ardennes trophy la reid 16/05

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

ale twas weer eens een mooie dag , goe weer maar twas wel vettig .
Ik starte in groep 3 en kem gans de rit moeten inhalen , volgend jaar vooraf inschrijven om toch in de eerste box te starten . op begin wa file gehad en stil gestaan , begin stuk was redelijk goe vettig daarna was het toch wa minder vettig . 1 afdaling heb ik niet kunnen nemen , da was diene na de splitsing , stukske in de kant gereden maar moest toch afstappen . theux is altijd afzien en vooral die 2 laatste klimmekes , ge ziet ze in de verte rijden .
tja mijn tijd was 5h03 , en redelijk content , kon iets beter .

tot volgend jaar .
Gebruikersavatar
GT
Mountainbiker
Berichten: 514
Lid geworden op: wo 12 feb 2003 20:56
Rijdt met: Thompson Grenada Deore XT 9

Bericht door GT »

Iemand n° 454 al eens nagekeken in het klassement?

Zou van 1900 zijn ... :drunk: :lol:
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

GT schreef:Iemand n° 454 al eens nagekeken in het klassement?

Zou van 1900 zijn ... :drunk: :lol:
En nr. 494 dan ? Die al eens gezien? In elk geval,respect voor al degene die hier starten,tlijkt mij beestig zwaar.
Gebruikersavatar
_eli_
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: do 09 okt 2003 19:57
Rijdt met: your dreambike

Bericht door _eli_ »

[quote="Wallie"]Eerst en vooral mijn hoedje af voor Janman die de 80 km heeft uitgereden , ben eens benieuwd naar zijn tijd.
quote]

Heb mn trggevonden bij de 55...

http://www.chronorace.be/php/classement ... rid=435557

En dit na zn blesure =D>
Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Bericht door ATEGEV »

Aangename kennismaking met het marathon rijden. Ik hed natuurlijk al Wissant (90) en Ieper (125) gereden, maar dat zijn geen chrono's en ook geen Ardennen. In het begin door zeer veel mensen gepasseerd. Heb ook op iedere bevoorading ruim mijn tijd genomen om te eten en te drinken maar ook om een beetje de modder van mijn fiets te verwijderen (Epic s prachtige fiets, maar er blijft wel zeer veel modder aan hangen). Na halfweg kwam ik erdoor en heb ik nog zeer veel mensen opnieuw ingehaald.Een 10-tal km na de splitsing bij een lange afdaling over droge grond (met veel uitstekende keien, die weliswaar vast zaten) kon je zeer veel snelheid maken (steil, maar niet overdreven en rechtdoor), zo veel zelfs dat ik de volle lijn over de weg niet gezien had waar we linksaf een paadje op moesten. De afdaling liep helaas nog 2 km verder. Ik had zo al een vermoeden toen ik niemand meer zag toen ik achterom keek, en dat terwijl ik er net enkelen had voorbijgestoken, en toen ik op het einde van die weg geen pijlen zag wist ik het zeker: terug omhoog :evil: . Geen getreur: terug goed doorgeven. Aan het begin v/d klim waarop de laatste mat gelegen was ben ik nog lekgereden ook. Vlug andere biba gestoken en vol goede moed verder. Het bleef goed gaan tot ongeveer 5 km v/h einde: dan klopje v/d hamer gekregen. Toch overal blijven rijden (heb er nog veel die te voet waren gepasseerd). Ondanks zwakke tijd was de voldoenig groot mijn eerste zware marathon uitgereden te hebben :P .
Nog een dikke proficiat voor Zotte Mol die als eerste dame eindigde =D> .
Gebruikersavatar
Steven®
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 23 apr 2004 20:18
Rijdt met: Custom Orbea
Contacteer:

Bericht door Steven® »

ATEGEV schreef: Aan het begin v/d klim waarop de laatste mat gelegen was ben ik nog lekgereden ook. Vlug andere biba gestoken en vol goede moed verder.
Ik denk dat ik je daar heb zien staan. Een honderd meter terug stond ik en Mr. Wallace. Hebben daar 50 min stilgestaan. Drie gaatjes in de band, die we dan nog maar één voor één hebben ontdekt. En dan nog een gedeukte velg, maar toch uitgereden.
Gebruikersavatar
Wallie
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 16:33
Rijdt met: Xcluziv 054 Carbon, Trek Topfuel Carbon

Bericht door Wallie »

Hoi Killerbee.
Janman heeft wel degelijk de 80 km gereden. Maar hij reed met mijn nummer en omgekeerd (klein abuusje) #-o .
Sepapke
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: vr 19 dec 2003 17:07
Rijdt met: Duratec Full XTR / Rock Shox SID WC

Bericht door Sepapke »

Weet iemand of je punten kon verdienen voor Het Belgian MTB circuit . Ik was 8ste junior
Plaats reactie