Zilvermeer MTN-trophy 30-11

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
de adelaar van achterbos
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: do 21 okt 2010 20:32
Rijdt met: trek

Zilvermeer MTN-trophy 30-11

Bericht door de adelaar van achterbos »

Op zaterdag 30 november organiseren we (i.s.m. Boonen and Friends Charity Cyclocross) de 4de editie v/d Zilvermeer Mtb Trophy. Dit evenement biedt sportievelingen de kans om op een prachtige omloop en in een professionele omkadering te strijden om de titel! Geniet nadien gratis van de wedstrijden met profs en oud-kampioenen op de Boonen and Friends Charity Cyclocross...

Vlak na de wedstrijd rijden oud-wielerkampioenen met ronkende namen als Johan Museeuw, Eric Vanderaerden, Tom Steels, Michael Boogerd, enz... op hetzelfde parcours. Om 15u15 rijden de profs met in de afgelopen edities o.a. de deelname van Tom Boonen, Filippo Pozzato, Stijn Devolder, Alessandro Ballan, Greg Van Avermaet, Jurgen Van Den Broeck, Björn Leukemans, Carlos Barredo en vele anderen.

De namen v/d deelnemers aan de Boonen and Friends Charity Cyclocross editie 2013 sijpelen stilletjesaan binnen op hun website: http://www.BoonenAndFriendsCyclocross.be" onclick="window.open(this.href);return false;. Zij ruilen voor één keer de weg voor het veld. De opbrengst gaat naar ‘Move to Improve’, een fonds ter ondersteuning van kinderen met motorische problemen.

Voor inschrijvingen of vragen kan je terecht bij http://www.wtcachterbos.be" onclick="window.open(this.href);return false;.

Alvast bedankt.
Koekwous
Mountainbiker
Berichten: 194
Lid geworden op: do 22 dec 2011 20:48
Rijdt met: On One Lurcher

Re: Zilvermeer MTN-trophy 30-11

Bericht door Koekwous »

Kan je hier ter plaatse ook nog voor inschrijven of enkelvia voorinschrijvingen?
Gebruikersavatar
zwolle
Mountainbiker
Berichten: 1255
Lid geworden op: do 07 aug 2008 19:26
Rijdt met: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Re: Zilvermeer MTN-trophy 30-11

Bericht door zwolle »

is het niveau mtb wedstrijd zeer hoog?
spritser
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 15 jul 2011 20:47
Rijdt met: Haibike sduro cross 5.0

Re: Zilvermeer MTN-trophy 30-11

Bericht door spritser »

ik ben benieuwd morgen :-D
Maar ik denk wel dat de snelheid hoger is als op een atb cross
Gr Christof
pieterp
Mountainbiker
Berichten: 1277
Lid geworden op: di 15 mar 2005 09:25
Rijdt met: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
Contacteer:

Re: Zilvermeer MTN-trophy 30-11

Bericht door pieterp »

Een paar fotos hier: https://picasaweb.google.com/1059315230 ... terbos2013#" onclick="window.open(this.href);return false;
spritser
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 15 jul 2011 20:47
Rijdt met: Haibike sduro cross 5.0

Re: Zilvermeer MTN-trophy 30-11

Bericht door spritser »

mooi parkoer vandaag
alleen heb ik maar 3 ronden kunnen trainen. Net voor de start krijg ik kapotte band, uit collére gewoon ingeladen en gaan kijken. ](*,)
steveke
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 28 jul 2013 17:02
Rijdt met: cube ltd

Re: Zilvermeer MTN-trophy 30-11

Bericht door steveke »

het was een geslaagd parcour, in het los zand was het wat zwaar maar dat hoord er bij natuurlijk. :-D
gisteren gaan trainen en vandaag juist voor de start nog een rondje gereden. =D> =D> =D>
dago
Mountainbiker
Berichten: 296
Lid geworden op: za 21 aug 2010 22:36
Rijdt met: scoppio 201.1/ ronanda 29er/ beone crd comp

Re: Zilvermeer MTN-trophy 30-11

Bericht door dago »

=D> =D> =D> en het zand was goed mals :-"
kim81
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: do 30 mei 2013 07:46

Re: Zilvermeer MTN-trophy 30-11

Bericht door kim81 »

Waar kan ik de uitslagen vinden?
de adelaar van achterbos
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: do 21 okt 2010 20:32
Rijdt met: trek

Re: Zilvermeer MTN-trophy 30-11

Bericht door de adelaar van achterbos »

Heren,

allereerst bedankt voor de reacties en jullie deelname. En sorry voor mijn late reactie. Ik kan alleen inloggen op mijn pc op't werk, stupid me... Een uitslag vind je op http://www.wtcachterbos.be" onclick="window.open(this.href);return false;. Als je nog eventuele commentaren hebt, die zijn zeker wel gekomen.

mvg,

Bob
Plaats reactie