23/03/14 Andenne, Primavera

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

23/03/14 Andenne, Primavera

Bericht door Biestie1 »

Was hier nu echt nog geen topic over ?
Nochthans een pak volk aan de start.

Mooie rit =D>
Laat vertrokken en daardoor héél druk in de eerste 30 km tot aan de splitsing. Dikwijls moeten aanschuiven en veel tijd verloren.
Na die splitsing was het echt een verademing ... dacht ik, maar uiteindelijk was die extra lus niet echt ne cadeau :roll: Verdekke daar zaten een paar zware vettige stukken in.

Op ne moment op asfalt serieus aan het driften met voorwiel dat vol zat met slijk, oef chance gehad. O:)

Paar toffe afdalingen met als kers de laatste met de trapkes.

Knap dat ze aan de 1e bevoorading een tafelke speciaal voor de chrono hadden, spijtig dat ze dat aan de 2e (en 3e) niet herhaald hadden.

Terug beneden na de laatste afdaling wel effe de weg kwijt, zag geen pijlen meer en dus wat tijd verloren met de finish te zoeken.

Of die uitslag iets betekent, daar heb ik sterk mijn twijfels over ?? [-( Met slechts 1 controlepunt, zal daar veel gefoefeld zijn, ben sommige bikers een paar keer opnieuw voorbij gereden #-o en aan de finish werd de nummer niet eens gecontroleerd.
Goohooni
Mountainbiker
Berichten: 295
Lid geworden op: wo 18 mei 2011 22:37
Rijdt met: Stumpjumper ht comp 29er

Re: 23/03/14 Andenne, Primavera

Bericht door Goohooni »

uitslag iemand?
Gebruikersavatar
Moesj
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 17 feb 2008 13:29
Rijdt met: Specialized Epic Pro 2018

Re: 23/03/14 Andenne, Primavera

Bericht door Moesj »

Goohooni schreef:uitslag iemand?
Normaal gezien komt die binnenkort hier op denk ik:

http://bikers.be/pg.asp?pageID=321" onclick="window.open(this.href);return false;
Goohooni
Mountainbiker
Berichten: 295
Lid geworden op: wo 18 mei 2011 22:37
Rijdt met: Stumpjumper ht comp 29er

Re: 23/03/14 Andenne, Primavera

Bericht door Goohooni »

http://www.vtt-primavera.com/wp-content ... /2014/03/R" onclick="window.open(this.href);return false;ésultat-2014.pdf
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: 23/03/14 Andenne, Primavera

Bericht door uncle sam »

fillebiker
Mountainbiker
Berichten: 545
Lid geworden op: do 07 jun 2007 20:06

Re: 23/03/14 Andenne, Primavera

Bericht door fillebiker »

Biestie1 schreef:Of die uitslag iets betekent, daar heb ik sterk mijn twijfels over ?? [-( Met slechts 1 controlepunt, zal daar veel gefoefeld zijn, ben sommige bikers een paar keer opnieuw voorbij gereden #-o en aan de finish werd de nummer niet eens gecontroleerd.
Inderdaad ook mijn twijfels over. In den top 15 ene persoon dieje ik nog nooit in den uitslag van ne chrono zien staan heb, das toch wel just dieje me den beste tijd zeker =D> Goei poging toch!

Het begon al met dat eerste luske in het begin met de klim tussen de huizen :-? daar waren er al een paar die gewoon afsneden en de pijlen van de kortere tocht volgden.

Verder mooi tochtje en goed van genoten! Leuk weerzien met Andenne nadat ik daar 4 jaar geleden een van de zwaarste tochten in men leven reed! Kompleet leeg zat ik toen.
Gebruikersavatar
Moesj
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 17 feb 2008 13:29
Rijdt met: Specialized Epic Pro 2018

Re: 23/03/14 Andenne, Primavera

Bericht door Moesj »

De eerste keer aanwezig in Andenne en is me goed bevallen!
Mooie tocht en uitgebreide bevoorradingen.
Lag er uiteindelijk nog goed bij ondanks de beloofde regen.
Voor wie de tocht graag nog eens herbeleeft:

" onclick="window.open(this.href);return false;
Best op HD-kwaliteit (1080p) zetten voor de beste beelden.
Gebruikersavatar
dannyvk
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 17 mei 2011 20:25
Rijdt met: Van alles wat

Re: 23/03/14 Andenne, Primavera

Bericht door dannyvk »

fillebiker schreef:
Biestie1 schreef:Of die uitslag iets betekent, daar heb ik sterk mijn twijfels over ?? [-( Met slechts 1 controlepunt, zal daar veel gefoefeld zijn, ben sommige bikers een paar keer opnieuw voorbij gereden #-o en aan de finish werd de nummer niet eens gecontroleerd.
Inderdaad ook mijn twijfels over. In den top 15 ene persoon dieje ik nog nooit in den uitslag van ne chrono zien staan heb, das toch wel just dieje me den beste tijd zeker =D> Goei poging toch!


Het begon al met dat eerste luske in het begin met de klim tussen de huizen :-? daar waren er al een paar die gewoon afsneden en de pijlen van de kortere tocht volgden.

Verder mooi tochtje en goed van genoten! Leuk weerzien met Andenne nadat ik daar 4 jaar geleden een van de zwaarste tochten in men leven reed! Kompleet leeg zat ik toen.
Idd dit is me ook opgevallen ik kende zijn naam ook niet
In de uitslag van Surice van editie 2013 op de 65 km staat hij wel, toen was hij 14 de van de 160 deelnemers.

http://www.woodywoodbikers.be/Files/Oth ... s2013.xlsx" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: 23/03/14 Andenne, Primavera

Bericht door tek-zotic »

hmm en de uitslag is weer offline :p
Gebruikersavatar
SteveHillen
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: wo 19 mei 2004 12:48
Rijdt met: Kona Hei Hei

Re: 23/03/14 Andenne, Primavera

Bericht door SteveHillen »

Jelle,

Je kan de uitslag vinden op http://www.vtt-primavera.com/wp-content ... t-2014.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvg,

Steve
Plaats reactie