28/08/05 Houffamarathon

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
christophe a
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: za 22 jan 2005 13:27
Rijdt met: intersens

28/08/05 Houffamarathon

Bericht door christophe a »

En de houffamarathon????????????
www.houffamarathon.be
Gebruikersavatar
Merlin
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 22:55
Rijdt met: Specialized Stumpjumper, Reba Team, sram X-0

Bericht door Merlin »

zeker en vast een aanrader. Indien even slecht weer als vorig jaar belooft dit terug apocalytische taferelen te geven.
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Vorig jaar heb ik voor de 60km gekozen.Dit jaar gaat het de 90 worden.Zeker weten!(Alles nog onder voorbehoud indien ik niet de CTC 2005 ga doen)
Gebruikersavatar
Merlin
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 22:55
Rijdt met: Specialized Stumpjumper, Reba Team, sram X-0

Bericht door Merlin »

$mokeyJoe schreef:Vorig jaar heb ik voor de 60km gekozen.Dit jaar gaat het de 90 worden.Zeker weten!
Bij mij net hetzelfde. Vorig jaar de 60, dit jaar de 90.
Gebruikersavatar
Milan
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 15:26
Rijdt met: Trek 6500 hs 33 evo 2, Sportivo track bike & GT Ruckus dj

Bericht door Milan »

ik zou er ook willen aan deelnemen maar licht het gemiddelde daar hoog? :bounce: :D !!!
Gebruikersavatar
Merlin
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 22:55
Rijdt met: Specialized Stumpjumper, Reba Team, sram X-0

Bericht door Merlin »

Milan schreef:ik zou er ook willen aan deelnemen maar licht het gemiddelde daar hoog? :bounce: :D !!!
Ik had vorig jaar een beschamend gem. van 11.04 km/h. Ik heb wel redelijk veel stil gestaan omdat ik samen met mijn jongere broer reed, en ik na elk tricky stuk gewacht heb om te zien of hij er heelhuids was doorgeraakt.
Dit jaar wordt er niet gewacht, en indien het niet zo immens modderig is als vorig jaar moet het gem. toch wel een stuk de hoogte in.

http://www.houffamarathon.be/
Links op de pagina staan de uitslagen van de 60-90-120 van vorig jaar. Mss kan ja dat eens raadplegen.
Gebruikersavatar
Fully Fetzl
Mountainbiker
Berichten: 147
Lid geworden op: di 02 dec 2003 09:30
Rijdt met: Specialized S-Works en ne Fetzlized F-Works
Contacteer:

Bericht door Fully Fetzl »

Gemiddelde hoog of niet hoog....'k vind dat ge dat voor uw eigen moet uitmaken...
Gelet op het weer vorig jaar en de toestand van het parcours lag het bij de meesten nogal redelijk laag denk ik...moest het er droog bij gelegen hebben, dan hadden we daar nen hoop laagvliegers gezien...

Ik heb vorig jaar de 90 km gedaan: zeker een aanrader, maar doseren is de boodschap en genieten, man...genieten...
De omgeving is daar gewoon prachtig en zelfs het water en de modder konden de pret niet drukken...

Dit jaar ben ik weer van de partij voor de 90 km
Gebruikersavatar
Merlin
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 22:55
Rijdt met: Specialized Stumpjumper, Reba Team, sram X-0

Bericht door Merlin »

Fully Fetzl schreef:Gemiddelde hoog of niet hoog....'k vind dat ge dat voor uw eigen moet uitmaken...
Gelet op het weer vorig jaar en de toestand van het parcours lag het bij de meesten nogal redelijk laag denk ik...moest het er droog bij gelegen hebben, dan hadden we daar nen hoop laagvliegers gezien...

Ik heb vorig jaar de 90 km gedaan: zeker een aanrader, maar doseren is de boodschap en genieten, man...genieten...
De omgeving is daar gewoon prachtig en zelfs het water en de modder konden de pret niet drukken...

Dit jaar ben ik weer van de partij voor de 90 km
Groot gelijk. Zeker en vast doseren, maar niet alleen me uwe neus op uw stuur zitten. Kijkt ook ne keer goe rond want de omgeving is inderdaad de moeite!
Gebruikersavatar
Milan
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 15:26
Rijdt met: Trek 6500 hs 33 evo 2, Sportivo track bike & GT Ruckus dj

Bericht door Milan »

ik ben er al veel geweest voor de vaste routes :lol: das wel leuk maar ik ben zeker van plan om te gaan gewoon voor de fun maar dan mss alleen de 60 km aangezien het in de bergen is.
Gebruikersavatar
Milan
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 15:26
Rijdt met: Trek 6500 hs 33 evo 2, Sportivo track bike & GT Ruckus dj

Bericht door Milan »

is het niet wat gevaarlijk die massa start ?
als iedereen naar voren wil kbedoel 500 man is niet niets he :drunk: :drunk: :drunk: :bounce: :D !!!
Plaats reactie