10/04/05 Brasschaat: The North Face Trail & Bike Challe

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Hansje
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: do 12 aug 2004 20:10
Rijdt met: Thompson

Bericht door Hansje »

Animal schreef:Voor mij was het dik in orde buiten het koude water in de douches :wink:

We hebben enkele foto's getrokken van de wedstrijd, de uitslag heb ik trachten in te scannen maar krijg hem niet fatsoenlijk op onze site (zéér klein lettertype op de kopie?) ben er nog aan het werken.

De foto's kun je eventueel al wel bekijken op www.powerbike.be

Grtz Animal.
Kan het zijn dat er momenteel iets mis is met de site? Want ik kan er niks in aanklikken. In de linken staat een kruisje... :( Ja, ik was een beetje benieuwd naar de fotokes. :-D

Greetz

Hansje
Gebruikersavatar
Merlin
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 22:55
Rijdt met: Specialized Stumpjumper, Reba Team, sram X-0

Bericht door Merlin »

Hansje schreef:
Animal schreef:Voor mij was het dik in orde buiten het koude water in de douches :wink:

We hebben enkele foto's getrokken van de wedstrijd, de uitslag heb ik trachten in te scannen maar krijg hem niet fatsoenlijk op onze site (zéér klein lettertype op de kopie?) ben er nog aan het werken.

De foto's kun je eventueel al wel bekijken op www.powerbike.be

Grtz Animal.
Kan het zijn dat er momenteel iets mis is met de site? Want ik kan er niks in aanklikken. In de linken staat een kruisje... :( Ja, ik was een beetje benieuwd naar de fotokes. :-D

Greetz

Hansje
Ik heb dit probleem ook al opgemerkt. Ik wou ook de foto's bekijken, maar helaas... de volledige site draait daar blijkbaar in de soep... :-?
Gebruikersavatar
Animal
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: za 07 aug 2004 11:00
Rijdt met: scott scale team edition 2008

Bericht door Animal »

Om onze site te bekijken moet je java script installeren je kunt dit gratis op volgende url doen

http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp

Installeren en probeer daarna nog een keer

laat is iets weten a.u.b
Hansje
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: do 12 aug 2004 20:10
Rijdt met: Thompson

Bericht door Hansje »

Animal schreef:Om onze site te bekijken moet je java script installeren je kunt dit gratis op volgende url doen

http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp

Installeren en probeer daarna nog een keer

laat is iets weten a.u.b
Veule schoner zo se. :-D Schoon fotokes. Merciekes voor den tip eh.

Hansje
Plaats reactie