Een vraagje ivm WC Houffalize

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
easyrider
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 20:10
Rijdt met: Cube reaction

Een vraagje ivm WC Houffalize

Bericht door easyrider »

Kan er mij iemand zeggen hoeveel km de open wedstrijd in Houffalize bedraagt alvast badankt. greets tot in Houfallize :-D
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Bericht door slow motion »

Vermoedelijk 6,6km en dit ne keer of drie...

Meer info
http://www.houffalize2005.be/
Gebruikersavatar
renaat
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 03:54
Rijdt met: specialized s works m5 ( crossmax sl , fox rlc 100 )FSA crank en de rest full SRAM X9

Bericht door renaat »

kan mij ook iemand zeggen hoeveel entree er daar moet betaalt worden op een wereldbeker ? ( om te kijken, niet om te rijden )

thx
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2054
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

5€ waarschijnlijk (was vorig jaar toch en dit jaar in Spa ook)
Gebruikersavatar
renaat
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 03:54
Rijdt met: specialized s works m5 ( crossmax sl , fox rlc 100 )FSA crank en de rest full SRAM X9

Bericht door renaat »

goh, valt heel erg mee.

nu, tis totaal iets anders maar mensen van het werk zijn naar de motocross gaan zien in namen vorige week en die moesten 40 euro per man geven [-X

ik dacht eerst dat het ergens rond die richting ging zijn omdat het ook wereldbekerniveau is. :-D
Gast

WC Houffalize

Bericht door Gast »

Iemand een idee of men om mee te rijden in de open wedstrijd, een licentie moet hebben.
Ik heb mij vorige week ingeschreven. Op het inschrijvingsformulier moest men UCI nummer opgeven en alle andere info van de aangesloten bond. Dit heb ik open gelaten. Sindsdien heb ik niets meer gehoord.
Laat ons hopen dat ik niet voor niets naar daar afzak!
Iemand hier ervaring mee?
Gebruikersavatar
biker steven
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: di 04 jan 2005 22:37
Rijdt met: scott scale 40

Bericht door biker steven »

hallow

IK ga zondag 29 mei gaan kijken naar deze mountainbike :-D , weet er soms iemand of dat er daar genoeg plaats is en waar om uw auto achter te laten?
Spook-E
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: do 29 jan 2004 21:54
Rijdt met: Scott Genius RC 10 Ltd. 2006

Bericht door Spook-E »

biker steven schreef:hallow

IK ga zondag 29 mei gaan kijken naar deze mountainbike :-D , weet er soms iemand of dat er daar genoeg plaats is en waar om uw auto achter te laten?
Er zijn voldoende parkeerplaatsen waar je naartoe geleid wordt. Reken wel op een stukje lopen (of de fiets meenemen)
Spook-E
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: do 29 jan 2004 21:54
Rijdt met: Scott Genius RC 10 Ltd. 2006

Re: WC Houffalize

Bericht door Spook-E »

tomvanassche schreef:Iemand een idee of men om mee te rijden in de open wedstrijd, een licentie moet hebben.
Ik heb mij vorige week ingeschreven. Op het inschrijvingsformulier moest men UCI nummer opgeven en alle andere info van de aangesloten bond. Dit heb ik open gelaten. Sindsdien heb ik niets meer gehoord.
Laat ons hopen dat ik niet voor niets naar daar afzak!
Iemand hier ervaring mee?
Nee geen licentie nodig voor de Open Course. Er is een korting op inschrijfgeld voor de Open Course indien je een licentie hebt.
Rocketboy
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 06 dec 2004 19:55
Rijdt met: Specialized m5 06 sram x.0 sid vork xt cranckstel

Bericht door Rocketboy »

hey heb ook ingeschreven voor wc houffalize de 9nde Mei zonder licentie,heb ook nog geen bevesteging gekregen hopelijk struikelen ze ni over het feit da ik een club heb opgegeven maar deze recreatief iswant dit was wss bedoelt voor de profs met club en licentie.
Als je voor 20 Mei geen bevesteging hebt gekregen moet je een mailtje sturen naar de persoon onder het inschrijvingsformulier op de site
greetz Greenie
Plaats reactie