Grand Raid Godfroy 2015

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
celiazed
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: di 10 apr 2007 21:03

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door celiazed »

iemand ticket nodig? ik kan 1 aanbieden voor 15€ via chronorace/kortingscode, nog te kiezen afstand.

pm me.
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door bip bip »

erwin.91 schreef:Iemand die weet tot welk uur je uw nummer kan ophalen op Zaterdag ?
via mail van de organisatie vernomen dat de inschrijving op zaterdag open is van 14.00 tot 20.00 uur.,
op zondag kan men inschrijven tot een half uur voor vertrek.

grt,
bip bip
Gebruikersavatar
Biker23
Mountainbiker
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 20 sep 2010 18:35
Rijdt met: Cannondale flash 29 carbon 1, Cannondale conto

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door Biker23 »

Ik heb in 2013 de GRG 90 km gereden met Breton gps en mijn hoogtemeters klopten wel.
Opgegeven 2400 p de 90km en had er volgens gps bij aankomst 2389 hm dus redelijk ok.
Dit jaar opnieuw 90 maar ooit 160 km hoop ik.
Gebruikersavatar
erwin.91
Mountainbiker
Berichten: 1849
Lid geworden op: zo 26 nov 2006 20:00
Rijdt met: NINER!!!

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door erwin.91 »

bip bip schreef:
erwin.91 schreef:Iemand die weet tot welk uur je uw nummer kan ophalen op Zaterdag ?
via mail van de organisatie vernomen dat de inschrijving op zaterdag open is van 14.00 tot 20.00 uur.,
op zondag kan men inschrijven tot een half uur voor vertrek.

grt,
bip bip
Vandaag posten ze op hun fb pagina het hoogteprofiel van de 160km, en daar staat boven dat je op zaterdag kan inschrijven tot 21u.
spez biker
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: do 26 feb 2015 17:54

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door spez biker »

Weet iemand of het daar regengevoelig is want zaterdag gaat het zo te zien nog goed regenen en biker 23 en wil ginder wel meerijden ze ben ook geen vlieger ze
Gebruikersavatar
erwin.91
Mountainbiker
Berichten: 1849
Lid geworden op: zo 26 nov 2006 20:00
Rijdt met: NINER!!!

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door erwin.91 »

spez biker schreef:Weet iemand of het daar regengevoelig is want zaterdag gaat het zo te zien nog goed regenen en biker 23 en wil ginder wel meerijden ze ben ook geen vlieger ze
Dat gaat daar niet regenen jong [-o< [-o< [-o<
Gebruikersavatar
Biker23
Mountainbiker
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 20 sep 2010 18:35
Rijdt met: Cannondale flash 29 carbon 1, Cannondale conto

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door Biker23 »

kan wel wat hebben, denk dat persoonlijk wel niet vele ga regenen de zaterdag.
Is goed spreken ergens aan de start af. Denk wel achteraan te beginnen, haal er liever in dan ingehaald worden.
Gebruikersavatar
erwin.91
Mountainbiker
Berichten: 1849
Lid geworden op: zo 26 nov 2006 20:00
Rijdt met: NINER!!!

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door erwin.91 »

Voor wie reeds is ingeschreven, op chronorace kan je uw nr zien.
Goohooni
Mountainbiker
Berichten: 295
Lid geworden op: wo 18 mei 2011 22:37
Rijdt met: Stumpjumper ht comp 29er

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door Goohooni »

Even korte review over de 2015 editie.

Zondagochtend stond ik aan de start van de 70km.

Enkele jaren terug, toen de start nog aan die weide aan het kasteel was, heb ik de GRG ook gereden. Ik herinner me een zeer snel parcours, weinig technische stroken en een tijdsregistratie van de middeleeuwen.

Deze editie heeft me aangenaam verrast. Het begin was tamelijk snel, maar er zaten toch behoorlijk veel technische stukken tussen. Oa. twee zeer leuke en moeilijke switchback afdalingen. Ook de hoogtemeters telden serieus door. Vroeger zeiden ze wel, 1500hm, maar waren het er maar 1300 ofzo. Nu had ik het gevoel dat ik er 1700 heb gedaan :-).

De bepijling was ook prima. Zelf wel één keer fout gereden maar dat was mijn eigen schuld.

De tijdsregistratie was ook in orde. Chronorace organiseerde dit nu.

Waar dit vroeger een gedegradeerde marathon leek te zijn bij veel comments die ik las, kan ik nu wel zeggen dat de organisatie dik in orde was. Alleszins mijn ervaring!

Volgend jaar opnieuw, en als er dan toch iets kan veranderen, start ik liever rond 10h00, want 8h30 was vroeg opstaan om vanuit de kempen te vertrekken! :-D
Gebruikersavatar
lowflyer
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: do 03 mei 2007 22:08
Rijdt met: Cannondale Scalpel Factory Team, Pinarello Dogma

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door lowflyer »

Prachtige rit !
Goede bevoorrading en technische passages ...
Plaats reactie