21-06-2015 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Re: 21-06-2015 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)

Bericht door prideandglory1891 »

Ik begrijp die mensen perfect.
Hoeveel wordt er niet gejankt dat net dat drankje die de "tragere" fietsers wilden net uit was..
Er waren geen bananen genoeg, de repen waren op..

Dit wordt een beetje berekend op basis van vooraf inschrijvingen..
Is het 25°, komt er een pak volk bij..

Op wat moet je u dan baseren om genoeg eten en drinken te hebben? Of neem je maar iets, met het risico dat er een grote hoop eten voor de vuilbak is?

En velen vergeten, dit is een blijft een WEDSTRIJD. Met alle respect (ik ben ook allesbehalve snel) maar wat ik bij men laatste deelname zag: Sommigen horen niet thuis op zo'n evenementen.
Reeds te voet vanaf de eerste meters van een klim waar een wortel of steen ligt.. Met de billen toe naar beneden...
Er zijn echt wel genoeg toertochten in de ardennen waar het niks uitmaakt als je aan het sukkelen bent of rappe mensen voor de wielen rijdt.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 21-06-2015 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Ik heb ook gezegd dat ik die mensen perfect begrijp he, tal van voordelen om de organisatie toe te laten een goeie voorbereiding te doen, ik heb enkel mijn eigen standpunt weergegeven, wat op zich lichtjes egoïstisch is.
Ik ben ook geen held in afdalen, maar ik denk dat ik ondertussen wel al genoeg kan om de afdalingen in rhdf aan te kunnen, en de klimmen vlot op te kunnen.
Dus niet zo ergens vorig jaar iemand een opmerking maakte dat het schandalig was dat er waarschuwingsbordje stond bij een afdaling :lol:

Alleszins veel succes met de organisatie, het is een toppertje en mits goed weer zie je me volgende week wel terug verschijnen. T zal krasselen worden om uit te rijden met de nog beperkte vorm, maar dan kan ik me tenminste nog eens amuseren :bounce:
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: 21-06-2015 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)

Bericht door lowie »

wacht maar tot ik vanavond de laatste teaser op jullie loslaat >> geen foto's van mij deze keer maar van een topfotograaf .... om te kwijlen
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: 21-06-2015 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)

Bericht door Headshot »

het zijn natuurlijk wel die tragere mensen die toch maar komen rijden om het eens meegemaakt te hebben, veel wandelen en mss niet de meet halen die heel wat geld in kas brengen zonder de echte snelle mensen die echt de wedstrijd rijden te hinderen
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: 21-06-2015 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)

Bericht door lowie »

RDHF-reportage :

voor wie nog niet overtuigd is : een schitterende fotoreportage waarin ik met 3 andere crew-leden op stap was met Olivier Béjart van http://www.vojomag.com" onclick="window.open(this.href);return false;,
een befaamd franstalig mtb online magazine

http://www.vojomag.com/road-book-sur-le ... es-fagnes/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 21-06-2015 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)

Bericht door BerggeitCasualFietser »

lowie schreef:RDHF-reportage :

voor wie nog niet overtuigd is : een schitterende fotoreportage waarin ik met 3 andere crew-leden op stap was met Olivier Béjart van http://www.vojomag.com" onclick="window.open(this.href);return false;,
een befaamd franstalig mtb online magazine

http://www.vojomag.com/road-book-sur-le ... es-fagnes/" onclick="window.open(this.href);return false;
Idd knap gemaakt, en meteen ook maar meegedaan met de wedstrijd ;)
Polleke1969
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: di 20 apr 2010 10:51
Rijdt met: Cannondale F1 lefty

Re: 21-06-2015 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)

Bericht door Polleke1969 »

Ik wil deze marathon graag rijden
Weet iemand of ik zaterdagavond een camperplaats is op het terrein om te overnachten
Ik kan er niks van terugvinden op hun site
Bij de Ardenne trophy was die mogelijkheid er,
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: 21-06-2015 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)

Bericht door lowie »

Polleke1969 schreef:Ik wil deze marathon graag rijden
Weet iemand of ik zaterdagavond een camperplaats is op het terrein om te overnachten
Ik kan er niks van terugvinden op hun site
Bij de Ardenne trophy was die mogelijkheid er,
aan de Expo-hall, plaats van gebeuren, is een grote parking waar alle campers samen staan - ook op zaterdag open
Polleke1969
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: di 20 apr 2010 10:51
Rijdt met: Cannondale F1 lefty

Re: 21-06-2015 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)

Bericht door Polleke1969 »

lowie schreef:
Polleke1969 schreef:Ik wil deze marathon graag rijden
Weet iemand of ik zaterdagavond een camperplaats is op het terrein om te overnachten
Ik kan er niks van terugvinden op hun site
Bij de Ardenne trophy was die mogelijkheid er,
aan de Expo-hall, plaats van gebeuren, is een grote parking waar alle campers samen staan - ook op zaterdag open
TOP :)
Giobiker
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: wo 07 okt 2009 22:39
Rijdt met: Specialized epic 29 / Scott Scale 920

Re: 21-06-2015 Raid des Hautes Fagnes (Malmedy)

Bericht door Giobiker »

Zijn de locaties van de bevoorradingen al bekend voor de eventuele volgers?

grtz.
Plaats reactie