3/4/2005 Olne-Spa-Olne

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Fluffy
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: do 31 jul 2003 10:28

Bericht door Fluffy »

Ja, de bepijling trok op niet veel... Maar 't was wel plezant... Al heb ik serieus afgezien met de extra kilos die ik deze winter verdikt ben!

Al bij al valt de organisatie goed mee, uitslag staat zelfs al online... dat is wel wat anders dan bij de XC wedstrijden hier in de buurt...
easy rider
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 12 aug 2004 00:02
Rijdt met: giant terrago fs1

03/04/05 Olne

Bericht door easy rider »

we zijn vandaag naar Olne geweest. was eerst van plan naar Aywaille te gaan maar ik denk dat die contreien daar toch bijna allemaal hetzelfde zijn. het was de eerste keer dat we aan die kanten gingen rijden en ik moet zeggen dat het parcours geweldig was. het was wel serieus zwaar om te rijden met steile hellingen en dito afdalingen. de bevoorrading was ook goed en het parcours lag er goed bij maar ik was toch blij toen we na 45 km het einde zagen. het is zeker en vast de moeite om ginder nog terug te gaan rijden maar niet voor elke week. ze hadden me gezegd dat als ge eens in de Ardennen gaat rijden dat ge niet meer in Vlaanderen wilt rijden. volgens mij is dit gedeeltelijk waar maar ik vind de TT's in Vlaams-Brabant ook goed . die zijn wel niet zo zwaar maar toch de moeite om te rijden.
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Fluffy schreef:Ja, de bepijling trok op niet veel.
Alle jom, vond ze dik in orde. Ben je er vorig jaar geweest? Da was pas erg.
Fluffy
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: do 31 jul 2003 10:28

Bericht door Fluffy »

Shorty schreef:
Fluffy schreef:Ja, de bepijling trok op niet veel.
Alle jom, vond ze dik in orde. Ben je er vorig jaar geweest? Da was pas erg.
Ik ben ene keer bijna een beek ingedoken nadat ik een pijltje had gevolgd naar links ('t was wel naar links, maar je moest eerst de straat over) Daarna nog een keer rechtdoor toen het eigenlijk naar rechts was...

Moet wel toegeven dat ik weinig gevoel voor richting heb... Maar toch... de bepijling zou beter kunnen! Dat krijt op de grond was niet echt duidelijk, was meestal al volledig kapot gereden... en hier en daar lagen de pijltjes gewoon op de grond...

Verder vond ik de organisatie wel goed...
Gebruikersavatar
cateye
Mountainbiker
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 20:39
Rijdt met: orbea occam 29er, orbea alma 29er
Contacteer:

Bericht door cateye »

Fluffy schreef:Ja, de bepijling trok op niet veel... Maar 't was wel plezant... Al heb ik serieus afgezien met de extra kilos die ik deze winter verdikt ben!

Al bij al valt de organisatie goed mee, uitslag staat zelfs al online... dat is wel wat anders dan bij de XC wedstrijden hier in de buurt...
die bepijling in de ardennen moet je wat gewoon zijn, een geluk dat het droog gebleven is, anders blijft er van dat krijt niet veel over
ook nie te rap rijden, anders ziet je geen pijlen maar alleen zwart voor uw ogen !
vorig jaar zijn de meesten heel wat verkeerd gereden door de onduidelijke afpijling

verslagske op http://www.bierkarboys.be
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

super superre dag gehad , twas lang geleden da ik nog zo genoten heb van het biken . Mooi warm weer , gene modder en een beestig parkour .
Had goeie benen , alles ging vlot . heb een groot deel met 3man zitten koersen , twas plezant . enkel mijn schoenplaatjes was goe verleten , soms kwam ik uit de klikkers bij het klimmen . Mijn kleine plaat heb ik nie gebruikt , verschoot er zelf van da ik het kon .
Er was heel veel volk met veel snelle mannen erbij .

ben content met mijn plaats 52ste
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2054
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Pittig tochtje amai...wel een zalig parkoers, gecombineerd met prachtig weer...puur genieten dus en afzien.

Tot aan de tweede bevoorrading liep het redelijk, daarna effe moeten bekomen. Tevreden met 4u20

Clubgenoten:
John Vanderdood: 3u20
Ivan Dehertogh: 4u07
Jean-Pierre Taymans: na 8km lek gereden en grote scheur in buitenband, jammer, heel jammer

Organisatie:
sobere afpijling (wat als het regent met die pijlen op de grond?)
bevoorradingen degelijk
douches goed, voldoende parking.

Kortom: plezant, genoten en afgezien

8)
Gebruikersavatar
Thorgal
Mountainbiker
Berichten: 292
Lid geworden op: do 19 feb 2004 17:44
Rijdt met: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d
Contacteer:

Bericht door Thorgal »

Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

8) =D> =D> Wat een supperdag zeg .
Mooi weer ,redelijke tijd en schoon parcour .
Ik vondt de organitatie toch goed ,voor Walen toch :wink:
Ze hebben me wel 2 keer in de uitslag gezet :drunk: .
Volgens mijn teller 70.69km in 4.02h met 17.51avs.
Volgens hun (op plaats 194 :oops: )4.14.48h met 16avs.

:wink: En toch zen we weer tevreden.
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

nog efkes hoi aan alle forummers die ik vandaag ontmoette, blijkbaar meer dan op een TT aan mijn deur! Maar hier kom ik er wel geen enkele terug tegen?!?
Plaats reactie