes, koekjes, fruit, water, capsules, enz...) voor zover ik het me nog herinner van verleden jaar.
Zwaarte : +- 1500 hoogtemeters, eenmaal na de tweede bevoorading (boven de skipiste van Ovifat) heb je het zwaarste gedeelte wel gedaan.
Ondergrond : verleden jaar was het mooi weer, parcours was goed berijdbaar, behalve sommige stroken juist voor Botrange.
Gebruikersavatar
baasje123
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 07 mar 2005 23:25
Rijdt met: Cannondale F2000SL
Contacteer:

Bericht door baasje123 »

Heb hem vorig jaar gereden en dit jaar ook.
Vorig jaar was hij 10km korter en had het de voorgaande dagen niet zo fel geregend. Dit jaar was de 70km een pak zwaarder maar wederom een prachtig parcours. Al de ritten van EBBT zijn trouwens de moeite waard dus tot La Reid!!! Tipje voor als ge daar gaat meedoen : doseer uw krachten want het venijn :evil: zit hem in de staart met 2 lastige klimmen.
Plaats reactie