Info over juniores

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Plaats reactie
Gast

Info over juniores

Bericht door Gast »

Hallo,
zou mij iemand kunnen informeren over wat er allemaal moet gebeuren om eigelijk te mogen deelnemen aan mountainbike race bij de juniores. Ik veronderstel dat je niet zo maar kan deelnemen
Hopelijk kan mij iemand helpen ... :)
alvast bedankt
Gebruikersavatar
brecht256
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: di 15 jun 2004 21:30
Rijdt met: Granville pulse team
Contacteer:

Bericht door brecht256 »

ten eerste moet je aan een wielerboekje geraken, die kunt je wel krijgen bij de voorzitter van je club ofwel door het aan te vragen bij de sportdienst. Daarna een afspraak bij een sportdokter die je moet goedkeuren. Hierna moet je boekje nog getekend worden door de wielerbond. Als dit allen inorde is kun je meerijden met een dagvergunning. Als je veel wedstrijden wil gaan doen is het aan te raden om een vergunning te nemen van een jaar. Eerst was dit een Fun-vergunning, maar ik geloof dat dit ondertussen veranderd is.

alleszinds, zo was het bij mij. Der komt heel wat bij kijken...en de wedstrijden stellen ( volgens mijn mening ) niet veel meer voor tegenwoordig , veel te weinig deelnemers.

ik ben der zeker van dat je hier nog voldoende informatie over gaat krijgen de komende dagen :wink:

grtz

brecht
Gebruikersavatar
aj kwak
Mountainbiker
Berichten: 661
Lid geworden op: do 17 apr 2003 20:07
Rijdt met: funnybikers.be - chronorace.be - eventit.be

Bericht door aj kwak »

brecht256 schreef:ten eerste moet je aan een wielerboekje geraken, die kunt je wel krijgen bij de voorzitter van je club ofwel door het aan te vragen bij de sportdienst. Daarna een afspraak bij een sportdokter die je moet goedkeuren. Hierna moet je boekje nog getekend worden door de wielerbond. Als dit allen inorde is kun je meerijden met een dagvergunning.
Ook nog wielerboekje nog laten tekenen door burgemeester?(bij was dat zo)
Plaats reactie