26/02/05 Strandrace Knokke-Heist

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
morreboefer
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: vr 15 okt 2004 23:30

Bericht door morreboefer »

uitslag?
Gebruikersavatar
Gunter
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: di 11 nov 2003 00:28
Rijdt met: ne witte

Bericht door Gunter »

ben helemaal achteraan in de startbox begonnen voor de 21km want we waren wat te laat; en de ganse tocht constant de trage hoop voorbij gestoken (na de draai heeft er niemand mij nog voorbij gestoken) en uiteindelijk een tijd van 1:15

spijtig van men slechte startplaats anders mag je daar zeker 5 a 10 minuten aftellen

heeft er al iemand een idee wanneer de uitslag bekend is? en waar je die kunt vinden?

ps: er waren inderdaad enkele sappige stukjes op het strand waar je serieus moest ploeteren (maar vorig jaar heb ik toch ook moeten ploeteren)
Gebruikersavatar
Cyclingbeast
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: do 23 sep 2004 18:50
Rijdt met: Eddy Merckx grand prix, Minerva tempest, BH Expert Trail
Contacteer:

Bericht door Cyclingbeast »

Gebruikersavatar
yipman
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: di 01 jun 2004 20:17

uitslag

Bericht door yipman »

uitslag staat misschien on line maar bevat wel alvast 1 fout en 't zullen er misschien nog wel enkele zijn . 21 km uitgereden en niet vermeld in de uitslag ; problemen met de bikechip? ' :evil:
Gebruikersavatar
Gunter
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: di 11 nov 2003 00:28
Rijdt met: ne witte

Re: uitslag

Bericht door Gunter »

yipman schreef:uitslag staat misschien on line maar bevat wel alvast 1 fout en 't zullen er misschien nog wel enkele zijn . 21 km uitgereden en niet vermeld in de uitslag ; problemen met de bikechip? ' :evil:
van iedereen die ik weet die mee gedaan heeft staat de score erop; heb je wel over de matten gereden?? :-)

wat mij wel weer opvalt is dat het gemiddelde op hun lijst een pak minder aangeeft (-1,5 km/h); ook heb ik expliciet gekeken naar de chrono aan de finish en deze is 10 seconden verkeerd tov. de uitslag
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

vree content! 6de bij de dames! binnen in 58.41 en 35euro rijker!
Gebruikersavatar
yipman
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: di 01 jun 2004 20:17

Bericht door yipman »

properkes over de matten gereden. bij het afhalen van de bikechip in 't secretariaat bleek het nr van debikechip niet op de enveloppe te staan en hebben ze die achteraf op een aparte lijst moeten bijschrijven.
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Ik ben 9de op de 21 km geworden. Zelfde resultaat dan vorig jaar. Matig tevreden dus, en 20 € rijker.

De nacht ervoor heb ik geen oog dichtgedaan, maar ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
Laatst gewijzigd door Yakke op za 26 feb 2005 21:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kirsipuu
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 07 sep 2003 19:00

Bericht door Kirsipuu »

32ste op 21. Moest geen 42 km zijn voor mij, zwaar parcours.
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

21e op de korte afstand.
het zand lag er onwaarschijnlijk zwaar bij in het doorgaan, hopelijk ligt het morgen iets beter in odk !!
Plaats reactie