28/08/05 Houffamarathon

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
aj kwak
Mountainbiker
Berichten: 661
Lid geworden op: do 17 apr 2003 20:07
Rijdt met: funnybikers.be - chronorace.be - eventit.be

Bericht door aj kwak »

A d r i schreef:ja, ge krijgt 10€ terug als ge uw chip inlevert na de rit


Afstand(en) 60 90 120
hoogtemeters 1200 1900 2700
Cijfers 2005 :
120 Km --> 2800 hm
90 km --> 2200 hm
60 km --> 1550 hm
Gebruikersavatar
miky111
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 17:12
Rijdt met: ridley tiger ,xt...

Bericht door miky111 »

:oops: viola ben ingeschreven voor de 90 km , den 1sté keer ne marathon nu hopen dak het volhoudt...
Klein vraagje hoe zit dat méé de bevoorradingenonderweg de 90km ?? :bounce: :bounce:
Berggeit
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 09 nov 2003 14:25
Rijdt met: 29'er

Bericht door Berggeit »

jaja volgende week ist zover :-D vrijdag en zaterdag gaak gaan helpen (mij een beetje nuttig maken) en zondag the big day ... hopelijk kan het een paar daagjes droog blijven, maar het ziet er niet naar uit :drunk:
aan iedreen vele suc6!
Gebruikersavatar
The S-man
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: wo 10 aug 2005 09:40
Rijdt met: Specialized Epic S-Works

Bericht door The S-man »

Ik ga normaal gezien morgen al is een kijkje gaan nemen in Houffa. Ik hoop echt dat het niet te veel meer regent, want anders zou het wel is een echte lijdensweg kunnen worden voor bikers én voor de bikes. (Tzal bij goed weer ook al zwaar genoeg zijn)

Greetz
Gebruikersavatar
The S-man
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: wo 10 aug 2005 09:40
Rijdt met: Specialized Epic S-Works

Bericht door The S-man »

Zoals gezegd ben ik dus vandaag al is naar Houffalize geweest. Kheb de bewegwijzerde routes gereden. (rode en gele route) Er was in deze 2 routes maar 1 korte strook waar het erg modderig lag. Voor de rest lag de ondergrond er goed en droog bij. Hopelijk ni te veel regen en twordt een zalig tochtje.
Gebruikersavatar
M545i
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 06 jun 2005 14:55
Rijdt met: Merida Magnesium elite

Bericht door M545i »

Ook ingeschreven voor de 120km moet wel nog men betalingsbewijske bij de bank gaan halen. Ik rijd 3 x/week (+/- 150km/week) waarvan 2 keer met de koersfiets (donderdags 1hr hoog tempo in zolder). Op papier is dit niet genoeg om deze marathon zonder moeilijkheden af te haspelen maar de wil is te groot (vooral ook die van mijne maat :lol: ). Zullen zien, ni te snel starten, goed eten en drinken onderweg.

Tot dan,
Mischa
Ralfie
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 22 aug 2005 16:14
Rijdt met: Be One Hornet Plus

Bericht door Ralfie »

Hoi collega bikers,

als bekend is komend weekend de Houffa marathon in Houffalize. Voor degenen die daar naar toe willen en nog geen accommodatie geregeld hebben heb ik hier een zeer goede aanbieding. Wij werken namelijk al jaren samen met Auberge de Lavacherie in het Belgische plaatsje Lavacherie (ligt 20km van Houffalize).

Met de eigenaar heb ik geregeld dat de laatste kamers die nog vrij waren via ons voor de mountainbikers gereserveerd zouden worden. Je kunt je dus rechtstreeks aanmelden bij Olaf van Bommel en vergeet hierbij niet te melden dat het via ons gemeld is.

Er zijn nog slechts 3 kamers voor 6 personen, die wie het eerst komt....

prijzen zijn alsvolgt;

overnachting met ontbijt voor 2 personen is € 65,-

diner 3 -gangen is € 21,50 p.p.

pastamaaltijd is € 15, p.p.

Olaf van Bommel
Auberge de Lavacherie/Lavacherie sprl
Place de l'Eglise 3
B-6681 LAVACHERIE
BELGIE
Tel: 0032-61688948
Fax: 0032-61688523
Website: www.lavacherie.com
Email: info@lavacherie.com

Alvast heel veel bike plezier in Houffalize!

Ralf van Heugten, MerlanDuo-Be One
Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Bericht door ATEGEV »

kan rap van dattum zijn he, zie maar naar de verslagjes van de bataille...
hopelijk kan het een paar daagjes droog blijven, maar het ziet er niet naar uit
aan iedreen vele suc6!
Ik ga normaal gezien morgen al is een kijkje gaan nemen in Houffa. Ik hoop echt dat het niet te veel meer regent, want anders zou het wel is een echte lijdensweg kunnen worden voor bikers én voor de bikes. (Tzal bij goed weer ook al zwaar genoeg zijn)
Hopelijk ni te veel regen en twordt een zalig tochtje


Het kan toch niet dat het weeral van datte zou zijn zeker. Als het van t weekend g1 stralens weer is dan hebbn we nul komma nul de botten een zomer gehad. En zwangere Sabien deelt ons almaar mee "Het gaat dan regenen, dan en dan", en dit telkens met de glimlach. Moest ik haar zijn ik zou blèten als ik het vertel.
dtf
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: ma 03 jan 2005 22:52
Rijdt met: SCALE 20en epic s-works

Bericht door dtf »

Alvast bedankt,ik heb juist mailtje gestuurd,ik hoop dat we nog een kamertje hebben.
Gebruikersavatar
cyclon
Mountainbiker
Berichten: 1493
Lid geworden op: do 09 dec 2004 17:52

Bericht door cyclon »

M545i schreef:Ook ingeschreven voor de 120km moet wel nog men betalingsbewijske bij de bank gaan halen. Ik rijd 3 x/week (+/- 150km/week) waarvan 2 keer met de koersfiets (donderdags 1hr hoog tempo in zolder). Op papier is dit niet genoeg om deze marathon zonder moeilijkheden af te haspelen maar de wil is te groot (vooral ook die van mijne maat :lol: ). Zullen zien, ni te snel starten, goed eten en drinken onderweg.

Tot dan,
Mischa
Het is genoeg om 120 kms te doen maar bijna zeker niet genoeg om 2800 hms te klimmen, tenzij je zeer vlot klimt en/of veel klimtrainingen in de benen hebt óf dat de klimmetjes niet zo steil en technisch zijn en goed gedoseerd kunnen worden (maar daar zou ik niet op rekenen). Na pakweg 1400 hms zal je nog wel omhoog geraken, maar leuk zal het niet meer zijn en de kans bestaat dat je de laatste tijdslimieten niet haalt (avg van 12). Als ik hem doe, kies ik wellicht de 2200 hms en dus de 90 kms.
Plaats reactie