27/02 XC Dinant

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
kristofbomans
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: do 19 dec 2002 23:19
Rijdt met: cube elite hpc

Bericht door kristofbomans »

Precies wel grote ronden van 11km, denk toch dat ik dan niet ga verkennen. Geen zin om zo vroeg te vertrekken thuis.
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Ik moet nu toch dringend beslissen, iemand daar vandaag gereden in de kids trophy? Het kan toch niet anders dan dat er daar nog sneeuw ligt, doenbaar of niet. Het lijkt me in ieder geval niet zo interessant meer, men voorspelt -5°C overdag in de Ardennen. #-o
Gebruikersavatar
Mr. Wallace
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: di 28 okt 2003 22:45
Rijdt met: Orbea Zenit
Contacteer:

Bericht door Mr. Wallace »

Dit zijn de ardennen niet hé. Als ge vorige week zondag naar godinne waart geweest dan had je gezien dat er eigenlijk bijna geen sneeuw lag ;)
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Zelfs hier in't Kluisbos en Muziekbos ligt er een laagje, het zal daar zeker slechter zijn. Bevroren sporen en een beetje sneeuw is niet echt het recept voor een wedstrijd volgens mij.
Gebruikersavatar
focus_wrc
Mountainbiker
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 24 nov 2002 18:10
Rijdt met: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Bericht door focus_wrc »

heb gehoord van een vriendin die vandaag gereden heeft dat het nog redelijk doenbaar was, een beetje sneeuw :wink:
Gebruikersavatar
Superkrisser
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: do 01 apr 2004 17:36
Rijdt met: GT Zaskar, BMC Speedfox Trailcrew

Bericht door Superkrisser »

Gewoon gaan Epic! Vorig jaar bestond het parcours uit een 6 km lange lus die erg mooi en erg zwaar was. De massastart valt wel mee (tenminste als je van voor rijd). Na een kort lusje op asfalt duik je een pad in dat wat verder bezaaid is met rotsblokken. Het veld wordt dan ook direct uiteen geslagen. Hierna komt het enige vlakke stuk. Geniet ervan, want de rest is erg zwaar! Steil bergop en steil bergaf wisselen elkaar vlot af. Daartussen zijn er enkele technische singletracks. Vorig jaar waren de omstandigheden ook niet ideaal, maar genieten doe je toch!!
Plaats reactie