La Hallonienne 21-04-2014

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Timba
Mountainbiker
Berichten: 233
Lid geworden op: do 12 mei 2005 22:06
Rijdt met: soma juice SS /singular swift

Re: La Hallonienne 21-04-2014

Bericht door Timba »

SvenDC schreef:is er nog iemand die ervaring heeft met xx1 in dit gebied? Welk blad vooraan? 30 of 28?

vorig jaar kon bijna niemand nog vooraan schakelen wegens bevroren derailleurs, heb de tocht dan uitgereden op de 36. dit jaar een poging doen met de SS, 32-21 :)
Gebruikersavatar
tarzan2
Mountainbiker
Berichten: 488
Lid geworden op: ma 20 dec 2004 13:29
Rijdt met: Reven

Re: La Hallonienne 21-04-2014

Bericht door tarzan2 »

Timba schreef:
SvenDC schreef:is er nog iemand die ervaring heeft met xx1 in dit gebied? Welk blad vooraan? 30 of 28?

vorig jaar kon bijna niemand nog vooraan schakelen wegens bevroren derailleurs, heb de tocht dan uitgereden op de 36. dit jaar een poging doen met de SS, 32-21 :)

Timpower ;)

grtz
Egon
Gebruikersavatar
s-works 81
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: do 06 aug 2009 13:31
Rijdt met: specialized s-works ht

Re: La Hallonienne 21-04-2014

Bericht door s-works 81 »

Heeft soms iemand het parcours van de 70km voor de volgers?
Alvast bedankt!
rubenv
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 27 aug 2010 00:22
Rijdt met: santa cruz tallboy3, santa cruz nomad4

Re: La Hallonienne 21-04-2014

Bericht door rubenv »

s-works 81 schreef:Heeft soms iemand het parcours van de 70km voor de volgers?
Alvast bedankt!
http://www.lahallonienne.be/index-nl.html" onclick="window.open(this.href);return false;

bij praktische info staat het parcour. Is wel niet zo duidelijk maar zijn 3 toerkes die op hetzelfde uitkomen
rubenv
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 27 aug 2010 00:22
Rijdt met: santa cruz tallboy3, santa cruz nomad4

Re: La Hallonienne 21-04-2014

Bericht door rubenv »

ga hier ook de 70km rijden. is mijn eerste ardennen chrono marathon en vraag mij af hoe het juist zit met de massastart. Is blijkbaar alleen om 9u30. Dus als er 1000man is moet ge allemaal samen vertrekken? Is dat niet heel druk dan? Of zijn er verschillende massa starten als er heel veel volk is?
BikerBas2
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 28 sep 2009 20:16
Rijdt met: Trek 9.8 full xt 2011 en 2012

Re: La Hallonienne 21-04-2014

Bericht door BikerBas2 »

Is voorinschrijven nodig? Want ik zag dat die gesloten is. Ik zie vroeg opstaan en dan twee uur rijden niet zitten als ik dan vervolgens ook nog eens niet mag starten.

Hoor graag even van jullie.

Bas
rubenv
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 27 aug 2010 00:22
Rijdt met: santa cruz tallboy3, santa cruz nomad4

Re: La Hallonienne 21-04-2014

Bericht door rubenv »

BikerBas2 schreef:Is voorinschrijven nodig? Want ik zag dat die gesloten is. Ik zie vroeg opstaan en dan twee uur rijden niet zitten als ik dan vervolgens ook nog eens niet mag starten.

Hoor graag even van jullie.

Bas
is niet nodig. Prijs op de dag zelf staat bij praktische info :wink:
http://www.lahallonienne.be/index-nl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gioom
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 27 jan 2014 09:41
Rijdt met: rocky mountain vertex 970 rsl

Re: La Hallonienne 21-04-2014

Bericht door Gioom »

rubenv schreef:ga hier ook de 70km rijden. is mijn eerste ardennen chrono marathon en vraag mij af hoe het juist zit met de massastart. Is blijkbaar alleen om 9u30. Dus als er 1000man is moet ge allemaal samen vertrekken? Is dat niet heel druk dan? Of zijn er verschillende massa starten als er heel veel volk is?
idd doe ook voor de eerste keer zo een marathon maar vrees wel dat het aanschuiven is bij een smal gedeelte ofzo in begin van de tocht #-o
Gioom
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 27 jan 2014 09:41
Rijdt met: rocky mountain vertex 970 rsl

Re: La Hallonienne 21-04-2014

Bericht door Gioom »

rubenv schreef:ga hier ook de 70km rijden. is mijn eerste ardennen chrono marathon en vraag mij af hoe het juist zit met de massastart. Is blijkbaar alleen om 9u30. Dus als er 1000man is moet ge allemaal samen vertrekken? Is dat niet heel druk dan? Of zijn er verschillende massa starten als er heel veel volk is?
idd doe ook voor de eerste keer zo een marathon maar vrees wel dat het aanschuiven is bij een smal gedeelte ofzo in begin van de tocht #-o
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: La Hallonienne 21-04-2014

Bericht door bip bip »

Gioom schreef:
rubenv schreef:ga hier ook de 70km rijden. is mijn eerste ardennen chrono marathon en vraag mij af hoe het juist zit met de massastart. Is blijkbaar alleen om 9u30. Dus als er 1000man is moet ge allemaal samen vertrekken? Is dat niet heel druk dan? Of zijn er verschillende massa starten als er heel veel volk is?
idd doe ook voor de eerste keer zo een marathon maar vrees wel dat het aanschuiven is bij een smal gedeelte ofzo in begin van de tocht #-o
de start is een lange asfaltklim waar alles al redelijk uit elkaar wordt getrokken, vorig jaar waren er ook slechts een 200 vertrekkers op de 70 km ( toen wel nog besneeuwde tracks). Nooit file gehad buiten even op de eerste zware klim die door sneeuw/ijs vrijwel onmogelijk was fietsend te beklimmen.

grt,
bip bip
Plaats reactie