ardennes trophy la reid 16/05

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Iegienie schreef:
schets schreef:weet iemand of daar mogelijkheid is om te douchen
en of het da geen uur aanschuiven is zoals voor de sensors zoals in jullie verslaagen .


schets
ah jong, dan ga je toch eerst vijf pinten drinken, uwen fiets proper maken, uzelf proper maken, nog vijf pinten drinken, en dan ga je die chip terug gaan inwisselen. ik heb daar nog nooit langer dan tien minuten moeten wachten, en als ge dat lekker keuvelend tussen een bende andere moe bikerkes kunt doen, dan vliegt dan tijd he...

ola , zal moeten opletten :drunk: :lol: 8)
Gebruikersavatar
SOM epic ghost
Mountainbiker
Berichten: 981
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 22:44
Rijdt met: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Contacteer:

Bericht door SOM epic ghost »

ik heb alvast mijn modderwielen erop gezet met 'semi' modderbanden
(mijn michelin muds vind ik echt niet bollen op verharde stroken)

vooraan een schwalbe black jack 2.25 ust. (heb vorig jaar houffamarathon mee gereden(2.1) en wie durft zeggen dat er daar geen modder en water was !!)

achteraan een skinny jimmy 1.9 ust

niet te veel druk erop en we zijn weg.
Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Bericht door ATEGEV »

Wat rondgebeld naar chambres d'hötes en ... van de eerste keer prijs. Blijkt daar nog een heerschap uit A'dam te logeren die komt rijden in Theux. Zal nog iemand hebben om tegen te spreken.
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

ik ken den organisator nogal goed, heb er indertijd het koosnaampje "Le Pirate" verdiend, en daardoor vorig jaar met nummer één mogen rondrijden. Misschien wel het hoogtepunt in mijn mountainbike-chrono karriere.

Ik heb de jules dus gevraagd hoe het er bij lag, met de belofte dat ik het op de vlaamse fora ging plaatsen, en hier is zijn schitterende mtb antwoord, half uurtje oud :

Aujourd'hui, samedi, il a plu comme "vache qui pisse". mais le temps devrait s'améliorer demain et, lundi, il devrait faire beau. Cela fait quinze jours que je vais brûler un cierge à Tancrémont...
Certaines parties sont évidemment très boueuses mais ça fait aussi partie des joies du VTT, non !
Rassure tes potes : on passera partout et le parcours même lourd reste somptueux. Le choc des mollets et le chic des yeux, c'est le label de l'Ardennes Trophy !
Une petite modification par rapport à l'an dernier et consécutive au départ par vagues : la première boucle pour revenir à l'Institut à La Reid se fera en sens inverse avec une bosse pas piquée des vers. Il faudra s'appliquer, le pirate, pour arriver au-dessus sur sa bécane !
Au plaisir de te revoir ce lundi et bonne course.
Ciao
Jules

Ik vertaal :
vandaag heeft het de ganse dag pijpestelen (pissende koeien) geregend, maar morgen moet het beteren en maandag zou het zelfs mooi weer worden. Ik brand al twee weken elke dag een kaars in tancrémont.

bepaalde stukskes zijn vrij modderig, maar dat is nu eenmaal part of the mountainbike game he. Verzekert uw kameraden maar : ge zult overal kunnen passeren, maar tzal uiteraard zwaar worden. Le choc des mollets et le chic des yeux, c'est le label de l'Ardennes Trophy ! (Mannen die te bikren varen, moeten mannen met baarden zijn !!! dat is de het label van den Ardennes Trophy !!!

Door het vertrek in golven, hebben we de eerste lus om terug te keren naar de school in La Reid moeten aanpassen, en die doen we dus in omgekeerde volgorde. gevolg : een hellingske dat absoluut niet van de poes is, ge zult er je tanden moeten inzetten om boven te geraken !!!
Gebruikersavatar
SOM epic ghost
Mountainbiker
Berichten: 981
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 22:44
Rijdt met: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Contacteer:

Bericht door SOM epic ghost »

zeg hoe werkt da eigenlijk met die 'vages'
zit er veel tijd tussen ??


ik was vroeg ingeschreven maar zit toch in de 2e vage

blijkbaar zijn de eerste nummers gereserveerd ????
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

SOM ghost schreef:zeg hoe werkt da eigenlijk met die 'vages'
zit er veel tijd tussen ??


ik was vroeg ingeschreven maar zit toch in de 2e vage

blijkbaar zijn de eerste nummers gereserveerd ????
Da zou ik ook willen weten want ik heb vage 1 en mijne maat zal vage 2 hebben .
Dus wil da zeggen da ik eerst start en dan hij of wat ???
:roll: Da zou wel stoem zijn vind ik.
Gebruikersavatar
GT
Mountainbiker
Berichten: 514
Lid geworden op: wo 12 feb 2003 20:56
Rijdt met: Thompson Grenada Deore XT 9

Bericht door GT »

Bangelijk, merci Jules, bedankt Iegienie!!! [-o<
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

hoeveel vlagen zijn er al , of waar zien julie dat staan , op een site ofwa .
Ben nog nie ingeschreven , doe da ginder , dan zal ik wel in de laatste groe starten zeker .
Gebruikersavatar
Tom
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: Ridley Scorpion, Scott Addict Sl, Emrin cross
Contacteer:

Bericht door Tom »

Ik vraag mij dat dus ook af... Schrijf mij ook pas morgen in, en heb eerlijk gezegd geen zin om daar te staan koekeloeren tot 's middags om te mogen starten. Waarschijnlijk ben ik reeds rond 08h aanwezig.

Ben momenteel in Houffa, en het zonneke schijnt hier volop !! (maar gisteren heeft het heel de dag geregend...). In ieder geval zal het met de Pythons te doen zijn.
Gebruikersavatar
MadMan
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: di 14 jan 2003 21:38
Rijdt met: thompson x-line / marzo mx comp 04 / hayes hfx9xc / sram9.0 / x3.1Disc ust / dt swiss onyx disc /
Contacteer:

Bericht door MadMan »

Tom schreef:Ik vraag mij dat dus ook af... Schrijf mij ook pas morgen in, en heb eerlijk gezegd geen zin om daar te staan koekeloeren tot 's middags om te mogen starten. Waarschijnlijk ben ik reeds rond 08h aanwezig.

Ben momenteel in Houffa, en het zonneke schijnt hier volop !! (maar gisteren heeft het heel de dag geregend...). In ieder geval zal het met de Pythons te doen zijn.
Awel, ben vandaag in Hevremont (regio theux/verviers/eupen) gaan rijden en het is 55km(tourtocht 45 #-o ) bagger geweest dat het niet normaal was. Gelukkig had ik scorpios opstaan, met python was ik er gene meter ver geraakt( mja ben ook gene straffe he . :-D )

Groetjes,
Plaats reactie