10/04/05 Brasschaat: The North Face Trail & Bike Challe

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
trankil
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: di 08 feb 2005 11:25
Rijdt met: customised

resultaten 2005

Bericht door trankil »

heeft er iemand al een uitslag van de 2005 editie gezien ?

Mooi evenement trouwens. Inderdaad een organisatie waar zowel de wedstrijdrijder en de recreant perfect samen kunnen starten.
Chapeau trouwens voor de sportiviteit onderweg.
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Re: resultaten 2005

Bericht door slow motion »

Jèhan schreef:heeft er iemand al een uitslag van de 2005 editie gezien ?
Thuis ligt een afdruk #-o

maar van die andere 103 dlnmrs moeten er hier toch nog op't forum zitten...
Gebruikersavatar
Bart_145
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:13
Rijdt met: Specialized

Bericht door Bart_145 »

Dag allemaal!


Eerst wil ik even alle deelnemers en de weinige supporters bedanken!

De uitslagen en de foto's komen er zo snel mogelijk aan, alle info zal je binnenkort op de website (http://www.trailenbikechallenge.be) vinden, ik zal op dit topic laten weten wanneer ze er op staan.

En ja, over onze organisatie zijn zeker opmerkingen of negatieve punten op te sommen, alleen hadden we dit aantal deelnemers niet echt verwacht en zeker niet dat er zulke klassebakken gingen tussenzitten...
We zijn ook geen bike-club, en ons doel is een wedstrijd die voor iedereen openstaat.

Volgende editie zullen we alle negatieve punten proberen op te lossen of te verbeteren, dus alle commentaar is welkom!

Tot volgend jaar?!

Sportieve groeten,

de organisatie
Gebruikersavatar
SOM epic ghost
Mountainbiker
Berichten: 981
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 22:44
Rijdt met: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Contacteer:

Bericht door SOM epic ghost »

inderdaad er waren een pak elite renneners bij.
Ik vond persoonlijk die 10 euro inschrijving toch een beetje te veel

natuurlijk als je maar met 40 bent ipv 103 heb je dat wel nodig om uit je kosten te geraken.

Ikzelf ben 46e geworden met een tijd van rond de 1u 21min.
persoonlijk vond ik het een vrij leuke westrijd. we hebben een hele tijd met z'n drietjes samengefietst, daarna met 2 en in de laatste ronde ben ik gaan vliegen. :lol:

raar maar waar mijn gemiddelde van alle ronden was nagenoeg identiek, dus geen verzwakking op het einde.

Had er nog een rondje bij geweest, had ik er zeker nog enkele opgeraapt.
Gebruikersavatar
Bart_145
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:13
Rijdt met: Specialized

Bericht door Bart_145 »

Ik kan je in bepaalde dingen geen ongelijk geven, de inschrijvingsprijs vind ik ook aan de hoge kant (voorinschrijving had al wel goedkoper geweest (7,5 euro) en wie de zondag nog had gelezen had gezien dat de eerste 3 lezers gratis konden deelnemen...)

Vorig jaar was de inschrijving trouwens nog 2,5 euro duurder, en kreeg je niets...
Dit jaar was mijn / ons doel om elke deelnemer toch een zakje met wat sampling te geven (voorinschrijving kregen met zekerheid het volledige pakket, daginschrijving was afhankelijk van de voorraad).

De douches / toiletten zijn ook al een kostelijke grap, zeker als er geen kat zou komen opdagen...

En ja, van de drankverkoop moesten we het ook niet hebben, de meeste bikers waren direct na de wedstrijd weg (komt natuurlijk ook door het mindere weer en Parijs-Roubaix waarschijnlijk)


Ach ja, we proberen elk jaar te verbeteren...

Sportieve groeten, Bart
Gebruikersavatar
Animal
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: za 07 aug 2004 11:00
Rijdt met: scott scale team edition 2008

Bericht door Animal »

Voor mij was het dik in orde buiten het koude water in de douches :wink:

We hebben enkele foto's getrokken van de wedstrijd, de uitslag heb ik trachten in te scannen maar krijg hem niet fatsoenlijk op onze site (zéér klein lettertype op de kopie?) ben er nog aan het werken.

De foto's kun je eventueel al wel bekijken op www.powerbike.be

Grtz Animal.
Gebruikersavatar
Animal
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: za 07 aug 2004 11:00
Rijdt met: scott scale team edition 2008

Bericht door Animal »

Ik heb de uitslag eindelijk op onze site gekregen

Voor de Volledige Uitslag zie www.powerbike.be

Greetz

Animal.
Hansje
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: do 12 aug 2004 20:10
Rijdt met: Thompson

Bericht door Hansje »

SOM ghost schreef:inderdaad er waren een pak elite renneners bij.
Ik vond persoonlijk die 10 euro inschrijving toch een beetje te veel

natuurlijk als je maar met 40 bent ipv 103 heb je dat wel nodig om uit je kosten te geraken.

Ikzelf ben 46e geworden met een tijd van rond de 1u 21min.
persoonlijk vond ik het een vrij leuke westrijd. we hebben een hele tijd met z'n drietjes samengefietst, daarna met 2 en in de laatste ronde ben ik gaan vliegen. :lol:

raar maar waar mijn gemiddelde van alle ronden was nagenoeg identiek, dus geen verzwakking op het einde.

Had er nog een rondje bij geweest, had ik er zeker nog enkele opgeraapt.
Dan denk ik dat ik de laatste was die u heeft laten rijden (we hebben achteraf nog een klappeke gedaan, ik in Thompson-outfit). Het was een fijne ervaring, maar ik vond die hoge balken er echt wel over. :-) Dat is waarschijnlijk ook omdat ik mezelf daar ferm geblesseerd heb. (Geblokkeerde tussenruggenwervel met een ontsteking erbovenop :cry: ) Vandaar ook waarschijnlijk dat ik in de laatste ronde helemaal door het ijs gezakt ben. Het ging langs geen kanten meer. En achteraf bekeken had ik beter opgegeven. Maar ja, dat mannelijke ego eh :P . Uiteindelijk ben ik toch nog 51ste geworden, waarmee ik, gezien de omstandigheden, enorm content mee was. Nu zit ik hier wel met ne zeer pijnlijke rug en mijn fietske mag waarschijnlijk nog een tijdje aan den haak blijven hangen. :cry: Maar ja...niks aan te doen eh. Het was toch fijn om daar wa tegeneen te koersen! En achtereen ga ik mij terug voorbereiden op de standraces. Dat blijven mijn favoriete races!!!!

Hansje
Gebruikersavatar
SOM epic ghost
Mountainbiker
Berichten: 981
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 22:44
Rijdt met: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Contacteer:

Bericht door SOM epic ghost »

yep vond dit leuk
een klein strijdje in de middenste rijen.

jammer van je rug. alvast spoedig herstel.
ik denk niet dat je rug van die balkjes komt hoor.

er waren net wat hobbelkes (zo een kleine venijnige) en die wegen door op je rug. (vb op het voetbalterrein) heb ik zelf ook ondervonden

met een fully rijden zou veel helpen.
Eens je last hebt dan geraak je moeilijk vanaf.


persoonlijk had ik van die balkjes niet veel last
is een kwestie van juiste beweging ophebben denk ik.

vond het al raar dat je zo ver weg was op zo een korte afstand,omdat we altijd hetzelfde tempo hebben kunnen aanhouden.
(of ge moest een kloppeke gekregen hebben van het mannekes met de grote voorhamer)


ik had eigenlijk niet zo een goede dag
in de verkenningsronde had ik al zware benen

op het einde van de race ging het terug beter
ik rij het liefst marathonnekes dus na een uurke ben ik opgewarmd :lol:
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Bericht door slow motion »

SOM ghost schreef: op het einde van de race ging het terug beter
ik rij het liefst marathonnekes dus na een uurke ben ik opgewarmd :lol:
Na dat eerste uurtje is bij mij 't vat af! :oops:

Op het einde van de eerste ronde zag ik op het tijdsbord 20minuten!
Een (te) vlugge telling maakte hier meer dan 1h20min wedstrijd van, wat al net iets te lang wordt voor mij...
Gelukkig was ik de kleine extra startronde vergeten en viel het al bij al goed mee!

Heb er veel horen 'klagen' over de boomstammen, maar das eens iets anders =D>
Plaats reactie