Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door Biestie1 »

Aan al diegenen die hun bidon gewoon de natuur in gooien, stuur even jullie adres door aub.
Dan kom ik met plezier mijn PMD wekelijks in jullie hof kieperen.
[-X
Als iedereen die zijn vuiligheid gewoon wegsmijt een verdiende DSQ achter zijn naam zou krijgen, zit er misschien een top-10 plaats in voor mij.
Gebruikersavatar
BoXeR
Mountainbiker
Berichten: 2517
Lid geworden op: wo 09 jan 2008 22:27

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door BoXeR »

mijn éérste deelname, volgend jaar terug, veel drinkbussen platgereden en papierkes die aan mijn banden plakten :-({|=
stefbikefuji
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: za 01 feb 2014 00:01
Rijdt met: Fuji slm 1.1. Dartmoor hornet

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door stefbikefuji »

Op de site was ook sprake van een brevet voor iedereen.... niks van gezien.Doe mij maar terug een T-shirt zals bij voorgaande edities. Die van verleden jaar mocht er best zijn vond ik.
stefbikefuji
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: za 01 feb 2014 00:01
Rijdt met: Fuji slm 1.1. Dartmoor hornet

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door stefbikefuji »

En waar blijft de uitslag????
Speedy Pinegel
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: di 03 mei 2011 09:29
Rijdt met: Specialized Tarmac en Grand canyon 29

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door Speedy Pinegel »

Was idd een mooi ritje! Heb mij goed geamuseerd.

Hier ook wel spijtig van het afval onderweg.
Hoop ook dat iedereen hier wat meer gaan op letten, want zo werken we het zelf in de hand dat we in de toekomst ook hier weer niet mogen komen mountainbiken.
Er is nu al genoeg tegenstand dat we alles kapot maken en alles vervuilen.

Ook hier wacht ik nog op de uitslag :).
Gebruikersavatar
IntoXic
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 16 apr 2003 13:15
Rijdt met: Scott Scale 910 / Klein Attitude V

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door IntoXic »

De uitslag volgt vanavond =D>
BikingBrecht
Mountainbiker
Berichten: 681
Lid geworden op: di 03 aug 2004 19:28
Rijdt met: Cannondale F500, Cannondale Rush 5 met Fox vork

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door BikingBrecht »

Het was sinds 2011 geleden dat ik deze nog gereden had.
Of het dit jaar de eerste keer was dat de start aan de Gijmelsesteenweg lag, is me onduidelijk. Persoonlijk vond ik de locatie aan de Demer iets mooier & beter.

Desondanks de nieuwe startlocatie leek het parcours niet zoveel veranderd. Ik heb me opnieuw best geamuseerd (en kapot gereden ;-)) .
Bedankt aan de snellere rijders om jullie inhaalmanoeuver aan te kondigen en te wachten tot ik aan de kant ging.

Een minpunt vond ik het ophalen van de nummers. Ondanks de voorinschrijvingen stond daar een lange rij. Voor daginschrijvingen waren dan weer twee tafels voorzien. Dat leek me net 1 teveel. Gelukkig dat de dame aan de ene tafel dit na een tijdje inzag en begon te helpen bij de vooringeschrevenen.
bramf
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 20 aug 2013 09:04

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door bramf »

Na een eerste deelname vorig jaar had ik deze opnieuw aangestipt op de kalender. Weer leuke singletracks, plezante afdalingen, en af en toe een pittig klimmetje. Een mooie tocht, met een goede organisatie.

Ik stoorde me ook wel aan de drinkbussen die na de bevoorrading in het veld lagen. Enorm sterk dat je bij elke bevoorrading een nieuwe drinkbus krijgt, maar dit blijft de organisatie waarschijnlijk niet doen als ze nog uren bussen en papiertjes moet gaan opruimen op het parcours.

Voor mij is dit geen wedstrijd, maar is de tijdsregistratie een maat om te kijken hoe het dit jaar met de conditie gesteld is (tov vorig jaar, en de andere deelnemers). Het gaat toch nog steeds door op de openbare weg, en niet over een gesloten parcours. Bepaalde deelnemers hadden dit blijkbaar niet door, en reden een vrouw op een stadsfiets in het begin van het parcours bijna van het pad af. Hier was ze natuurlijk niet over te spreken, en we hebben ons dat maar verontschuldigd in naam van die andere deelnemers. Wees hoffelijk, en pas je rijstijl een beetje aan. Die paar seconden op je eindtijd gaat het verschil toch niet maken?
Gebruikersavatar
oete
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 05 mei 2010 18:43

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door oete »

En er waren er weer enkele die schaamteloos de singletrack lussen door de bossen afsneden. Goeie tijd gereden veronderstel ik ...
Zou toch leuk zijn moest er afwisseling komen in het parcours na elke editie.

Werederom een prachtig zonneke geregeld door de organisatie, zalig fietsweer door een zalig stukske Hageland
claesniels
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: vr 26 mar 2010 21:26
Rijdt met: Radon

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door claesniels »

stefbikefuji schreef:Op de site was ook sprake van een brevet voor iedereen.... niks van gezien.Doe mij maar terug een T-shirt zals bij voorgaande edities. Die van verleden jaar mocht er best zijn vond ik.
Brevet kan je normaal downloaden op de site. Dit kan ff duren aangezien de uitslag er nog niet op staat.

Mvg
Plaats reactie