2e Urbano-Thijs Beachrace

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Janmaan
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 26 nov 2010 20:23
Rijdt met: weg/strand

Re: 2e Urbano-Thijs Beachrace

Bericht door Janmaan »

Organisatoren van de Urbano,

Ik kon er dit jaar helaas niet bijzijn.

Onze grote vriend en aandeelhouder van Golazo Zaskar72 blijkbaar wel. :^o

Dat hij bij die eerste editie begin dit jaar ook al verschrikkelijk aan het neuten was (check pag 2 tot 5 in topic http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 1&start=30" onclick="window.open(this.href);return false; ) mag er jullie absoluut niet van weerhouden om volgend jaar editie 3 te organiseren.

Voor sommigen zal het wellicht nooit goed zijn, het zijn ook meestal die klojo's die veel blahblah verkopen maar niet weten wat boemboem (iets organiseren) betekent.

De meeste mensen die ik gesproken, gezien, gechat heb na jullie strandrace hebben zich alvast (weeral) goed geamuseerd.


En lieve kindjes, zelf heb ik al een 10 tal strandraces gedaan waar op alle mogelijke manieren gestart wordt (Noordwijk, Hoek, Bredene, De Panne, Rockanje, Knokke, Bl'Berge, met vertrek op strand, loopstart of dijk), het is altijd en overal wel iets als er ook idioten zijn die hun verstand niet gebruiken.

Laat de Urbano Race op het strand starten en bij de eerste of tweede golfbreker ligt een groot deel van het veld door een aantal kamikazes gegarandeerd op zijn bek. Hou het dus maar bij die trechter. Wie zich (te) goed voelt mag zich steeds voor mij opstellen, ze mogen zelfs mijne red bull hebben. :-({|=

Flippo en co , Hou aub die langste afstand op 64 km! =D>

CU bij de derde editie!
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2224
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: 2e Urbano-Thijs Beachrace

Bericht door zaskar72 »

Dank U voor uw aandacht =D>
Ik heb inmiddels al de nodige stappen gezet. En een derde editie zal er zeker komen :wink: dus je kan op beide oren slapen (o)
DonFre
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: di 22 dec 2009 12:36
Rijdt met: On one scandal custom 29er + PlanetX custom 29er

Re: 2e Urbano-Thijs Beachrace

Bericht door DonFre »

Janmaan schreef:Organisatoren van de Urbano,

Ik kon er dit jaar helaas niet bijzijn.

Onze grote vriend en aandeelhouder van Golazo Zaskar72 blijkbaar wel. :^o

Dat hij bij die eerste editie begin dit jaar ook al verschrikkelijk aan het neuten was (check pag 2 tot 5 in topic http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 1&start=30" onclick="window.open(this.href);return false; ) mag er jullie absoluut niet van weerhouden om volgend jaar editie 3 te organiseren.

Voor sommigen zal het wellicht nooit goed zijn, het zijn ook meestal die klojo's die veel blahblah verkopen maar niet weten wat boemboem (iets organiseren) betekent.

De meeste mensen die ik gesproken, gezien, gechat heb na jullie strandrace hebben zich alvast (weeral) goed geamuseerd.


En lieve kindjes, zelf heb ik al een 10 tal strandraces gedaan waar op alle mogelijke manieren gestart wordt (Noordwijk, Hoek, Bredene, De Panne, Rockanje, Knokke, Bl'Berge, met vertrek op strand, loopstart of dijk), het is altijd en overal wel iets als er ook idioten zijn die hun verstand niet gebruiken.

Laat de Urbano Race op het strand starten en bij de eerste of tweede golfbreker ligt een groot deel van het veld door een aantal kamikazes gegarandeerd op zijn bek. Hou het dus maar bij die trechter. Wie zich (te) goed voelt mag zich steeds voor mij opstellen, ze mogen zelfs mijne red bull hebben. :-({|=

Flippo en co , Hou aub die langste afstand op 64 km! =D>

CU bij de derde editie!
Dus je neemt volgend jaar in Hoek een paar blikjes redbull voor me mee? :-D
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2224
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: 2e Urbano-Thijs Beachrace

Bericht door zaskar72 »

zaskar72 schreef:
Filippo schreef:@Zaskar72
@MXjorgy (Jurgen Delys)

Heren,

Beleefd vraag ik dat deze heren contact opnemen met me.
Met deze twee heren erbij ben ik zeker dat de organisatie volgend jaar top zal zijn. Zoals deze heren het hier uit de doeken doen kan het niet mis lopen. Ze hebben waarschijnlijk zelf ook al een strandrace opgericht en georganiseerd.
Hieronder mijn gegevens, dus er zo maar op los schrijven zal een stuk gemakkelijker zijn direct aan mijn adres.
De Keyser Filip
Vredestraat 49
8450 Bredene
0477/296590
filip.de.keyser@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Filip ik zal dat zeker doen maar dan wel antwoorden hé ;)

Voila.....tot op de dag van vandaag niks gehoord van de organisatie..... :-k
Sorry meneer De Keyser maar eerst komt U hier verkondigen dat U bereikbaar bent en als ik dan een mail stuur dan reageer je niet ? Eerste les voor een organisator: BEREIKBAAR zijn ! [-(
kastelonfire
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 08 aug 2011 21:08
Rijdt met: sworx

Re: 2e Urbano-Thijs Beachrace

Bericht door kastelonfire »

Na aanwezig te zijn op de eerste en de tweede editie, zal ik er de derde keer NIET bij zijn.

Ik denk daar goede redenen voor te hebben en die hebben zeker met de organisatie te maken. Als iemand vd organisatie die redenen wil kennen, zullen ze mij wel contacteren.

mvg

En veel succes nog.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2224
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: 2e Urbano-Thijs Beachrace

Bericht door zaskar72 »

kastelonfire schreef:Na aanwezig te zijn op de eerste en de tweede editie, zal ik er de derde keer NIET bij zijn.

Ik denk daar goede redenen voor te hebben en die hebben zeker met de organisatie te maken. Als iemand vd organisatie die redenen wil kennen, zullen ze mij wel contacteren.

mvg

En veel succes nog.


Ik begrijp U volkomen maar de organisatie is niet bereikbaar....Dus lig daar alvast niet van wakker!
kastelonfire
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 08 aug 2011 21:08
Rijdt met: sworx

Re: 2e Urbano-Thijs Beachrace

Bericht door kastelonfire »

klopt. Niets gehoord.
Hoog tijd om topic te begraven.
Plaats reactie